Omg turnbased, i'am out.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
-
had niks te doen en kwam hem tegen. me werk is de hele dag rondhangen met chauffeurs dus ik maakte een grap. Als ik een nederlands bedrijf begin. Simuleert hij dan ook hoe nederlandse chauffeurs verdreven worden door oost-europese? Want het is echt absurd hoeveel nederlandse chauffeurs het afgelopen jaar werkloos zijn geworden terwijl die oost-europeanen nauwelijks tot geen belastingen e.d. betalen en alle prijzen ruim onderduiken.
Heb tot 3-4 uur lang in een vrachtwagen rond gereden en was wel geinig :P
Comment
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
-
Vimeo lijkt de footage verwijderd te hebben... dus nog een keertje.
https://www.youtube.com/watch?v=R9hQWqtxXPU
Ziet er echt geweldig uit voor een indie.
Comment
-
BL2 - Commando - Solo - VH Mode - Bad Maw - YouTube
BL2 - Commando - Solo - VH Mode - W4R-D3N - YouTube
PoE - Templar - Stunlock - HC - Brutus normal - YouTube
ben weer lekker bezig geweest vandaag
Comment
-
PoE - Templar - Stunlock - HC - Merveil the Siren - normal - YouTube
Nog van gisteren. Nog een hardcore boss kill eindbaas van Act1. Ben benieuwd hoever ik ga komen in HC mode. 1x sterven en je personage is weg. Uitdagend...
Comment
-
Ik ben niet echt een groep speler. Hele tijd aanpassen aan iemand anders zijn tempo en speelstijl. Ik speel al traag en als de ander nog trager is word ik juist geirriteerd hehe. Faabjan is eigenlijk de enige waarmee ik een lekker snel tempo had. Alleen hij houdt het niet echt lang vol en heeft dan een pauze nodig om het uur of twee dus dat schiet ook niet echt op. Solo heb je al dat gedoe niet. En als er wat fout gaat is er maar 1 persoon de schuldige.
Deze Templar melee build wordt eentje die een bijna 100% stun heeft. Dus die gaat op den duur alles stunnen. Geen gezeik verder dus hehe. Op moment is de enige stun een gevolg van Glacial Strike. Vanaf level 25-27 zou ik de juiste passives moeten hebben die stun treshold verbeterd met 20-40%. Ook heb ik al een gem met 20% die ik kan levelen en verhogen. Ik ga ook voor een skill die er voor zorgt dat je nooit mist, maar in ruil nooit criticals zal krijgen. Maar ja waarom crits als je toch constant raakt en niet druk hoeft te maken wat de tegenstander doet
Misschien dat ik na lvl 60-70 Eldritch Pact neem. Werkt alleen als je fucking hoge Energy Shield hebt. Want EP zorgt dat dan al je skills via ES gaan. En je mana gebruik je dan voor 3-4 aura's. Zag naast EP de skill Chaos Innoculation staan. Dus dan gaat chaos damage via het ES wat ook wel handig kan zijn in Merciless aangezien Chaos Resist kut is gedaan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment