Kansloze shrug (+ andere bloopers).

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy View Post
    H
    @ Fallus: Hoe komen ze eigenlijk aan dat filmpje van jou? Wel grappig dat je er in zit.
    Originally posted by Falstyr View Post
    toen ik paar jaar terug voor het eerst 125kg probeerde met straps en 1 hand grip verloor en dat ding rustig op de grond probeerde te leggen zonder dat het op de grond stuitert en ik opeens bij de onderburen zou komen te staan. zie niet in hoe dat een fail zou moeten zijn. behalve dan het gebruik van straps natuurlijk.
    zo...straps is voor losers. sinds ik ze niet meer gebruik gaat het veel beter.

Comment

Straps zijn Gods geschenk dude

zonder straps doe ik geen 200kg shrugs of deadlift xd
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

dan moet je betere grip ontwikkelen. Of magnesium gebruiken. Straps zijn gewoon kut dingen net zoals handschoentjes en andere shizzle die mensen verzinnen.

Comment

handschoenen zijn gemaakt voor superdudes die lopen huilen omdat hun handjes pijn doen.

Daar ben ik me ook bewust van, heb altijd al kleine onderarmen gehad. Wat static holds etc will do the trick, tot dan blijf ik lekker strapped
          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
            handschoenen zijn gemaakt voor superdudes die lopen huilen omdat hun handjes pijn doen.

Daar ben ik me ook bewust van, heb altijd al kleine onderarmen gehad. Wat static holds etc will do the trick, tot dan blijf ik lekker strapped
            het is meer dat is zo mijn eelt bespaar... en geen last dat dumbels uit mijn poten glijden omdat mijn poten zo bezweet zijn.

Comment

jij bent gewoon opper-pussy die al bang is als er meer dan 1 schijf aan de stang hangt :P

Comment

jij bent gewoon opper-pussy die al bang is als er meer dan 1 schijf aan de stang hangt :P
                uhhh nee. nu overdrijf je wel ernstig

Comment

die gast is eg spastisch aant doen, da zijn tog geen shrugs

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    uhhh nee. nu overdrijf je wel ernstig
                    Je gaat me toch niet wijs maken dat je die 5kg schijf als een volwaardige tweede schijf mee gaat rekenen heh? :P

Comment

Geniaal topic, vind die zwarte op die loopband echt geweldig
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Fallus, dat was tog wel zwaar, jammer dat het ff fout ging maar ik zou het eg nie kunne zoveel gewicht deadlifte

Comment

straps zijn idd een goeie uitvinding.
                          zou zonde zijn als je door gebrek aan grip je grote spieren niet kan trainen.
                          lekker doortrainen tot grip op is en dan ineens weer nieuwe impuls met die dingen.
                          je traint uiteindelijk een bep. spier. niet altijd je onderarm. lelyke fallus. ghehehe
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Je gaat me toch niet wijs maken dat je die 5kg schijf als een volwaardige tweede schijf mee gaat rekenen heh? :P
                            hehe nee maargoed je weet ook dat mijn squat en dl wel hoger zijn :P

Comment

YouTube - Bench Press accident

mwhahahaaha
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

YouTube - Squat fail!
                                Dumbells build a bigger chest
                                Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies