Het gesprek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het gesprek

EDIT GI: Heb dit even een eigen plek gegeven, vond de onzin te mooi om het in het topic te laten staan en "on topic" te roepen.

Originally posted by Falstyr View Post
    dat denk je. in feite kropt ze het op en gebruikt het allemaal tegen je in de eerst volgende heftige discussie :P
    Heftige discussies hebben we gewoon, maar in tegenstelling tot 99% van de koppels, leidt (lijdt?) dat ergens toe (verbetering van de relatie en sex )
    Last edited by GeneralIx; 29-03-2010, 15:01.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Originally posted by Leo1988 View Post
    Heftige discussies hebben we gewoon, maar in tegenstelling tot 99% van de koppels, leidt (lijdt?) dat ergens toe (verbetering van de relatie en sex )
    Zij: je hebt een te kleine lul
    Leo:
    Zij: ik wil dus een trio met een andere man
    Leo: ik wil dan ook in mijn reet genomen worden
    Zij: deal

Zo ging dat toch bij jou?

@ Topic
    Lichaamsbeharing
    Piepstem
    Arrogantie

(Afknappers zijn doorgaans zaken waar je pas achter komt als je met haar gaat praten of meer, niet wat je op het eerste gezicht al niet aan staat).
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Zij: je hebt een te kleine lul
      Leo:
      Zij: ik wil dus een trio met een andere man
      Leo: ik wil dan ook in mijn reet genomen worden
      Zij: deal

Zo ging dat toch bij jou?
      Grotendeels wel, iets anders alleen:

zij: leo ik ben zo ongelukkig met atta's kleine lul, daarnaast is hij een saai dun jongetje, ik wil een echte vent!
      leo: dan maak je het toch uit, en laat ik je wel eventjes zien hoe een echte man het aanpakt
      zij: alleen als ik je dan ook mag pijpen elke dag, ben die vieze bekstank van atta meer dan beu
      leo: deal
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

zij: leo ik ben zo ongelukkig met atta's grote lul, daarnaast is hij een saai dun jongetje, ik wil een echte vent!
        leo: dan maak je het toch uit, en laat ik je wel eventjes zien hoe een echte man het aanpakt
        zij: alleen als ik je dan ook mag pijpen elke dag, ben die vieze bekstank van atta meer dan beu
        Zo was die iets leuker geweest :P.

Comment

zij: leo ik ben zo ongelukkig met atta's kleine lul, daarnaast is hij een saai dun jongetje, ik wil een echte vent!
          Ik kan het me toch anders herinneren;

zij: Ik ben zo ongelukkig met atta's kleine lul, daarnaast is hij een saai dun jongetje, ik wil Mohr vent!
          Atta: dan maak je het toch uit, en laat ik je bij Leo wel eventjes zien hoe een echte man het aanpakt
          Leo: Ok Atta, maar alleen als ik je dan ook mag pijpen elke dag, ben die zaadloze boertjes echt zat
          Mohr: Nu die twee weg zijn zal ik je eens laten merken dat je een echte vrouw bent?
          Zij: Eindelijk.... doe het!
          Mohr: GA EENS STRIJKEN EN GEEF BIER!
          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Gameface: Wil jij kabouter pe-nis?
            zij: Tuurlijk, ik ben zo ongelukkig met atta's kleine lichaam, daarnaast heeft leo een kleine pik en komt mohr binnen 8n stoten klaar, ik wil gameface !
            Atta: dan maak je het toch uit, en laat ik je bij Leo wel eventjes zien hoe een echte man het aanpakt
            Leo: Ok Atta, maar alleen als ik je dan ook mag pijpen elke dag, ben die zaadloze boertjes echt zat
            atta: deal
            Gameface:Kom maar bij PAPPAAAAAA
            Gameface: GA EENS STRIJKEN EN GEEF BIER!
            Mohr: Ok maar mag ik dan wel kijken hoe je het doet.
            Gameface: Ja, maar je mag niet erop aftrekken.

Zo ging het.

Comment

@ mohr: Hahaha geniale ontknoping

Alleen moet iemand anders "deal" zeggen, anders geef ik antwoord op mn eigen vraag, en zo twisted ben ik niet

Comment

@ mohr: Hahaha geniale ontknoping

Alleen moet iemand anders "deal" zeggen, anders geef ik antwoord op mn eigen vraag, en zo twisted ben ik niet
                Vroeger was je schizofreen maar nu gaat het beter met jullie.
                "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Wat een schijtverhalen. Hahahahahahaha.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    Gameface: Wil jij kabouter pe-nis?
                    zij: Tuurlijk, ik ben zo ongelukkig met atta's kleine lichaam, daarnaast heeft leo een kleine pik en komt mohr binnen 8n stoten klaar, ik wil gameface !
                    atta: deal
                    Gameface:Kom maar bij PAPPAAAAAA
                    Gameface: GA EENS STRIJKEN EN GEEF BIER!
                    Mohr: Ok maar mag ik dan wel kijken hoe je het doet.
                    Gameface: Ja, maar je mag niet erop aftrekken.

Zo ging het.
                    nou..volgens mij ging het tog anders

zij: ik ben zo ongelukkig met gameface en mohr.. ik wil FM!!
                    Mohr: dan maak het uit.
                    gameface: ik en mohr zullen wel laten zien hoe mannen het onderelkaar doen.
                    Mohr: Deal
                    FM: ooh kom maar eens kijken, wat ik in me ......
                    Zij: Yay.. eindelijk
                    Gameface: mogen ik en Mohr kijken??
                    FM: ja, maar dan wel zonder je camera

zo is het gegaan

Comment

Dat is weer een wat minder verhaal

Grotendeels omdat small-dick atta en skitzo-leo er niet inzitten

Comment

oh srry, bij het volgende gesprek zullen ze erbij zijn :P

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          nou..volgens mij ging het tog anders

zij: ik ben zo ongelukkig met gameface en mohr.. ik wil FM!!
                          Mohr: dan maak het uit.
                          gameface: ik en mohr zullen wel laten zien hoe mannen het onderelkaar doen.
                          Mohr: Deal
                          FM: ooh kom maar eens kijken, wat ik in me ......
                          Zij: Yay.. eindelijk
                          Gameface: mogen ik en Mohr kijken??
                          FM: ja, maar dan wel zonder je camera

zo is het gegaan
                          Je mist de hoofdrol speler vriend. En wtf?? ik d8 dat je homo was?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            Je mist de hoofdrol speler vriend. En wtf?? ik d8 dat je homo was?
                            nee k ben geen homo, wrm zou ik dan een vriendin hebben

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              nee k ben geen homo, wrm zou ik dan een vriendin hebben
                              FF flauw: Als dekmantel misschien? Of je moet nog uit de kast komen ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X