Stereotype fitnessfanaat =??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce View Post
    jaloersheid is een bochel. tevens een wortel van veel kwaad.

wijze woorden voor iemand die potenrammen als hobby heeft
    Pumping Iron.

Comment

wel jammer dat veel mensen zo denken , als je bodybuilding doet weet je meer over je lichaam , voeding , ,rust en training zelf dus waarom zou je dom wezen.
      mensen zeggen het , maar weten niet eens wat bodybuilden precies is
      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
        wijze woorden voor iemand die potenrammen als hobby heeft
        ghehe.. staat dat in mn profiel? LOL
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Heb je die klasgenoot al kunnen laten begrijpen dat ie er niks aan kan doen omdat hij onwetend is of is hij te dom om te begrijpen hoe het in elkaar zit.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
            Jij trained zelf fanatiek denk ik? ga ik iig van uit als je op bn zit en je zit bij hem in de klas... dus neem ik aan dat jullie niveaus redelijk dicht bij elkaar zitten. Dus als hij wil zeggen dat jij dom bent (want ja, jij zal ook een fitnessfanaat zijn) , noemt hij tegelijkertijd zichzelf dom.
            Inderdaad

Originally posted by sch00m View Post
            vrij lullige knaap die klasgenoot van je
            Ach ja niet iedereen is sociaal onderlegd.

Originally posted by Osterich View Post
            Zullen we die klasgenoot van jou es opzoeken? Dan beuken we hem.
            Ik ga geen mongol stompe jonge

Originally posted by darkstar View Post
            Heb je die klasgenoot al kunnen laten begrijpen dat ie er niks aan kan doen omdat hij onwetend is of is hij te dom om te begrijpen hoe het in elkaar zit.
            Ik denk niet dat ik veel aandacht wil besteden aan het wijzer maken van mensen die graag in hokjes denken. Mocht hij toch besluiten om deze discussie later weer aan te boren, zal ik 't eens ff onder z'n neus poetsen.

Groeten
            There are no shortcuts to any place worth going
            178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Heeft Mensa zeker een foutje gemaakt
              Cijfertje teveel opgeschreven. Ik denk de acht.

Originally posted by Patricia86 View Post
              Natuurlijk.
              Mensen die tennissen zijn ook alleen maar kakkers. Meisjes die paardrijden hebben altijd een xxxl ass, meisjes die voetballen zijn pot, zwemmers hebben altijd een hele brede rug, kickboxers zijn oerdom en mensen die weten hoe je moet schaken/dammen zijn nerds. Daarbij hebben negers ook alleen maar reusachtige piemels en hebben duitsers nog altijd een voorliefde voor Hitler.

Bedoel, zonder zwart wit denken zou de wereld ook veel te lastig worden.
              Hahahaha. Fucking heldin ben je.

@ Topic
              De stelling is correct. Buitenstaanders hebben in eerste instantie meestal een negatieve indruk. Mijn "vriendin" dacht eerst ook dat ik een fucking mongool was. Natuurlijk helpt mijn grote bek en tatoeage ook mee, maar haar ogen rolden ook echt bijna uit de kassen toen ik vertelde dat ik gymnasium heb gedaan. Sindsdien was ik interessant genoeg om ook structureel interesse in te hebben.

Om maar een voorbeeld te geven.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

we hebben zoveel dezelfde interesses. I love you!!

Comment

@ Dennis23

1. Heb je zelf geprobeerd die stelling te ontkrachten of wist je zo gauw even geen antwoord?
                  2. Je zit hier op een forum voor mensen die (zeer) actief met bodybuilding/fitnessen bezig zijn, dus wat voor antwoord verwacht je?
                  3. Wat is het doel van de discussie?
                  4. Who gives a fuck?
                  Je moet wel WILLEN

Comment

Wat snappen mensen niet aan een stelling? Hij stelt niet dat hij dat vindt, hij stelt dat het vaak voorkomt dat buitenstanders op een bepaalde manier denken als ze zien dat mensen aan KT doen. Die stelling beantwoord je met "ja" indien je die ervaring ook hebt, met "nee" indien je die ervaring niet hebt, met "geen idee" als het je nog nooit is opgevallen. Het is echt zo lastig niet.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb hem dan weer net andersom. Ik gooi op mijn werk (en gooide tijdens mijn studies, middelbare school, basisschool en zelfs al op de kleuterschool) hoge ogen door beheurlijk koppie koppie te zijn (en ok, ook een enigszins grote bek en een semi-gebrek aan gevoeligheid voor hiërarchie te hebben). Als ik dan zeg dat ik 4x per week 'aan het ijzer hang' snappen ze dat niet. Domme sport, blablabla. 'What the fuck? Ben je ook nog moderator op een bodybuildingforum en ga je trainen met die lui'. Vinden ze aanvankelijk allemaal maar vreemd.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by HG82 View Post
                        @ Dennis23

1. Heb je zelf geprobeerd die stelling te ontkrachten of wist je zo gauw even geen antwoord?
                        2. Je zit hier op een forum voor mensen die (zeer) actief met bodybuilding/fitnessen bezig zijn, dus wat voor antwoord verwacht je?
                        3. Wat is het doel van de discussie?
                        4. Who gives a fuck?
                        't is een vrij simpele stelling die ik zelf kan beantwoorden maar dat betekend niet dat ik weet hoe anderen hier over denken. Daarnaast is het leuk om een reactie & ervaringen te lezen van mensen met de zelfde hobby.
                        There are no shortcuts to any place worth going
                        178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by Dennis23 View Post
                          Hallo,

Ik had gister een discussie met een klasgenoot van mij die durfde te beweren dat het stereotype fitnessfanaat (dus gewoon goed gespierde mannen en evt. vrouwen) over 't algemeen niet slim en/of aso's zijn die het alleen maar doen om cool te doen.

Daarnaast wist hij mij te vertellen dat gespierde mensen dan ook met regelmaat de eerste indruk wekken dat ze niet hun hersens hebben getraind en dus vaak worden onderschat met of zonder goede reden.

Om hier dan ook maar even ten goede van de discussie een stellingen van te maken.

Stelling.

De indruk die mensen krijgen van een brede/gespierde man is vaak een denigrerende.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat vind je van deze stelling?
                          De meeste mensen met ee ngoed gespierd lichaam zijn juist zeer intelligent! Het is heel moeilijk om je lichaam goed te leren kennen en er op te reageren. Bovendien moet je veel kennis vergaren over de juiste voeding en trainingschema's. Mensen die sportschoolfanaten dom vinden zijn dat vaak zelf. En terecht...de meesten die zo'n mening hebben zuipen zich s'weekends laveloos en vreten bij de shoarmatent. Ik lach zulke mensen uit!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Die klasgenoot van jouw mag niet alle BBers over 1 scheer kammen... das niet eerlijk :S

Comment

Wat heeft zo,n persoon zelf als hobby? Modelvliegtuigjes plakken, lego, spaart hij sigarenbandjes of cigaretten labels, bij moeder op schoot zitten, legpuzzel, of speelt hij gewoon hele dagen met zn fluit? Zal dan wel n dwarse fluit zijn..Wat heeft hij voor n sport? geen sport? (luie flikker) Dammen? (homo) Of n andere ouwe wijven sport? . Ik geen verband zien of leggen tussen iq en sport of hobby... Als hij zo beidehand is, snap ik niet dat hij nog naar school moet om nog meer te leren... Hoe meer hij leert, hoe meer krijgt hij in de gaten dat hij eigenlijk nog zooo weinig weet....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                                Wat heeft zo,n persoon zelf als hobby? Modelvliegtuigjes plakken, lego, spaart hij sigarenbandjes of cigaretten labels, bij moeder op schoot zitten, legpuzzel, of speelt hij gewoon hele dagen met zn fluit? Zal dan wel n dwarse fluit zijn..Wat heeft hij voor n sport? geen sport? (luie flikker) Dammen? (homo) Of n andere ouwe wijven sport? . Ik geen verband zien of leggen tussen iq en sport of hobby... Als hij zo beidehand is, snap ik niet dat hij nog naar school moet om nog meer te leren... Hoe meer hij leert, hoe meer krijgt hij in de gaten dat hij eigenlijk nog zooo weinig weet....
                                De meesten hebben als "sport" voetbal kijken en darten in de kroeg. De stereotype domme hollander dus. En intussen lekker Grad Damen luisteren..beuh!
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X