Stereotype fitnessfanaat =??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dennis23 View Post
    Hallo,

Ik had gister een discussie met een klasgenoot van mij die durfde te beweren dat het stereotype fitnessfanaat (dus gewoon goed gespierde mannen en evt. vrouwen) over 't algemeen niet slim en/of aso's zijn die het alleen maar doen om cool te doen.

Daarnaast wist hij mij te vertellen dat gespierde mensen dan ook met regelmaat de eerste indruk wekken dat ze niet hun hersens hebben getraind en dus vaak worden onderschat met of zonder goede reden.

Om hier dan ook maar even ten goede van de discussie een stellingen van te maken.

Stelling.

De indruk die mensen krijgen van een brede/gespierde man is vaak een denigrerende.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat vind je van deze stelling?
    Slaat nergens op. Als ie dat denkt trekt hij veel te snel conclusies en oordeelt hij om dingen gebaseerd op zijn eigen gedachtes en niet op feiten. Komt er dus op neer dat hij zelf niet zo slim is.

Slimme mensen, domme mensen, aso's en wat dan ook kom je altijd tegen. Die heb je binnen alle categorieen en groeperingen. Die zul je dus ook terugvinden bij mensen die aan fitness/bodybuilding doen. Kun je op basis daarvan stellen dat mensen die aan bb doen dom zijn? Lijkt me niet he.

Mensen die zeggen dat iemand alleen maar spieren heeft en geen hersens zie ik eerder als een jalozie omdat ze het zelf niet kunnen opbrengen om hun doelen te verwezenlijken. En wat is er dan makkelijker om een ander te gaan afkraken?
    Owner of the Iron Playground.

Comment

mooi vooroordeel weer.

de echte hardekern krijgt het zwaar te voorduren door de beachboy's.

maar denk dat een bodybuilder juist slimmer is.
      ze weten veel van trainen en eten.
      en weten hoe hun lichaam in elkaar zit.

kan je van die dikke mensen niet zeggen.
      Calisthenics / Street workout

Comment

ik vind wel dat je klasgenoot gelijk heeft eigenlijk, want jullie zijn allemaal domme aso's!
        stelletje kampers!!!
        Groeten

Comment

heb je nou echt niets beters te doen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            heb je nou echt niets beters te doen
            nee, jij?
            Groeten

Comment

Maar..................................

Daar waar spieren zitten, is geen plek voor hersens.
              Dus hoe meer spieren........

Ha.
              Knap stukje redeneertalent.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                Maar..................................

Daar waar spieren zitten, is geen plek voor hersens.
                Dus hoe meer spieren........

Ha.
                Knap stukje redeneertalent.
                hersens zijn toch ook spieren???? die kan je plaatselijk trainen door veel aan sudoku te doen!

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  nee, jij?
                  ik wel, discuseren met jou is toch nutteloos

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
                    hersens zijn toch ook spieren???? die kan je plaatselijk trainen door veel aan sudoku te doen!
                    Ja en dan zetten ze massa aan... En waar blijft die massa dan? Wordt je schedel dan ook groter?

@Possel en Revius: kappen.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
                      Ja...
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Dacht dat het vocht was waarom me hoofd zo biggie is, blijkbaar is het dus toch omdat ik zo intelligent ben.
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Die GosAh moet Ze Muil HouWuh wanT ASO sein hë¨p nIkkes met fitnis! te makuh! hij mot ze muil houwe anders komt ie me fuistuh tegen toch!!!

mzzzszl!!!
                          uit wassenaah?

Comment

Natuurlijk.
                            Mensen die tennissen zijn ook alleen maar kakkers. Meisjes die paardrijden hebben altijd een xxxl ass, meisjes die voetballen zijn pot, zwemmers hebben altijd een hele brede rug, kickboxers zijn oerdom en mensen die weten hoe je moet schaken/dammen zijn nerds. Daarbij hebben negers ook alleen maar reusachtige piemels en hebben duitsers nog altijd een voorliefde voor Hitler.

Bedoel, zonder zwart wit denken zou de wereld ook veel te lastig worden.

Comment

B'vo Patricia86

Comment

Heel die stelling slaat nergens op.
                                Wel hebben mensen heel snel een oordeel over BB.
                                Want bb zijn domme, onzekere, anabole gebruikende patsers.

Mensen zijn onwetend...
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X