Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Battlefield 3 - No HUD - Jet Gameplay - YouTube

Comment

• Max Payne 3 singleplayer net uitgespeeld! Was net zo epic als 1 en 2! Ik had in het begin mijn bedenkingen bij 3 en dacht dat het tegen zou vallen, maar mijn scepsis is omgezet in enthousiasme! Multiplayer nog niet geprobeerd, doe ik vanavond na mijn cardiosessie.

Silent Hill Downpour Is ook geweldig, alleen minder angstaanjagend dan de vorige delen. Raakte snel uitgekeken op de monsters, maar het verhaal is goed en ik zit nu inmiddels op 60%.

Comment

• Knap dat je MP3 hebt uitgespeeld. Ik vond er, zeker vergeleken met de vorige delen, op een bepaalde manier geen reet aan. Kon me er niet toe zetten om het uit te spelen.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
          Knap dat je MP3 hebt uitgespeeld. Ik vond er, zeker vergeleken met de vorige delen, op een bepaalde manier geen reet aan. Kon me er niet toe zetten om het uit te spelen.
          Ik snap wat je bedoelt, het is een compleet andere setting dan de voorgaande delen, en je moet van de vernieuwing houden. Toch vind ik het knap hoe ze in een zonnige stad, een heel grauwe sfeer kunnen geven, zoals bij 1 en 2 ook het geval is. Kwestie van smaak.

Comment

• YEAH! guildwars 2 officiële release datum 28 augustus kan niet wachten.

Announcing the Guild Wars 2 Launch Date – ArenaNet Blog
            Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

• Originally posted by BakkertjeBas View Post
              Silent Hill Downpour Is ook geweldig, alleen minder angstaanjagend dan de vorige delen. Raakte snel uitgekeken op de monsters, maar het verhaal is goed en ik zit nu inmiddels op 60%.
              Ja precies, de monsters zijn nooit echt origineel! En het was inderdaad niet eng. Ik vond SH2 en SH3 eigenlijk als enige echt 'eng', Homecoming was ook niet erg angstaanjagend. Misschien is het ook omdat Downpour mijn vierde SH was, dat ik er al aan gewend was.

Dus je bent in dat monastery zeker?
              Ik ben nu op mijn tweede playthrough, ga voor de surprise ending. Net alle side quests gedaan.
              Laissez Faire

Comment

• Kan niet wachten op de enchanced editie van Baldur's Gate 2 volgende maand. Hoop niet dat ze het verneukt hebben zodat de jongere gamers het tegenwoordig ook aan kunnen om te spelen.

Comment

• Zijn er nog anderen die Star Craft 2 spelen? Heb de hele week beetje zitten oefenen. AI stelt niks meer voor. En ook me maatje maak ik keer op keer af. Iemand interesse voor een sparring/oefen sessie? Wil namelijk wel beetje fatsoenlijk zijn eer ik ladder/ranked ga doen.

Comment

• Nog bodynetters die op DUST514 voor PS3 aan het wachten zijn?
                    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• Sniper Elite V2 op de PS3 aan het spelen, heb nu de eerste drie missies voltooid. Speel het op ´Sniper Elite´ difficulty en dat is te merken :P Ultra realistisch.
                      Laissez Faire

Comment

• Heb het gisteren gedownload, ben met de tweede missie bezig.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          Heb het gisteren gedownload, ben met de tweede missie bezig.
                          Op de pc zeker? Waarschijnlijk is de spelervaring erg anders door de andere besturing. Echt een spel voor jou als army dude
                          Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                            Op de pc zeker? Waarschijnlijk is de spelervaring erg anders door de andere besturing. Echt een spel voor jou als army dude
                            Ja pc, is wel leuk ja.

Comment

• Normaal vermijd ik Steam, maar deze week eens flink inkopen gedaan. Moet me tijd beetje vullen nu ik klaar ben met Diablo 3. Op moment is het niks en zullen aardig wat patches kosten eer het speelbaar en fun is.

Ben begonnen met een game waar ik normaal niks mee heb. Zombies + episode releases. Walking Dead daar en tegen is best geinig. Tijd vliegt voorbij.

Ook nog wat Torchlight spelen met Bastion en paar andere indie games. Best chill.

Comment

• Amnesia: A Machine For Pigs - Teaser - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X