Enquete 3d tv

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Hehe bij de titel wist ik al meteen waar het over ging. Heb ook gave holografische water shizzle gezien uit azie.

“Als ik als eerste een 3D TV zou hebben, dan zal ik dat aan anderen (vrienden, collega’s, familie) vertellen en laten zien”?
    --waarom zou je zoiets doen? De eerste twee of drie generaties/series van een nieuw produkt zit nog vol met kinderziektes. Ik zou niet eens een 3d tv willen vanaf het moment dat het uit is. Wacht liever een jaar of 4-5 tot het produkt beter is. Je zal er in het begin ook nog niks aan hebben omdat, net zoals bij HDTV, de eerste paar jaar de programma's nog niet eens opgenomen worden in dat nieuwe format. Het is nog geen standaard.

Verder lekker vrij neutraal geantwoord overal op :P
    Ik zou het doen, maar ben zelf ook redelijk gadgetgeil. Zit ook niet voor niets bij de OSGG. En het is een relevante vraag omdat mond-tot-mondreclame de beste reclame is die er is.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Done. Succes ermee...
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Done

Comment

Gedaan, succes ermee.

Comment

Succes.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Done, jammer alleen dat er geen mogelijkheid bij zit om commentaar te geven... vind ik altijd het leukste, lekker zeiken op iets dat niet gerelateerd is
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Hehehehe. Dank verders!!!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

In een opmerkingenveld zet ik altijd een mop.

Jammer van die enquetuh!
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Done.....3D gamen lijkt me alleen vetter dan 3D tv
                    The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

ingevuld

nou heb hem ook ff ingevuld voor je gabber...

Comment

gedaan

Comment

Done

Comment

Ik ben degene die overal neutraal heeft ingevuld
                            De 3D tv interesseert me echt geen ene hol, maar jou een handje helpen met je onderzoek doe ik altijd graag Atta...dus...ingevuld maar
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Ik ben degene die overal neutraal heeft ingevuld
                              De 3D tv interesseert me echt geen ene hol, maar jou een handje helpen met je onderzoek doe ik altijd graag Atta...dus...ingevuld maar
                              dan heeft hij 2 die behoorlijk neutraal hebben ingevuld. zal wat worden als meer het doen. Blijkt dat zijn grafieken straks een flat-liner is :P

Comment

Heb ook vrij neutraal ingevuld haha.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X