Als je tess milne wil doen, ben je blind
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Sim City van EA....dat krijgt veel positief commentaar hehhe. Ze worden nog harder de grond in getrapt dan Diablo 3. Gelukkig is er een alternatief wat er gaat komen...
Civitas - Plan, develop, and manage the city of your dreams! by Brandon Smith ? Kickstarter
Comment
-
Blizzard Entertainment: Heart of the Swarm Launch
world release van Star Craft 2 Heart of the Swarm. En ook paar e-sport battles tussen wat pro's ter promotie.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostSim City van EA....dat krijgt veel positief commentaar hehhe. Ze worden nog harder de grond in getrapt dan Diablo 3. Gelukkig is er een alternatief wat er gaat komen...
Civitas - Plan, develop, and manage the city of your dreams! by Brandon Smith ? Kickstarter
@ Civitas game, gaan ze de 250k wel redden?"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
-
Originally posted by Mickdv View PostD3 was om te huilen. Geld aan gewaste gewoon.
Sim city.. it has been ages.. Misschien even uitproberen"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Even geen games o.O
voel me zo verveeld en leeg nu hehe
Voor de verandering maar weer ouderwets downloaden. Star Craft 2 Heart of the Swarm en Sniper Ghost Warrior 2. Daarnaast ook Marvel Superheroes beta geinstalleerd.
SC2 heb ik gisteren 7 uur lang naar de release party in zowel Korea als Europa gekeken. Er waren een paar stoere battles tussen E-sport pro's die lieten zien wat er nieuw was en wat voor impact het op tactiek heeft. De Nederlander Grubby had 3 super battles tegen Stefano (fransman) in de halve finale en won daarna een vrij simpele finale tegen White Ra de Roemeen. Enerzijds wil ik de campagne wel spelen, maar ben beetje Star Craft moe. Wil wel weer eens een andere strategy game.
Sniper Ghost Warrior 2. Niet mijn soort game. Maar heb op moment niks anders te spelen dus vind het wel prima om dan even te proberen.
Marvel Heroes is een hack and slash MMORPG. Mag er verder niks over zeggen wat betreft de NDA. Wel vage tijden dat de server actief is. Elke keer rond 1-5 middernacht. Daar begin ik niet aan. Kan alleen in het weekend van 18:00-02:00 spelen en testen. Ben benieuwd.
En natuurlijk blijf ik op de hoogte van Elder Scrolls Online.
De website van een maat en mij gaat ook lekker. Heb back-end CMS helemaal geprogrammeerd en werkt naar behoren. Alleen nu zit ik te kutten met wat syntax-errors mbt admin login wat het makkelijkste deel had moeten zijn in mijn ogen. Als dat klaar is hopelijk binnen een paar weken live met de website.
Ben al bezig met connecties op te doen. Begonnen met wat kleine website gasten en praten hoe zij het doen. Hoe het komt dat zij uitgenodigd worden voor international pers bij eenkomsten met all expenses paid. En heb zo al een aantal close beta uitnodigingen gekregen. Dus wie weet wordt het nog wat.
Comment
-
COGamers waar ook de kleintjes een kans krijgen is het tijdelijk test domein waar ik mijn ontwerpen plaats voor ze live op de echte server gaan. Test Domein gebruik ik normaal zodat de klant tussendoor kan zien wat er gebeurd. In dit geval is dat dus voor Orin waarmee ik samen alles in elkaar zet. Voor mijzelf heb ik gewoon WAMP geinstalleerd wat zowel PHP/MySQL e.d. bevat.
Wat je op dit moment ziet is gewoon de basic layout. Al het programmeer gebeuren qua database is back-end en dat zie je dus niet. Toch geeft de layout de impressie hoe de verdeling van alles zal worden. De daadwerkelijke grafische vormgeving komt later wel. Voorlopig gewoon alles met css ingevuld.
En om te zorgen dat men niet naar beneden hoeft te scrollen met kleinere resoluties dan wat ik gebruik is het onderste block weg gehaald. Die was om te tonen wat de eerstvolgende game releases zouden zijn. Kun je beter gewoon in artikel vorm verwerken als "games van de afgelopen week" of "games vooruit blik" of iets in die trant. Geeft ook meer content op de site om aan te tonen dat er regelmatig iets geupdate wordt en niet dood is.
Verder niks hoogstaands. We houden het simpel en to the point. Doordrenkt met cynisme en vage humor als het even kan :P
Orin is bezig een video intro te maken die we kunnen gebruiken om video reviews/podcasts te kunnen maken. Kortom...heb er zin in. Alleen jammer dat ik zo roestig als de nete ben wat betreft MySQL.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment