Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Ik heb het hem zelf zien doen. Meerdere keren. Zijn HP op lvl 70 was 100.000 met buffs. Dat geld kreeg hij door zeldzame mounts en ander spul te farmen. Hij gaf mijn personage ook aanzienlijke bedragen om wat dingen in de auction house te halen qua armor en spul. En daarna met zijn Dranei Paladin heb ik zelf ook nog met die lvl 70 een paar lvl 80-85's afgemaakt. duurt alleen wat langer dan wanneer je iemand van eigen lvl neer haalt, maar zeker niet onmogelijk. Zeker als je kijkt naar hoe triest de meeste PVP'ers lijken te zijn.
    Tjah als jij het zegt ik heb al bijna 4 maanden geen WoW gespeeld of enkel ingelogd. Op welke realm speelt hij en hij is dus Alliance? Ik vind jou meer een type voor Horde . Grote Tauren Warrior ofzo xD
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Tjah als jij het zegt ik heb al bijna 4 maanden geen WoW gespeeld of enkel ingelogd. Op welke realm speelt hij en hij is dus Alliance? Ik vind jou meer een type voor Horde . Grote Tauren Warrior ofzo xD
      Geen idee op welke Realm. Ik speelde op hun account en hoefde geen Realm te kiezen. Dwarf is meer mijn ding en dan inderdaad altijd een warrior of paladin of iets in die richting.

Het ging ongeveer zo...

-Vrijdag rond 15:45 poppetje aangemaakt
      -Non-stop gespeeld tot 24:00 toen de laptop uitviel. Adapter weer ingestopt maar wist inlog gegevens van me zusje niet dus toen maar naar bed gegaan. Op dat moment was ik rond lvl 15. Had meer kunnen zijn, want heb aardig wat tijd verspild om dingen te vinden dat ik vergeten was.
      -Zaterdag ochtend 2 uur gespeeld en toen lvl 19 geworden. Daarna crematie en familie zaken.
      -Zaterdag middag 17:00 weer ingelogd tot 04:00 gespeeld. Eindigde ergens rond lvl 38-40
      -Zondag van 11:00 tot 04:00 gespeeld en was toen lvl 60-65
      -Heb deze dag gebruikt om veel dungeons en dergelijke te gaan doen ipv de quest lines. Nam lagere level personages van broertje en zijn vriendin op sleeptouw door Deadmines, Gnomeregan, Shadowfang Keep, Scarlett Monastary en nog wat plekken in Darnassus. Later in de nacht nam me broertje me met zijn lvl 85 en wat guild mensen door een aantal Raid dungeons.
      -Maandag ochtend alleen maar Battlegrounds gedaan
      -Maandag om 13:00 weer de train naar huis genomen.
      -Tussendoor ook geprobeerd power levelen toe te passen, maar dat werkt niet meer tegenwoordig. Kreeg met een nieuw poppetje op lvl 1 maar 1-2xp per kill van zijn lvl 70 poppetje. Dus toen mijn personage maar gewist en verder gespeeld met mijn Dwarf.
      Last edited by Falstyr; 12-04-2011, 09:39.

Comment

• nu bijna halverwegen met James Bond 007 Bloodstone pc.
        "t begint nu langzamerhand wat langdradig en in herhaling te vallen, dan weer een stukje rijden waarbij je iemand moet achtervolgen en niet mag kwijtraken, dan weer wat stealth takedowns van guards, dan weer wat pc's die je moet scannen om een of andere code te vinden, en een hoop film tussendoor.

Comment

• Ben nu met Amnesia bezig. Geluid keihard op de dolbi, alle lichten uit. Freaken.
          Deze game werkt serieus op je nerven, echt een aanrader.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            Ben nu met Amnesia bezig. Geluid keihard op de dolbi, alle lichten uit. Freaken.
            k zal eens kijken

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
              Ben nu met Amnesia bezig. Geluid keihard op de dolbi, alle lichten uit. Freaken.
              heb gameplay vid gekeken in HD, tyfus das een eng spel.

Comment

• Homefront net uitgespeeld. Voor het eerst dat een FPS een sterk verhaal heeft. Jammer dat je eerst een half uur bezig bent om de controls in te stellen zoals je gewend bent bij de meeste FPS games. En jammer dat de single player zo verrekte kort was. Verder vond ik het een leuke goede shooter.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Homefront net uitgespeeld. Voor het eerst dat een FPS een sterk verhaal heeft. Jammer dat je eerst een half uur bezig bent om de controls in te stellen zoals je gewend bent bij de meeste FPS games. En jammer dat de single player zo verrekte kort was. Verder vond ik het een leuke goede shooter.
                  Zoiets hoor je niet vaak, fallus en een FPS

Heb homefront ook uitgespeeld, vond hem erg goed.

Comment

• ik speel inderdaad weinig FPS games. Zijn 1 pot nat. Beetje dom rond rennen en schieten. Al die reacties van tactiek en zo...lachwekkend. Voor taktiek e.d. ga ik wel Schaken of een RTS game spelen. Maar als het verhaal beetje boeiend is dan speel ik ze nog wel eens uit. Crysis 2 daar en tegen kan ik niet uit staan. Alsof je een ADHD'er bent die aan parcour doet. Wat een kut game.

Comment

• battlefield 3 dan?

Comment

• Pit of War - Free to Play Browser MMORPG | play free online video games | Outcast Games
                        web based spelletje. lekker simpel tussen door als je even tijd hebt. Is de bedoeling dat je vanuit niets je eigen stal gladiatoren ontwikkeld. Armor, wapens, vechtstijlen, ontwikkelen aspecten van je stal etc. Best geinig. Ook mooie art als je gladiator fikse damage doet aan de tegenstander.

Comment

• haha..top spel..m'n zoon gaat uit z'n plaat.mooie art idd
                          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Er gaat een behoorlijk uitgebreid systeem schuil achter al die dingen. Je merkt meteen verschil in hoe jij je gladiator traint en opdrachten geeft. Beinvloed zijn resultaten per direct

Comment

• OK..we zijn 't nog aan het uitzoeken..maar wij zijn 'verkocht'...
                              There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

• Het is best duidelijk hoe het allemaal werkt. Verder is het spelen met je gladiator en de opdrachten die je hem geeft om de juiste balans te vinden. Ben zelf pas sinds gisteren lid en heb een lvl 3 dual sword gladiator. In de Arena is mijn huidige staat 1-1-0 dus redelijk. Tavern quests heb je 5 per dag en ideaal om je gear uit te breiden naar beter spul. Zou in het begin nog niet mee doen aan de black Market wedstrijden. Kost veel geld. Kun je beter investeren in nog een tweede en/of derde gladiator van de Slave Market te kopen. Later als je meer geld heb kun je dan de rest allemaal doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X