Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omg turnbased, i'am out.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• n00b!!

http://www.youtube.com/watch?v=HiOUt6Fk3e4

Comment

• Wat nu file? Ik zie niks behalve de heuvels op weg naar Manchester...

*kuch* oh daar is de file...

Wist wel dat er een reden was dat ik nog geen rijbewijs heb.

Comment

• LOL..... en ik maar denken dat die falstyr voor die ekte ekte games ging hahaha.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• had niks te doen en kwam hem tegen. me werk is de hele dag rondhangen met chauffeurs dus ik maakte een grap. Als ik een nederlands bedrijf begin. Simuleert hij dan ook hoe nederlandse chauffeurs verdreven worden door oost-europese? Want het is echt absurd hoeveel nederlandse chauffeurs het afgelopen jaar werkloos zijn geworden terwijl die oost-europeanen nauwelijks tot geen belastingen e.d. betalen en alle prijzen ruim onderduiken.

Heb tot 3-4 uur lang in een vrachtwagen rond gereden en was wel geinig :P

Comment

• Hahaha geloof het best.

Word volgens mij wel veel gekocht btw.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• @FALLUS, lol

In maart komt SimCity 5

Comment

• The First 30 Minutes of God of War: Ascension - YouTube

13 maart.

Comment

• Designing The Witcher 3: Wild Hunt - Features - www.GameInformer.com

Comment

• Vimeo lijkt de footage verwijderd te hebben... dus nog een keertje.

https://www.youtube.com/watch?v=R9hQWqtxXPU

Ziet er echt geweldig uit voor een indie.

Comment

• BL2 - Commando - Solo - VH Mode - Bad Maw - YouTube

BL2 - Commando - Solo - VH Mode - W4R-D3N - YouTube

PoE - Templar - Stunlock - HC - Brutus normal - YouTube

ben weer lekker bezig geweest vandaag

Comment

• PoE - Templar - Stunlock - HC - Merveil the Siren - normal - YouTube

Nog van gisteren. Nog een hardcore boss kill eindbaas van Act1. Ben benieuwd hoever ik ga komen in HC mode. 1x sterven en je personage is weg. Uitdagend...

Comment

• Nice Fal, ga je alles solo'en?
                            Geen woorden, maar daden.

Comment

• Ik ben niet echt een groep speler. Hele tijd aanpassen aan iemand anders zijn tempo en speelstijl. Ik speel al traag en als de ander nog trager is word ik juist geirriteerd hehe. Faabjan is eigenlijk de enige waarmee ik een lekker snel tempo had. Alleen hij houdt het niet echt lang vol en heeft dan een pauze nodig om het uur of twee dus dat schiet ook niet echt op. Solo heb je al dat gedoe niet. En als er wat fout gaat is er maar 1 persoon de schuldige.

Deze Templar melee build wordt eentje die een bijna 100% stun heeft. Dus die gaat op den duur alles stunnen. Geen gezeik verder dus hehe. Op moment is de enige stun een gevolg van Glacial Strike. Vanaf level 25-27 zou ik de juiste passives moeten hebben die stun treshold verbeterd met 20-40%. Ook heb ik al een gem met 20% die ik kan levelen en verhogen. Ik ga ook voor een skill die er voor zorgt dat je nooit mist, maar in ruil nooit criticals zal krijgen. Maar ja waarom crits als je toch constant raakt en niet druk hoeft te maken wat de tegenstander doet

Misschien dat ik na lvl 60-70 Eldritch Pact neem. Werkt alleen als je fucking hoge Energy Shield hebt. Want EP zorgt dat dan al je skills via ES gaan. En je mana gebruik je dan voor 3-4 aura's. Zag naast EP de skill Chaos Innoculation staan. Dus dan gaat chaos damage via het ES wat ook wel handig kan zijn in Merciless aangezien Chaos Resist kut is gedaan.

Comment

• Ja ik ga vandaag of morgen CI pakken. Zit nu op 2k ES maar 400 leven elke keer in 1 klap dood door die kutbeesten haha
                                Geen woorden, maar daden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X