Broer van G.Valentino?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het is net of ze van die zwembandjes aan hebben man.. fucking ugly

Comment

Ik heb ook een fles staan thuis, maar dan puur als olie achtig om bijv. op je keel te smeren bij verkoudheid of bij veel spierpijn. Heb het eigenlijk zelfs daarvoor al heel lang niet gebruikt.
      Groeten

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
        het is net of ze van die zwembandjes aan hebben man.. fucking ugly
        Ja he? Moet je die gasten s zien trainen (als ze dat al doen), ook bizar. Ze pakken niet meer gewicht dan de eerste de beste voorbijganger van de frietkraam..Er zit in die hompen olie geen enkele kracht.. Je ziet geen enkele beweging in de spiermassa (als je dat al zo mag noemen) en na de training staat er niets strak of opgepompt. Het enige wat ze kunnen doen om het strak te krijgen is: nog meer inspuiten.. Het resultaat kun je in die filmpjes zien.. Net wat jij al zegt, fucking ugly. Wat krijg je dan? Je hebt armen van zowat n meter hehehe, Maar de emmer water om je auto te wassen moet je buurjongen van 9 even voor je helpen tillen en bij je auto neerzetten whaaaahahaha.. Echt giga stoer ook. Ach je kan altijd nog n kruiwagen huren om je armen naar de gim te brengen heeeej.....Jippie jaja jippie jippie jee....

Comment

hmm jah dit verneukt idd aardig het zicht op de echte bodybuilders. roids of niet. maar dit is gewoon verkrachting kan er echt niet meer over kwijt

Comment

Usage and effects

SEOs work by filling the muscle up with an oil substance. It is site-injected, that is, it is injected directly into the muscle whose size is to be increased. SEO is usually used to 'top up' a muscle that is not quite up to standard with the rest of the body.
            One of the more popular SEOs is Synthol, which was developed in the early 1990s by the German bodybuilder Christopher T. Clark as a replacement for Esiclene which went out of production at the time. [1] Synthol consists of 85 % medium-chain triglycerides, 7.5 % Lidocaine and 7.5 % Benzyl alcohol. [2]
            A site enhancement oil is not an androgen and contains no steroids.
            [edit]Risks

Many doctors advise that the use of SEOs is extremely dangerous, if not potentially fatal, as injection into a major blood vessel can cause embolism, leading to heart strokes, respiratory crisis and/or permanent brain damage if SEO traces find their way into cerebral vessels. Yugoslavian IFBB bodybuilder MiloÅ¡ Å arčev nearly died when he struck a vein in one of his triceps while injecting Synthol. [3]
            [edit]

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              Dat is geen AS, dat is gewoon synthol
              Klopt

Heeft helemaal niks met trainen te maken.
              Dit is gewoon misselijk
              Who's the Chef

Comment

Ziekelijk..
                Echt zeer zielig ik ben gewoon blijer met mijn mini begin dan dat ik mega biceps heb :S
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik vind die 2 machos uit brazilië in die discotheek wel grappig, met pleistertje en al.
                  Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Ik vind die 2 machos uit brazilië in die discotheek wel grappig, met pleistertje en al.

Die hebben volgens mij ook een beetje kleurstof ingespoten, melan nog wat?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

sick, dan laat me maar 45 kg wegen
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Gewoon te triest voor woorden, kansloos die gasten bah bah!!!
                        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                          Ziekelijk..
                          Echt zeer zielig ik ben gewoon blijer met mijn mini begin dan dat ik mega biceps heb :S
                          Hoe klein ze in het begin ook mogen zijn Laurann, en hoe min mensen er ook over mogen denken.. Ze zijn wel ECHT, en niet n zakje met olie.....

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Die hebben volgens mij ook een beetje kleurstof ingespoten, melan nog wat?
                            Melanotan is geen kleurstof.
                            Is een bruinings peptide,het is een genees middel tegen huid kanker,en bij eventueel gebruik 2 geen huitkanker mogelijk.
                            Als je dat gebruikt verbrand je ook niet meer,plus dat je super bruin word.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                              Melanotan is geen kleurstof.
                              Is een bruinings peptide,het is een genees middel tegen huid kanker,en bij eventueel gebruik 2 geen huitkanker mogelijk.
                              Als je dat gebruikt verbrand je ook niet meer,plus dat je super bruin word.
                              Dat middel bedoelde ik ja....
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

wat een knuppels. wie zou er nou blij zijn met een bicep in de vorm van een tumor. Ik ben blijer met mijn krappe 40 cm dan met een opblaasballon van 90 cm.
                                Ieder zijn ding.

Gr Ruben
                                1.83
                                93 KG
                                19 JAAR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X