Hey shred ik zie net dat je straps hebt man :s ik dacht dat we heb raw zouden doen?? Met straps is toch geen wedstrijd deadlift
Leo v.s. Shredmaster
Collapse
X
-
Originally posted by Shredmaster View PostBeste Leo, hoe weet ik nu in godsnaam welk gewicht dat is?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Ja dat is toch geen wedstrijd deadlift man :P
Op de plaatjes van binnen naar buiten: 25 kg - 25 kg - 20 kg - 15 kg - 10 kg
Stang is gewoon 20 kgLast edited by Leo1988; 26-11-2009, 23:48.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
In dit topic staat in elk geval ook nergens dat dat niet mag/mocht. Wel beetje flauw hoor Leo. Je daagt iedereen uit, vervolgens plaatst shred een filmpje van een 210 deadlift waar die terecht trots op is en dan kom jij af met ja maar jij hebt anabolen gebruikt en het moest raw en daarom trek je de conclusie dat jij gewonnen hebt. Komt beetje kinderachtig over en lijkt er op dat je niet tegen je verlies kunt. Maar goed, ik kan het natuurlijk bij het verkeerde eind hebben.
Ondanks dat, voor beiden geldt: nette deadlift!Last edited by jordy; 27-11-2009, 00:00.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
@Shredmaster
Verdomd prachtige deadlift! Jij mag terecht trots zijn! Ook al gebruik je straps en is je techniek niet perfect, je bent een beest!!!
@ Leo
Jij hebt het ook goed gedaan, maar jammer dat je het gewicht meteen uit je handen laat vallen. Shred had wel de macht om hem rustig neer te zetten.
Overigens vind ik het niet terecht om tegen Shreddie te zeggen dat ie "meer" anabolen gebruikt dan jij. Rest mij de vraag...: gebruik jij ook dan?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Tja.. Beiden hebben qua techniek dat ze hun benen te snel strekken en daardoor meer een stiff legged deadlift dan een fatsoenlijk wedstrijd deadlift hebben. Niet bepaald gezond voor de rug en bekkens aangezien daar alle druk op komt te staan. Beiden krijgen het gewicht omhoog en het maakt dan niet uit of je het daarna weer op de grond laat vallen. Als ik dat thuis kon doen zou het ook gebeuren. Bespaard kracht en energie voor een volgende lift. Olympische lifters en wedstrijd powerlifters en strongman laten 9 van de 10x ook het gewicht meteen op de grond vallen. Dus dat is geen argument.
Qua tijd was Leo er eerst. Had het er met hem op MSN al over en dat hij wachtte met posten tot Shred zou zijn geweest om beetje op te jutten en doen.
Hier staat niks over gebruik van belts, straps, handschoenen of iets. Dus in deze wedstrijd is het niet van toepassing. Maar ook in een RAW wedstrijd mogen belts. Straps en handschoenen bevorderen grip niet ongeacht wat men denkt. Je hebt tijdelijk wat meer grip, maar overall gaat je grip kracht niet vooruit. En so what als je wat eelt verliest. Heb me huid ook al paar ingesneden gehad daardoor en zo'n ramp is het niet. Handschoenen en straps zijn gewoon voor mietjes. Gebruik magnesium, of gebruik niks.
Maar goed het is een gelijkspel. Beiden hebben met hetzelfde gewicht getilt. De eerste die er over gaat wint, maar dat kan niet omdat shred zijn armpje gaat laten breken. Dus tough luck...no winners :P
Comment
-
In een wedstrijd wordt er ook nog gekeken naar de bench en squat. Totaal gewicht op die drie. Dan lichtste gewicht omdat die een hogere Wilks heeft. Squat en bench doen niet mee dus dan is het inderdaad de lichtste van de 2. Maar dat is zo cheap in dit geval :S
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment