Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Naar Jamaica?
Geweldig, daar heb ik ook eens 6 weken rondgezworven, mooooooooie herinneringen!! De vriendin waar ik mee ging, is daar uiteindelijk gaan wonen. Geweldig land, maar alles is "after a while" en voor iemand met mijn karakter was dat uiteindelijk niet zo goed.
Ga je trekken of naar een resort of wat?
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ik hou van mn Nieuwe Adidas Sneakers - Jeremy Scott JS Wings
I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Ik houd van de apotheek hiero. Yohimbine, diazepam, t3, lichte as, niets is hiero een probleem
Niet dat ik het allemaal wil hebben, maar het wel wel heel grappig dat het zonder problemen gewoon op te halen is.
Naar Jamaica?
Geweldig, daar heb ik ook eens 6 weken rondgezworven, mooooooooie herinneringen!! De vriendin waar ik mee ging, is daar uiteindelijk gaan wonen. Geweldig land, maar alles is "after a while" en voor iemand met mijn karakter was dat uiteindelijk niet zo goed.
Ga je trekken of naar een resort of wat?
6 weken? Wat lang!
Ik ben hier nu bijna 3 weken, en wordt nu al stapelgek van de Jamaicanen haha. Verder is het wel een prachtig land, met veel leuke dingen, maar erg klein.
Ben van Negril tot Kingston geweest, en van Ocho Rios tot South. Wat heb jij daaro die 6 weken dan gedaan?
Ik houd van de apotheek hiero. Yohimbine, diazepam, t3, lichte as, niets is hiero een probleem
Niet dat ik het allemaal wil hebben, maar het wel wel heel grappig dat het zonder problemen gewoon op te halen is.
Heb ik ook zo'n zin in, helaas hebben we geen gelegenheid om thuis of bij vrienden dat te doen. Binnenkort is er wel eentje vanuit mijn vrijwilligerswerk, maar dat is met 100 man bij een restaurant en gaat dus nooit en te nimmer goed met mijn voedselallergie Moet ik maar wachten tot we groter behuisd zijn.
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment