Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb echt geen zin om 9 maanden te moeten wachten voor Elder Scrolls Online...
    Heb heel het jaar gedacht dat hij eind dit jaar uit zou komen, wat ze eerst ook beweerden.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Er is toch ergens een mod ofzo waarmee je online kan op pc?

Sws money no problem maar 100 euro (-verzendkosten ) is toch weer 1 -2 games extra =D

Comment

• http://<a href="https://www.youtube....8U-ylvXcxI</a>

Comment

• Runescape oldschool ! -.- weer ff begonnen

Comment

• Waar is League of Legends ?
            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Hier

Comment

• Ik poep op die nieuwe ps4 dikke vinger, was een godsvermogen kwijt of naja me ouders aan die ps3 3 maanden later was die 100eu goedkoper. Ik pik hem wel van quibus xx

gvd nog super lang tot gta V dus san andreas maar uit de kast gepakt. MTA, rpg server, ben nieuwe clan begonnen ze konden me nog jwt.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                  Ik poep op die nieuwe ps4 dikke vinger, was een godsvermogen kwijt of naja me ouders aan die ps3 3 maanden later was die 100eu goedkoper. Ik pik hem wel van quibus xx

gvd nog super lang tot gta V dus san andreas maar uit de kast gepakt. MTA, rpg server, ben nieuwe clan begonnen ze konden me nog jwt.
                  GTA moet idd snel komen. Ik heb een game nodig waar mee ik de tijd tot Elder Scrolls Online kan overbruggen
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Mwah ben wachten op State Of Decay voor PC, verder DayZ Standalone, Gta 5, Company Of Heroes 2.
                    Wel jammer dat The Devision welke ze op E3 lieten zien niet op PC komt .

Comment

• Speel een weekje lol nu. Epic en gratis . Draait ook gewoon goed op mijn noob laptop op de wifi. Prachtig toch?

Ging eerst alleen maar spelen met vayne lol. Jax, master yii, vladimir, shaco en ashe ownen echt dik. Vooral jac.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Hahah Master yi is zo noob op lvl 30
                        Maar vayne is zo OP als je daar beetje mee kan spelen dan own je gewoon op je lane .

Comment

• Ik speel atm . Ben nog noob.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Nu is het nog leuk, later komen alleen maar trollers en mensen die doen alsof hun leven ervan afhangt.

Microsoft maakt nu wel rare stappen met de x1............. Ze zeggen ook dat het family share ding allemaal demo's waren. Dus dat je het met 10 mensen een demo van jou spel kon delen

Comment

• Vond LoL leuk totdat ik ranked ging doen.
                              Dan zie je al snel de lol van het spel niet meer.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                                Speel een weekje lol nu. Epic en gratis . Draait ook gewoon goed op mijn noob laptop op de wifi. Prachtig toch?

Ging eerst alleen maar spelen met vayne lol. Jax, master yii, vladimir, shaco en ashe ownen echt dik. Vooral jac.
                                Probeer quin of caitlyn ook es zijn nu toch free to play.

En mocht je een hele game willen verzieken pak dan teemo haha
                                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X