Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paar screenshots

1. Dragon Age 2

2. Shift 2

3. Shogun 2

Blijf Shogun 2 dusver het meest leuke spel vinden dat ik dusver speel. In het begin lading provincies en kleine tegenstanders. Die mep je in elkaar en neem je de stad over. Terwijl de steden zich verder ontwikkelen qua voedsel en inkomsten groeit het lager tot 20-30.000 man sterk. Dan wat internationale trade agreements en dan krijg ik zo'n 3000-4000 goud per ronde binnen. Ideaal om dan achterover te zetten en de steden verder te ontwikkelen.

In de tussen tijd groeien de andere grootmachten ook verder uit. Alle kleine clans maken plaats voor een handjevol grote clans die strijden voor alleen heerser. Eerst neem ik alle clans over die achter mij bevinden op het eiland Japan. Is immers niet veilig naar voren te kijken als je niet weet wat er achter je staat. Nadat heel links of rechts Japan van mij is de hoofdstad aanvallen om keizer te worden

Comment

• Yay, er is hier nog een DA fan xD
      Welke vind je beter Origins of 2?

Comment

• Google Afbeeldingen resultaat voor http://wallpaperstock.net/metal-gear-solid%3A-rising_wallpapers_22188_1680x1050.jpg
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Originally posted by Bardete View Post
          Yay, er is hier nog een DA fan xD
          Welke vind je beter Origins of 2?
          Origins hands down.
          2 viel zwaar tegen. 1x uitspelen was al een hele opgave zo saai was het.

Comment

• heb van meerdere gehoort dat shift 2 niet zon success is.

Comment

• Is het ook niet echt. Filmpjes van pro racers die het een realistische ervaring vinden is bullshit. Maakt niet uit wat voor wagen je neemt hij blijft gevoelig en alle kanten op gaan. Je kan het tunen en upgraden, maar veel verschil maakt het niet. Begin is wel lekker en leuk arcade racen, maar hoe verder in de game hoe kutter het eigenlijk word.

Dungeons is wel een leuke game voor iedereen die Dungeon Keeper geweldig vond. Je bent de donkere demonische overlord van de onderwereld die verraden en afgezet wordt door zijn succubus vriendin. Je verliest dus je dungeon en moet ontsnappen. Het doel is om weer bij kleine dungeons te beginnen en alles opnieuw op te bouwen en je troon te veroveren. Best een geinige game waarin je een dungeon hebt elk level. Jij moet met je minions tunnes en doorgangen maken. Kan zelf de dungeon inrichten zoals jij wilt qua vallen en decoratieve zaken. Alles om de dungeon aantrekkelijker te maken voor de helden. Elke held heeft zijn eigen wensen dus daar moet je aan zien te voldoen. Sommigen willen naar decoratieve skeletten en zo kijken, anderen zijn masochisten en willen door sterke mensen aangevallen worden, anderen willen graag in een arcane bibliotheek zijn, anderen willen ladingen goud vinden. Je moet de helden dan vangen en zo van hun ziel leeg zuigen in je gevangenis hehe. Ondertussen krijg je nog wat side quests van andere duistere figuren. Dit alles is wel in een grappige sfeer neer gezet zoals we van dungeon keepers kunnen verwachten.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Is het ook niet echt. Filmpjes van pro racers die het een realistische ervaring vinden is bullshit. Maakt niet uit wat voor wagen je neemt hij blijft gevoelig en alle kanten op gaan. Je kan het tunen en upgraden, maar veel verschil maakt het niet. Begin is wel lekker en leuk arcade racen, maar hoe verder in de game hoe kutter het eigenlijk word.

Dungeons is wel een leuke game voor iedereen die Dungeon Keeper geweldig vond. Je bent de donkere demonische overlord van de onderwereld die verraden en afgezet wordt door zijn succubus vriendin. Je verliest dus je dungeon en moet ontsnappen. Het doel is om weer bij kleine dungeons te beginnen en alles opnieuw op te bouwen en je troon te veroveren. Best een geinige game waarin je een dungeon hebt elk level. Jij moet met je minions tunnes en doorgangen maken. Kan zelf de dungeon inrichten zoals jij wilt qua vallen en decoratieve zaken. Alles om de dungeon aantrekkelijker te maken voor de helden. Elke held heeft zijn eigen wensen dus daar moet je aan zien te voldoen. Sommigen willen naar decoratieve skeletten en zo kijken, anderen zijn masochisten en willen door sterke mensen aangevallen worden, anderen willen graag in een arcane bibliotheek zijn, anderen willen ladingen goud vinden. Je moet de helden dan vangen en zo van hun ziel leeg zuigen in je gevangenis hehe. Ondertussen krijg je nog wat side quests van andere duistere figuren. Dit alles is wel in een grappige sfeer neer gezet zoals we van dungeon keepers kunnen verwachten.
                Er is een demo op steam die ga ik even installeren en proberen.
                Heb een tijdje geleden dungeonkeeper binnen gehaald maar die kreeg ik niet fatsoenljk werkend.
                Nu ga ik hem toch echt officieel proberen.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• ben helemaal weg van F1 2010, shift 2 ga ik nog niet eens downloaden voor te proberen. shift 1 was geen succes 2 ook niet. nfs hot persiut lijkt me daarintegen wel heel erg leuk als arcade race game.
                  Speelde vroegah al hot persuit 2 en 3 en high stakes (road challenge) vond dat toen de beste games die er waren, heb een hele tijd geleden ook burnout paradise geprobeerd en vond dat ook wel leuk, maar k hoop alleen niet dat er teveel burnout (criterion) in de nieuwe nfs hp zit, wel leuk dat er een open wereld is, net zoals most wanted waar ik ook eeuwen me mee vermaakt heb.

Comment

• Graphics van shift unleashed 2 zijn niet slecht

Comment

• Crysis 2 een beetje top?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                        Crysis 2 een beetje top?
                        bij een maat gespeeld, zeer top.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          bij een maat gespeeld, zeer top.
                          Installing
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                            Installing
                            goed bezig schat

Comment

• 755 eurie van de 1000,- eurie die k nodig heb... Dat duurt zo %#&#*%** langgg voor dat k me pc heb
                              nog 2 maanden

Comment

• Kevster hoe vind je Crysis 2?

Btw, heb Bloodstone 007 PC gedownload, erg chill voor een third person shooter.
                                Maarja k zal ook niet gouw iets slechts zeggen over James Bond films en Spellen als fan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X