Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by BdeB View Post

Comment

• k moet wel zeggen dat crysis 2 een van de beste spellen zal worden in 2011
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Shogun2 op de hoogste moeilijkheidsgraad is moeilijk.
        Eerste wat ik op moment doe is alles in de Chi tree de markt en irrigatie volledig ontwikkelen + de crime syndicate met ninja's/geisha's. De Metsu controleert alles in de stad en de assasins buiten in het veld. Daarna alles in de leger tree ontwikkelen en hopen dat ik geen voedsel te kort krijg en me leger snel genoeg groot kan maken.

Vandaag een aantal mooie battles gehad. Eerst werd ik aangevallen en moest me stad verdedigen. Kon me kont niet keren zo vol stond het met mijn eigen troepen. Dus easy winst. Een paar 100 man proberen te vluchten dus ging er achter aan. Tweede battle was in de minst. Kon prima om ze heen cirkelen, archers op de heuvels, groep via de bossen aan de andere kant en dan een kleine groep door het midden.

Daarna een battle met 2000 van mijn man tegen een 3500 van hun. Weer in de mist en gewonnen

Comment

• Total War serie is echt zalig..
          Al zijn er wel mindere puntjes in de serie (empire en napoleon, vond ik persoonlijk maar niets en de bugs..)
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Het kutte van die serie is dat je 9 van de 10x achter de feiten aanloopt en zelf eigenlijk weinig te zeggen hebt. Tegenstanders ontwikkelen vele malen sneller dan jij en schijnen geen last te hebben van te weinig voedsel e.d. wat zich op den duur voor doet als je te lang wacht om de aanval te openen op iedereen. Enige leuke zijn de grootschalige tactische gevechten.

Comment

• Net Shift2 gespeeld. Ging wel lekker. Begon met een Ford Focus, maar die glijd alle kanten op. Wel wat mooie races gehad. Met 3 man op een bocht af en ze er dan allebei uit remmen. Of in een shikane er langs gaan. Je krijgt experience voor het perfectioneren van de bochten, rempunten, clean laps, leading laps, overtaking etc. Standaard spul dus. Net zoals alle tune en upgrade mogelijkheden.

Mooie is dat win7 zonder moeite de xbox controller herkent. Speelt relaxter dan met toetsenbord hehe.

Comment

• Waarom geen stuurtje fallus?

Comment

• heb ik de ruimte niet voor en vind de meeste onhandig en slecht afgesteld. Om de 1 of andere reden trekken ze altijd naar rechts. Bij de game Grand Prix 4 was het zo erg dat als ik me stuur helemaal naar links had alsnog rechts de bocht in ging. Begin er dus niet meer aan.

Comment

• Shift 2 is best een afgang. Zag ergens dat de ontwikkelaars dit als een simulation race game zagen. Wat een lachtertje is dat. Verschillen in de auto's is vrij minimaal. En het maakt niet uit hoeveel je met de afstellingen speelt of dat je een 4wd of front wheel drive wagen kiest. Ze glijden allemaal alle kanten op en gen 1 blijft als een blok op de weg liggen. Typische arcade race game waar ik niet op zit te wachten.

Upgraden slaat ook nergens op. Zo koos ik als begin wagen een simpele Ford Focus welk een D klasse wagen is. Je kan onderdelen upgraden en dan is het mogelijk in de C klasse nog redelijk mee te komen en wedstrijden te winnen. Doe je de ultieme bodyworks upgrade wordt het een B-wagen. Nutteloos om te doen, want iedereen in die klasse rijdt je er uit. Dus een 4wd Evo rally wagen gekocht wat C klasse is. Deze upgraden tot het max heeft wederom geen zin, omdat je dan weer te kort komt en een nieuwe wagen moet aanschaffen. Slaat nergens op. Doe dan geen upgrades en geeft gewoon een paar wagens die je kan gebruiken voor die klasse...heeft net zoveel toegevoegde waarde.

Comment

• Vond de eerste shift ook niks, dat nfs het maar lekkah bij arcade houd. Is ook leuk.

Comment

• Heb gisteren Battlefield play 4 free gedownload, door de laatste patch heb ik hem nog niet kunnen uittesten (blijft hele tijd op laadscherm staan).

Comment

• gleke, probleem al opgelost?

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            gleke, probleem al opgelost?
                            Nee, nog steeds hetzelfde, hopenlijk komen ze snel met een hot fix/patch..

Comment

• Hier ook iemand bezig met Homefront
                              Speelt ook wel lekker weg.

Comment

• Originally posted by MI666 View Post
                                Hier ook iemand bezig met Homefront
                                Speelt ook wel lekker weg.
                                is indd leuk ja.

Comment

Sidebar top desktop