Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Max Payne 3 singleplayer net uitgespeeld! Was net zo epic als 1 en 2! Ik had in het begin mijn bedenkingen bij 3 en dacht dat het tegen zou vallen, maar mijn scepsis is omgezet in enthousiasme! Multiplayer nog niet geprobeerd, doe ik vanavond na mijn cardiosessie.
Silent Hill Downpour Is ook geweldig, alleen minder angstaanjagend dan de vorige delen. Raakte snel uitgekeken op de monsters, maar het verhaal is goed en ik zit nu inmiddels op 60%.
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostKnap dat je MP3 hebt uitgespeeld. Ik vond er, zeker vergeleken met de vorige delen, op een bepaalde manier geen reet aan. Kon me er niet toe zetten om het uit te spelen.
Comment
-
YEAH! guildwars 2 officiële release datum 28 augustus kan niet wachten.
Announcing the Guild Wars 2 Launch Date – ArenaNet BlogWhether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Originally posted by BakkertjeBas View PostSilent Hill Downpour Is ook geweldig, alleen minder angstaanjagend dan de vorige delen. Raakte snel uitgekeken op de monsters, maar het verhaal is goed en ik zit nu inmiddels op 60%.
Dus je bent in dat monastery zeker?
Ik ben nu op mijn tweede playthrough, ga voor de surprise ending. Net alle side quests gedaan.Laissez Faire
Comment
-
Zijn er nog anderen die Star Craft 2 spelen? Heb de hele week beetje zitten oefenen. AI stelt niks meer voor. En ook me maatje maak ik keer op keer af. Iemand interesse voor een sparring/oefen sessie? Wil namelijk wel beetje fatsoenlijk zijn eer ik ladder/ranked ga doen.
Comment
-
-
Normaal vermijd ik Steam, maar deze week eens flink inkopen gedaan. Moet me tijd beetje vullen nu ik klaar ben met Diablo 3. Op moment is het niks en zullen aardig wat patches kosten eer het speelbaar en fun is.
Ben begonnen met een game waar ik normaal niks mee heb. Zombies + episode releases. Walking Dead daar en tegen is best geinig. Tijd vliegt voorbij.
Ook nog wat Torchlight spelen met Bastion en paar andere indie games. Best chill.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment