Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hahaha hier hou ik ook van, Luppo die alle fora nu wel gehad heeft en overal geband wordt.
Zelfs onder een andere account.
Beter gaat hij naar zn karpersforum ofzo, beetje de bodybuilder uithangen tussen de snorren van 45+ enzo.
hahaha.. Fissen in de vlora en vauna.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik hou van History Channel. Specifiek de BC Battles serie. Vandaag het gevecht van Jozua vs de kanaaan in het oude Israel. Damn wat was die gast een tactisch meesterbrein zeg.
ik hou van me zoontje die me iedere dag weer doet verbazen hoe snel iemand oud word en wat echt plezier hebben is en daardoor weer erg vrolijk word en elke dag weer aankan......
( gaat wat worden als me dochter straks een jaar of 15 is...... stressuh )
( gaat wat worden als me dochter straks een jaar of 15 is...... stressuh )
Moet er niet aan denken in deze tijd, een dochter van 15 die nog knap is ook. Denk dat haar 'vriendjes' niet blij zullen zijn als ik achter vervelende dingen zou komen.
Gelukkig hoef ik hier nog lang niet over na te denken
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment