Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heeel veel gegamed in mijn leven met heel wat games, maar de belangrijkste zijn Runescape, Tribalwars (><), Battlefield Modern Combat 2 voor PS2, Wolfenstein ET, GTA SA, CoD1, CoD4 MW1, CoD5 (alleen zombies en maar weinig gespeeld), CoD6 MW2, WoW (spijt dat ik ermee was begonnen, maar gelukkig maar 3 maanden op echte gespeeld en 2-3 op private). Voor de rest nog wat minder gespeelde games zoals Farcry 2, F.E.A.R 1 en 2, Alpha Protocol, Sims 2 voor PS2, Stronghold Crusader (toen was ik 10 jaar ofzo), Need for Speed Underground 2, NFS Most Wanted, Need for Speed Shift, NFS ProStreet (alle Need for Speed games allemaal maar weinig gespeeld, behalve Underground 2 en redelijk aantal Most Wanted), GTA Vice City en waarschijnlijk nog tientallen andere games die ik vergeten ben te noemen. Het enige spel wat ik nu nog echt speel is MW2.
Beat that
Haha zo moeilijk is dat toch niet om te beaten? Maarja ik speel zelf nu alleen WoW..
Na 'n tijdje terug een nieuwe game gehaadl te hebben ( red dead redemption) wilde ik weer proberen te spelen...
Blijkt dat me game-spirit al jaren geleden vervlogen is aangezien ik er nu gewoon echt geen ruk meer om geef...
Het enigste wat ik speel is : onlinesoccermanager!!
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
je word ongewtijfeld een keer gepakt
begin er niet aan :P
Daar vergis je je in. Ik gebruikte eerst een gratis bot. Ik was toen fucking goed en werd banned. Nu ben ik weer opnieuw begonnen en heb ALLES gebot met een betaalde bot en niet banned. Je moet het goed doen.. niet elke dag, veel pauzes en niet 24 uur achter elkaar.
FIFAWC op de 360 speel ik tegenwoordig, ga mssn eind deze week Crackdown 2 ook nog even downloaden om die te checken. Voor de 360 komt er weinig boeiends uit deze tijden.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment