1e dag zit er voor mij op

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e dag zit er voor mij op

VRETEN (EN ZUIPEN) OP AARDE ! ! !

Pfoehhhhhhhh, 1e kerstdag zit erop.

Vandaag de schoonfamilie. vanaf een uurtje of 12.00 vreten (hapjes en de griek) en zuipen (2 liter merlot en 1.5 liter Appleton rum).

Morgen zo'n zelfde dag met m'n eigen familie. EN DIE ZUIPEN NOG MEER ! ! ! :beerchug::beerchug:
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Zou het bijna rot vinden voor je...

Heel veel succes met je 2e dag gewenst.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ha,zijn wij toevallig ook fam van elkaar.Tot 1jan zuip ik me helemaal klem.En dan gaan we er weer voor.
      oldpride.nl

Comment

LOL. arme jongens. moeten zuipen. alsof ze het erg vinden.

ik heb nog steeds bijna niks op. oud-nieuw zal wel wat meer worden,maar nog steeds niet veel. (voel me namelijkniet lekker).

maarre.... is wel goed een keertje leven. toch?
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

tot nu toe helemaal volgevreten en vanavond ga ik helemaal lazerus worden . Moet kunnen
          I live to end the game

Comment

Kan me ergere dingen voorstellen, bv. werken met de feestdagen BAH

Comment

En hier is er eentje die geen druppel alcohol zal drinken met de feestdagen, ben vorige week met een paar maten gaan stappen en na een pint of 6 begon ik het al te voelen (is ondertussen al 1 jaar geleden dat ik nog alcohol gedronken heb) ben dan maar meteen overgestapt op cola en water. Denk dat ik vroeger teveel gezopen heb en er nu een afkeer van heb gekregen, vroeger was mijn auto ook gewend om met mij dronken te rijden en nu niet meer
              stil growing

Comment

Heb nog geen druppel alcohol op deze dagen en dat gaat ook niet gebeuren.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vind da zuipen wel veel overeenkomsten hebben met trainen...

Tijdens het zuipen geef je alles en 2 dagen erna voel je het nog in je hele lijf (als je zoals ik cocktails maakt à la fruitsap-witte wijn en vodka rock - tomatensoep...)

Wat dan wel een beetje helpt is vantevoren een stevige basis aanleggen, en daar zijn de 5 gangen kerstmenu's wel ideaal voor

Nu nieuwjaar nog overleven zonder salmonella aanval. Vorig jaar is het niet gelukt maar ne ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Ik wel vrees ik...
                  -Feel free... Or die trying-
                  -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X