uit gedaagd voor straatgevecht
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by manu76 View PostIn mijn ogen ben je pas een winnaar als je dit soort onzinnige uitdagingen kan weerstaan. Dat maakt je geestelijk veel sterker. Lichamelijk kan je er genoeg aan overhouden en dan heb je het geestelijk zwaar. Train je hersens maar! (rijmt ook nog)
Ik kan me voorstellen dat iemand er oplos zou beuken als zijn partner of kinderen iets ernstigs overkomt als de dader heterdaad word betrapt maar gewoon meppen is kansloos!
Ik vraag me af hoe stoer iemand zich zou voelen als je misschien wel die ene dood zou slaan. Want 1 goede klap kan al genoeg zijn. Wil je dat de rest van je leven meedragen?
Maar dat geld voor meer mensen hoor die er lusteloos op los slaan omdat ze zich willen bewijzen. Leuk voor je kinderen, als je die zou hebben of gaat krijgen, dat ze later mogen horen dat papa is doodgeslagen doordat hij geen uitdaging kon weerstaan.
Mocht je een partner hebben dan denk eerst maar aan haar/hem alvorens te gaan knokken. Steek daar je energie maar in.
Maar goed mocht het wel gebeuren dan hoop ik dat jullie beiden er goed van af komen. (ik ben geen heilige maar heb wel licht pacifistische trekjes dus vandaar!)
Gr.
Hier ben ik het ook volledig mee eens.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Alle vingers gebroken ken ze gestolen computer niet meer bedienen
Was 10 min fietsen, dus issie al meer dan uur aant vechten zeker, 10 rondes fmlLast edited by Yawgmoth; 11-11-2009, 14:16.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Er is niet gevochten, d.w.z. Ernie weet nu pas (achteraf) wat "straat"vechten werkelijk inhoud. (Tsja.........)
Ik heb de foto's en de bewerking klaar
en op Ernie's skydrive gezet (met zijn toestemming)
Sign In
De rest laat ik aan Ernie zelf over, hij is nog even in medische behandeling
en dan komt hij naar huis.Attached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
16 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment