Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Wat mij enorm bezighoudt is hoe je in WoW de UI geheel kan ontwerpen naar eigen inzicht. Iets wat je enorm mist zodra een andere MMO gespeeld wordt met hun crappy default UI. Nooit gedacht dat het zo'n impact zou hebben al die add-ons. Iets wat je ook echt nodig hebt als je serieus gaat raiden.
    Heerlijk he. Ik heb ook echt nachten lang zitten prutsen met eigen textures e.d. SW:TOR gebruikt nu nog de default UI maar er schijnt binnen niet al te lange tijd ook de mogelijkheid te worden gegeven dat je third party mods kunt gebruiken. Zullen ze ook wel moeten want een theatmeter en dmg meter en dergelijk zullen dadelijk echt wel mandatory worden, evenals een voor de persoon makkelijk bedienbare UI voor te raiden/pvpen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• En dan heb je het nog niet eens over de faceplates die je kan aanpassen met 3d modellen en ze plaatsen waar jij het wilt. Me resto shaman UI is echt minimalistisch met 2 faceplates en vudho in het midden. Decursive voor debuffs te dispellen er net boven. geen buttons er om heen voor spells, want alles is mouse bind.

Comment

• De nieuwe SSX lijkt me wel wat voor op de PS3
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Met al dat gepraat over WoW...

Guild heeft een youtube kanaal. Een hoop, niet alle, kills zijn op film vastgelegd. Misschien leuk om te zien. Ik maak de filmpjes dus je ziet mij in tank alles doen met de rest er om heen.
          Kanaal van Soldiersofelune - YouTube

Op de oudere filmpjes zie je me UI op een 15inch scherm. Later evolueert me UI op een 24inch breedbeeld.

Volgend filmpje is om gewoon even mijn UI voor healer te tonen, omdat iemand in de guild er om vroeg. Zie hoe masterlijk ik ben en nauwelijks onder de 80% mana kom en toch bovenaan de heal lijst sta :P
          4.3 WoW - my Resto Shaman UI - YouTube

Comment

• 2 dagen geleden zag ik diablo in de kast liggen dus die heb ik der weer ff bij gepakt

Comment

• Bijna Diablo 3

Comment

• Pfff zoveel spellen om te spelen, maar eigenlijk nergens zin in...

Comment

• Oke het wordt Duckhunt op de Nintendo

Comment

• diablo 3, daar wacht ik inderdaad op !

Comment

• Ben de weekend trial van SWToR aan het downloaden. Ga het opnieuw een kans geven dit weekend. Is het al mogelijk om addons te downloaden om de UI aan te passen?

Comment

• nog andere achievement whores hier?:P kben niet veel online maar moet nog wat online achievements halen van aantal spellen op xbox360, misschien iemand die zelfde spellen heeft die ook achies wilt?

Comment

• ik heb bijna alle games, etc. ps1 ps2 ps3 game pc's zelf gebouwd, alles. maar ok geen zin in :P al jaren lang zo :P

Comment

• Sinds vandaag weer RS (old is gold) bots zijn weer up to date dus draaien maar
                            Maar speel ik het dan wel
                            Vandaag in 10min effe 5m gemaakt..morgen 70 attack en dan staken (defence pure)

Daarnaast rise of nations effe wat denk werk verrichten....
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

• wuuuut.. RS, daar heb ik het echt mee gehad :P Speel nu pokemon firered :P daarna maar een silver of gold. En als ik DS emulator beter kan laten lopen black/white <3 :P

gotta catch em al!

Comment

• Haha, wat denk je van yu gi oh
                                Leukste spel ooit, gewoon een game waar je nog wat denk werk moet verrichten met leuke combo's
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X