Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vond hemzelf niet super genoeg om te blijven spelen zodra ik 1x door het verhaal was gegaan. Dus heb verder niks unlocked e.d.

Voor degene die zitten te wachten op een goede race game. Simbin, bekend van race simulators, heeft een Free 2 Play race game uitgebracht. RaceRoom Portal Je kan allerlei circuits en wagens gebruiken. Elke wagen gedraagd zich anders en maakt het uitdagend. Je kan, net zoals in Gotham Racing, ghosts van anderen uitdagen om hoger op de ranglijsten te komen. Ook kun je a la rally Hill climbs doen. Circuits en meer auto's komen er in de toekomst bij.

Net zoals bij andere F2P games kun je andere dingen komen met vPR. Je kan dan meer auto's en circuits kopen om aan deel te nemen.

Comment

• Path of Exile doet het weer niet. Unable to connect to patch server..
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• updates hier gewoon

Comment

• Hmm gister nog gespeeld, maar snap niet dat ze steeds van die kleine patches doen. Hoezo doen ze niet in een keer meer aanpassingen ;p
          Geen woorden, maar daden.

Comment

• het is een beta. kleine patches = meer test tijd.
            van tijd tot tijd krijg je ook een grote patch

Comment

• Dat is waar, ben er btw wss morgen weer. Nog 2 nachten werken.. :s
              Geen woorden, maar daden.

Comment

• ik wordt gestoord van die fucking steam!!! nu doet shogun 2 het weer niet, niet eens het starte ervan...
                heb de latest drivers geupdate heb het cashe bestand bijgewerkt en zelfs 2x opnieuw geinstalleerd en doet geen bal! bah bah bah. steam, waardelooste uitvinding ever!
                Make it happen, shock everyone!

Comment

• iemand hetzelfde probleem met shogun? (is al een tijd zo)

Comment

• nee bij mij startte hij net gewoon op en kon een campaign starten. En ja het is in Steam wat ik doe. Als je op Steam naar het forum gaat zie je dat bij veel mensen de game crashed en niet laad. Dat betekend niet dat Steam het probleem is, maar de ontwikkelaar zijn patch.

http://steamcommunity.com/app/34330/...5579816188097/
                    Last edited by Falstyr; 28-02-2013, 18:10.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      nee bij mij startte hij net gewoon op en kon een campaign starten. En ja het is in Steam wat ik doe. Als je op Steam naar het forum gaat zie je dat bij veel mensen de game crashed en niet laad. Dat betekend niet dat Steam het probleem is, maar de ontwikkelaar zijn patch.

Shogun 2 crashes at splash screen :: Total War: SHOGUN 2 General Discussions

heb de meeste dingen al gedaan, alles geupdate in de steam app map met alle axe. die bij shogun horen. chrome uninstalls. cashe bestanden bijgewerkt. offline modus. niks werkt.

goede reclame als er veel mensen last van hebben, met empire total war heb ik nergens last van.

Comment

• Battlefield 3 colonel 50 yay

Comment

• 50 sterren of gewoon lvl 50?
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                              50 sterren of gewoon lvl 50?
                              Nouja je hebt lvl 1 t/m 45 en dan beginnen colonel prestiges 1 t/m 100, en ik ben nu colonel 50

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                                lulz twitter.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X