Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weeee
    we zijn in laatste stadium van de website. dus gaan alvast beginnen met wat itempjes te maken. die plaatsen we dan op youtube en shit. Praten tegen een scherm is lastiger dan ik dacht. maar dat wordt vanzelf wel beter. mezelf laatste paar dagen even leren omgaan met sony vegas pro. dus dat komt ook nog wel goed.

Trailer COGamers - YouTube
    Last edited by Falstyr; 25-03-2013, 15:26.

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• PAX 2013 Tutorial - YouTube

Elder Scrolls gaat echt geweldig worden.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

Elder Scrolls gaat echt geweldig worden.
          Lijkt me wel vet ja.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            Lijkt me wel vet ja.
            Ik hoop het.. lookin' good thusfar!
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Dat LEGO kasteel wat tussen de foto's staat heb ik gekocht van het geld wat ik voor mijn communie had gekregen, dat was echt de grootste droom die uitkwam toen
              Ik had dat kasteel ook Die geheime deur bovenin was leuk, ook dat kanon waarmee je op het kasteel kon schieten was vet
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• iemand die bioshock infinite speelt?

Comment

iemand die bioshock infinite speelt?
                  ja, alleen vind ik het op dit moment echt klote spelen at the moment, ik wacht nog op een patch (either driver of bioshock).. dikke frame drops elke keer als ik een zone laadt.. aan mijn systeem kan het niet liggen, draai een tri-sli setup (MSI GTX 670 PE OC)

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                    Ik had dat kasteel ook Die geheime deur bovenin was leuk, ook dat kanon waarmee je op het kasteel kon schieten was vet
                    Was die geheime deur niet van glas-in-lood? (met stickers dan op zo'n 'glazen' duer dinges)
                    Wat ik ook leuk vond was dat je onder het kasteel kon als je de ophaalbrug omhoog deed

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                      ja, alleen vind ik het op dit moment echt klote spelen at the moment, ik wacht nog op een patch (either driver of bioshock).. dikke frame drops elke keer als ik een zone laadt.. aan mijn systeem kan het niet liggen, draai een tri-sli setup (MSI GTX 670 PE OC)
                      Ik heb hem net in 18 uur op hard uitgespeeld. alles verkent, alle geheime plekjes gevonden en alles gedaan. geen echte frame drops en zo opgemerkt. Nu even alles laten bezinken eer ik van het weekend de review in elkaar flans.

Comment

Was die geheime deur niet van glas-in-lood? (met stickers dan op zo'n 'glazen' duer dinges)
                        Wat ik ook leuk vond was dat je onder het kasteel kon als je de ophaalbrug omhoog deed
                        Ja die deur was van glas in lood Oja die ophaalbrug! Dat was ik bijna vergeten, ik had daar een stal gebouwd voor de paarden Volgens mij had ik bijna alle dozen van die kasteel set. Ken je ook die lego skateboarders set? daar had ik wel alles van

BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik heb hem net in 18 uur op hard uitgespeeld. alles verkent, alle geheime plekjes gevonden en alles gedaan. geen echte frame drops en zo opgemerkt. Nu even alles laten bezinken eer ik van het weekend de review in elkaar flans.
                          AMD?

Er zijn heel veel mensen met GTX 670/ GTX 680 die klagen over gigantische framedrops.

Het zijn ook hele "korte" frame drops die je eigenlijk alleen krijgt bij het laden van een nieuw deel.. en dan meteen weer omhoog
                          Last edited by jobr; 30-03-2013, 10:49.

Comment

• tuurlijk heb ik geen amd. dat is bij voorbaat al vragen om problemen.
                            heb een gt560

Comment

tuurlijk heb ik geen amd. dat is bij voorbaat al vragen om problemen.
                              heb een gt560
                              314.22 ?

True.. true..

Toch raar, welke settings speelde jij?

Comment

• alles op medium. textures op high.

Ik ga geen schaduwen en anti-aliasing op max zetten als het er op lager al goed genoeg uit ziet. en de kartel randjes zijn minimaal en zie je 9 van de 10x niet omdat je er snel langs rent.

En ik had ook nog mijn recording software lopen tijdens het spelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X