Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PC doet het
    Games geinstalleerd:
    NFS Hot Persuit (moet alleen nog internet kabel doorboren, dus kan m nog niet spelen ivm registratie)
    Quantum of Solace 007
    Homefront
    Just cause 2
    Ben nu bezig met mafia 2 te installeren.
    btw, homefront just cause en mafia had ik van te voren al gedownd en op usb staan.

Comment

• Maak eens paar pics van je pc als je wilt of doe video voor youtube ofzo

Ik zou men pc ook echt eens moeten wegsmijten en nieuwe nemen, vroeger was ik er erg veel mee bezig software/hardware enzo.. Maar sinds trainen is dat helemaal weggevallen, al speel ik wel graag af en toe nog eens een goed spel.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• maak nu ff picca's, video's gaan volgen uiteraard.
        Wil net zo'n goed yt kanaal als jou hebben gleke

Comment

• Als Guild Wars 2 uit is , ga ik die gelijk spelen

Comment

• Dacht dat je zei betere games te gaan spelen als je een fatsoenlijke PC hebt. Waarom installeer je dan games als Maffia, hot pursuit, just cause, quantum solace ? o.O

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
              maak nu ff picca's, video's gaan volgen uiteraard.
              Wil net zo'n goed yt kanaal als jou hebben gleke
              Gaat er wel komen, je moet gewoon goed doorblijven zetten

Vroeger antwoorde ik elke comment op men video en stuurde ik ze pm om te vragen of ze willen subscriben.. Ik weet nog dat ik maanden deed voor alleer ik 13 subscribers had. (ben jij dus al beter bezig )

Eenmaal je over de 1000 subscribers hebt gaat alles vanzelf, men laatste video is in februari gemaakt en elke dag krijg ik nog subscribers erbij.

Ik sta met paar videos bovenaan in search lijst als je COH of soldiers heroes of world war 2 / medieval 2 total war intypt..

Zoals ik je al reeds gezegd heb, speel paar games echt veel upload daar 100+ videos van succes gegarandeerd!

Ik zou graag nog veel videos maken, maar ben echt aan nieuwe pc toe.

Ik ga nu potje company of heroes spelen met broer, wat 'pro' ownen hehe

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Dacht dat je zei betere games te gaan spelen als je een fatsoenlijke PC hebt. Waarom installeer je dan games als Maffia, hot pursuit, just cause, quantum solace ? o.O
                ik weet niet welke games jij beter vind maar just cause 2, homefront en mafia 2 konden mijn oude pc niet aan.
                Hot persuit uit 2010 is een dikke racegame, wat is daar niet ''beter'' aan dan ? :P

PC Specs:
                700w aerocool voeding
                aerocool vx-e kast
                phenom II X4 955 Black edition @ 3.2ghz
                sapphire hd6850 1gb
                4gb ram
                21.5'' full hd acer schermpie

Comment

• heb ook bij een paar video's dat als je iets ervan intikt ik al bijna helemaal bovenaan word gezet op yt.

Comment

• Ziet er mooi uit!
                    Veel plezier ermee

Zelf heb ik de voorkeur voor een G15 toetsenbord en logitech gaming mouse, beiden met draad want ben dat draadloos zo beu.

Comment

• toetsenbord gamed kut maar is zo mooi, mijn appletje

Comment

• In het verleden geprobeerd filmpjes te maken. Zodra ze bewerkt werden in movieplayer werd het crappy kwaliteit. Nu een test gedaan en fatsoenlijke kwaliteit en 20mins lang

YouTube - Test game footage

eens kijken of ik wat vaker filmpjes ga maken.

Comment

• Kevster k heb amnesia sinds toestraks, in het begin dat je dat rare roze spoor moet volgen is eerst niet zo heel eng, maar naarmate je verder gaat verliest de personage steeds vaker z'n sanity en ik ook moet ik zeggen. echt hendig eng spel dit. het kutte is ik wil weten hoe het verhaal verder gaat maar het is fokking eng om te spelen

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            Kevster k heb amnesia sinds toestraks, in het begin dat je dat rare roze spoor moet volgen is eerst niet zo heel eng, maar naarmate je verder gaat verliest de personage steeds vaker z'n sanity en ik ook moet ik zeggen. echt hendig eng spel dit. het kutte is ik wil weten hoe het verhaal verder gaat maar het is fokking eng om te spelen
                            hehe fucking gaaf he.

Einde is zwaar telleurstellend though.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                              hehe fucking gaaf he.

Einde is zwaar telleurstellend though.
                              je had m uitgespeeld he? ben je ook echt je rot geschrokken in het spel? of blijft het erbij dat elk hoekje om gaan eng is maar er niks gebeurd?

Comment

• heb een gameplay vilmpie gemaakt van amnesia, ben nog ff aant uploaden, k post m zometeen wel ff hier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X