Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik begrijp niet waarom hij zo stoer doet over het feit dat ie uitgedaagd is voor een staatgevecht.
klinkt heel dom en grappig allemaal. wat mij betreft kan je gaan ouwe en vergeet je verbandtrommel niet. ik zet in op je tegenstander , die heeft vast minder praatjes en meer prestaties dan jij! succes
Nou vanmiddag om 13:00 is het gevecht in een leegstaande hal. Er worden foto's gemaakt, die wil ik wel tonen als het zover is. Het motto is; straatgevecht, zal mij een zorg zijn hoe dat heet, het feit dat die dikke dwerg niks aan sport doet en ik zo'n 10 jaar intensief aan boksen doe maakt hem bij voorbaat al kansloos en daarbij ben ik 2m18 en dat is voor zijn 1m55 wel lastig om mij doeltreffend te raken hahahahaha Vanmiddag na 13:00 ..... dan weten we alles.!!!
Ik (Ernie19jr) doe 9 jaar lang aan boksen en verder doe ik mountainbike, voetbal en zwemmen.
ik zo'n 10 jaar intensief aan boksen
als elk jaar van deze 10jaar zo hard gegaan zijn ben je pas 2weken geleden begonnen.
waarom word het niet gefilmt ? kunnen we lachen op youtube.
en een straatgevecht kondig je meestal niet aan dat gebeurd gewoon als 2 partijen het niet met elkaar eens zijn of in elkaars wijk komen en dan gelijk gaan matten.
Ik vind het alleen maar laf, als je tegen iemand van 1,55 ineens wel durft.
Zonde dat dit soort topics BN vervuilen. Kan je niet op dutch bodybuilding gaan spelen?
Wat moet ik erbij voorstellen als je tegen iemand gaat 'vechten' die een halve meter kleiner is? Met je nagels krabben en aan zn haren trekken?!
Nou vanmiddag om 13:00 is het gevecht in een leegstaande hal. Er worden foto's gemaakt, die wil ik wel tonen als het zover is. Het motto is; straatgevecht, zal mij een zorg zijn hoe dat heet, het feit dat die dikke dwerg niks aan sport doet en ik zo'n 10 jaar intensief aan boksen doe maakt hem bij voorbaat al kansloos en daarbij ben ik 2m18 en dat is voor zijn 1m55 wel lastig om mij doeltreffend te raken hahahahaha Vanmiddag na 13:00 ..... dan weten we alles.!!!
Dude 2.18m en dan zo licht wegen? Je bent dus gewoon een lange magere spriet? En straat gevecht neem aan dat dat zoiets als free fight is? Dan mag hij jou dus ook vast pakken en op de grond flikkeren, denk dat jou kansen dan al snel bekeken zijn. Dat 10 jaar boksen zegt helemaal niets meer als jou op de grond ligt met 100kg+ op je, maar ik wens je succes en we wachten de foto's/filmpjes rustig af.
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment