uit gedaagd voor straatgevecht

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Inderdaad. Dat is zoiets als zeggen dat je 19 bent en al 10 jaar voetbalt en denkt heel wat te zijn terwijl je net misschien 1-2 jaar op redelijk niveau mee speelt. Kortom dat soort gastjes neem je niet serieus
    Haha ja dat soort gassies ken ik ook. grote bek klein hartje

Originally posted by Knulletje View Post
    Kan het nog sterker zeggen, hij heeft nooit gebokst of getraind man..

haha tsjah
    1.83
    93 KG
    19 JAAR

Comment

Originally posted by manu76 View Post
      In mijn ogen ben je pas een winnaar als je dit soort onzinnige uitdagingen kan weerstaan. Dat maakt je geestelijk veel sterker. Lichamelijk kan je er genoeg aan overhouden en dan heb je het geestelijk zwaar. Train je hersens maar! (rijmt ook nog)

Ik kan me voorstellen dat iemand er oplos zou beuken als zijn partner of kinderen iets ernstigs overkomt als de dader heterdaad word betrapt maar gewoon meppen is kansloos!

Ik vraag me af hoe stoer iemand zich zou voelen als je misschien wel die ene dood zou slaan. Want 1 goede klap kan al genoeg zijn. Wil je dat de rest van je leven meedragen?

Maar dat geld voor meer mensen hoor die er lusteloos op los slaan omdat ze zich willen bewijzen. Leuk voor je kinderen, als je die zou hebben of gaat krijgen, dat ze later mogen horen dat papa is doodgeslagen doordat hij geen uitdaging kon weerstaan.

Mocht je een partner hebben dan denk eerst maar aan haar/hem alvorens te gaan knokken. Steek daar je energie maar in.

Maar goed mocht het wel gebeuren dan hoop ik dat jullie beiden er goed van af komen. (ik ben geen heilige maar heb wel licht pacifistische trekjes dus vandaar!)

Gr.

Hier ben ik het ook volledig mee eens.
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Goed geschreven Manu 76, daar kan ik mij in vinden...

Comment

En en en en?? Zou geen post betekenen dat hij verloren heeft?

Comment

Originally posted by Silk View Post
            Misschien betekent het dat het helemaal niet waar is.

Comment

Originally posted by Silk View Post
              Of hij is intussen geïnterneerd.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Alle vingers gebroken ken ze gestolen computer niet meer bedienen

Was 10 min fietsen, dus issie al meer dan uur aant vechten zeker, 10 rondes fml
                Last edited by Yawgmoth; 11-11-2009, 14:16.
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Tandje door zn lip, scheur in het oor, Scrotum in de tas, beentje gebroken, brilletje kapot en nog dood ook....

Comment

pacifisme is for the weak. Af en toe iemand afranselen is gewoon lekker.

Comment

Vind het wel erg lang duren zeg.

Heeft hij zich misschien vergist in het adres van die lege hal?????
                      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        pacifisme is for the weak. Af en toe iemand afranselen is gewoon lekker.
                        Ik kom wel ff langs jou
                        Mag je het me uitleggen
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

is goed. weet nog wel een buurt waar we ons kunnen uitleven

Comment

Nog steeds stil? Aaaahh gut.. kan iemand dan zijn knuffelbeertje naar hem brengen? Het liefste die roze die nog in zn bed ligt, die is zo lekker zacht.

Comment

Er is niet gevochten, d.w.z. Ernie weet nu pas (achteraf) wat "straat"vechten werkelijk inhoud. (Tsja.........)

Ik heb de foto's en de bewerking klaar
                              en op Ernie's skydrive gezet (met zijn toestemming)

Sign In

De rest laat ik aan Ernie zelf over, hij is nog even in medische behandeling
                              en dan komt hij naar huis.
                              Attached Files

Comment

Gaap......slotje
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X