Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rs = runescape neem ik aan? Wist niet dat het nog bestond Nooit gespeeld maar veel over gehoord.

Over GTA V PC btw.. GTA 5 PC spotted for late November/early Decemb... | GameZone had ik het gelezen.
    Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
      Lol dat duurt nog wel even.

Ik ben weer begonnen met rs spelen voor de lol, beetje afken tijdens het leren + items merchanten.

Afgelopen paar weken al meer als 130m verdiend. Zoveel heb ik in mijn hele rs carriere (lees jaren gamen) nog niet eens verdiend en dat terwijl ik amper hoef te klikken..
      Is het nog wat? Ik heb ook een game nodig voor wat afleiding af en toe. Misschien is runescape wel leuk vanwege de nostalgie. In groep 8 na school niet afspreken maar allemaal naar huis, snel achter de computer en met 8 man de wildernis in. Een van ons was zelfs member dus niemand kon ons wat maken (dachten we)
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
        Lol dat duurt nog wel even.

Ik ben weer begonnen met rs spelen voor de lol, beetje afken tijdens het leren + items merchanten.

Afgelopen paar weken al meer als 130m verdiend. Zoveel heb ik in mijn hele rs carriere (lees jaren gamen) nog niet eens verdiend en dat terwijl ik amper hoef te klikken..
        Speel je de normale versie of RS2007 versie van het spel?
        Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Originally posted by Bricks View Post
          Ik lul helemaal niet maar wat. Ik las het toevallig op een website (Ontschoten) dat hij op 22 november uitkomt en ik dacht ik breng gus even op de hoogte. Zelf helemaal geen intresse in een PC versie dus ik dacht ik probeer hem uit aardigheid te informeren.
          Luister vriend, Rockstar heeft niks bevestigd, en de webshops die zogenaamd de officiële release van 22 november geleaked hebben doen dat om pre-orders te krijgen.
          Niet alles wat je op het internet klopt, geen fatsoenlijke bron = (meestal) geen fatsoenlijke info, lijkt me toch erg duidelijk.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
            Is het nog wat? Ik heb ook een game nodig voor wat afleiding af en toe. Misschien is runescape wel leuk vanwege de nostalgie. In groep 8 na school niet afspreken maar allemaal naar huis, snel achter de computer en met 8 man de wildernis in. Een van ons was zelfs member dus niemand kon ons wat maken (dachten we)
            in groep 8 naar huis gamen..ik had jou wel hoger ingeschat guus..

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
              Luister vriend, Rockstar heeft niks bevestigd, en de webshops die zogenaamd de officiële release van 22 november geleaked hebben doen dat om pre-orders te krijgen.
              Niet alles wat je op het internet klopt, geen fatsoenlijke bron = (meestal) geen fatsoenlijke info, lijkt me toch erg duidelijk.
              Je mag misschien wel gelijk hebben maar je zou je punt wel wat genuanceerder kunnen brengen

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                in groep 8 naar huis gamen..ik had jou wel hoger ingeschat guus..
                Haha wat dan? Naar de universiteitsbibliotheek om uren te blokken als 12 jarige knaap ?

Comment

• Euh nee met een bal voetballen, hutten bouwen, vissen met je vriendjes, in de bosjes aan het kutje van je buurmeisje zitten, condooms om uitlaten binden, een appel of aardappel in een uitlaat drukken, belletje trek, en dat soort shit..

Comment

Euh nee met een bal voetballen, hutten bouwen, vissen met je vriendjes, in de bosjes aan het kutje van je buurmeisje zitten, condooms om uitlaten binden, een appel of aardappel in een uitlaat drukken, belletje trek, en dat soort shit..
                    Haha dat heb ik ook allemaal gedaan hoor, ben maar niet bang Heb genoeg hutten gebouwd om een hele afrikaanse stam te kunnen voorzien van onderdak. Leukste was om een portemonnee aan een touwtje te binden en dan bij de moskee in de struiken gaan zitten. Steeds dezelfde oude turk die er in trapte

Comment

• Originally posted by haci View Post
                      Speel je de normale versie of RS2007 versie van het spel?
                      rs3 speel ik. (tot ik het straks weer zat ben en dan ben ik er weer klaar mee ).

Och man; wat een tijden vroeger.

Hele dag beetje buiten spelen, eten weer naar buiten tot het donker werd. Daarna evt. tv kijken of spelletje spelen op een playstation 1 dat was toen allemaal al heel wat en dan daarna weer slapen.
                      Last edited by Iron Mind; 26-09-2013, 16:01.
                      "Straight outta gym"

Comment

• ik heb nog op een commadore 64 gespeeld en de eerste gameboy met tetris haha, moet je zien hoe het er nu allemaal uitziet, ben benieuwd over 30 jaar wat er dan is..

Comment

ik heb nog op een commadore 64 gespeeld en de eerste gameboy met tetris haha, moet je zien hoe het er nu allemaal uitziet, ben benieuwd over 30 jaar wat er dan is..
                          Dan koppel je jezelf aan op met allerlei elektroden en speel je call of duty in 3D

Daar zijn ze nu al mee bezig geloof ik, maar dat wordt enkel meer.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                            Lijkt op WoW? Totaal niet, lijkt gewoon op een elder scrolls game. Als je een gameplay vid ziet dan zie je dat de kinderachtige graphics van wow hier niks bij zijn. Ik zat op Blade's Edge totdat Cataclysm uit kwam, toen kapte ik er mee.

Die link is helaas verwijderd waardoor je de pics niet meer kan zien. Is allemaal gelekte beta content en niemand mag het eigenlijk zien

Nub, je kon elder scrolls ook gewoon in 3rd person spelen als je je scroll wieltje gebruikte Het is bevestigd dat eso 1st en 3rd person view heeft dus je kan kiezen
                            Ja maar dat speelde kut vond ik. Gameplay was meer ontworpen voor first person.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik heb nog op een commadore 64 gespeeld en de eerste gameboy met tetris haha, moet je zien hoe het er nu allemaal uitziet, ben benieuwd over 30 jaar wat er dan is..
                              Moet je oculus rift maar eens checken. Is een bril die je op zet zodat het lijkt alsof je midden in het spel zit. Werkt gewoon voor pc,xbox, playstation etc. Twee vrienden van mij hebben er al mee gespeeld en zeggen dat het echt een hele nieuwe ervaring is van gamen. Je krijgt er wel hoofdpijn van en kan misselijk worden dus daar moeten ze nog iets op verzinnen

Oculus Rift Gameplay This Week / Demo - YouTube

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                                Ja maar dat speelde kut vond ik. Gameplay was meer ontworpen voor first person.
                                Haha, ikzelf vond dat ook wel bruut. Beetje met een grote lompe 2hander van 1st person lopen hakken en zagen en met al dat bloed erbij
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X