Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Ik was ook skeptisch over die panda's. Oorspronkelijk was me plan een dwerg monnik te maken. Maar nu de panda's gezien te hebben en het gebied er van...ik wil er wel 1. Dat pet-battle gebeuren is wel kinderachtig. Maar goed net zoals andere aspecten van de game doe ik er dan gewoon niet aan me en focus me op dat wat me wel bevalt. Kan de beta niet echt uitgebreid testen omdat er zo ontzettend veel mensen invites hebben gehad. Je kan je kont niet keren of er staat weer iemand in de weg. NPC's worden omringd door paar 100 man zodat je de quests niet eens kunt pakken zonder moeilijk te doen met macro's en shit.

Kijk erg uit naar nieuwe dungeons en raids. De dungeons van Hour of Twilight...te triest en simpel. Ik haat het om ze te doen. Gelukkig hoef ik het niet meer te doen voor Valor Points, omdat ik alle gear al heb.

Diablo 3...Beta is erg vet. Kan niet wachten op de release er van
    Heb gelukkig 5 chars gemaxed met elk zijn eigen dingetje, de 1 PvP, de ander PvE Tank/Heal/Dps etc. etc.

Ja Diablo 3 word volgens mij ook wel bruut, heb per ongeluk een annual pass gekocht (wilde stoppen met WoW) dus kocht nog 1 maandje voor die mount. Blijkt het een jaar te zijn !

Comment

• Heb verscheidene chars. me warrior is tank/dps. Shaman heal/ranged dps. Had een warlock voor pvp maar mee gestopt. Toen me warrior naar een andere higher populated server getransfered + race change. Moet op die server dus alles weer opnieuw opbouwen. Heb bijna een druid melee dps/heal op max en ga er een jewelcrafter vanmaken voor het geld en de gems.

Geloof 4 op max lvl elk met een ilvl 390.

Comment

• Kan niet weg gaan zonder wat filmpjes

WoW 4.3 - DragonSoul - 10man Normal - Alt Run - YouTube

WoW 4.3 - Bastion of Twilight. - Halfus 10 man Heroic - Alt Run - YouTube

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
          GTA IV Platinum Trophy op de PS3 gehaald, week geleden Echt facking nice, duurde wel 250-350 uur in totaal. Ik speel nu Saints Row The Third.
          Met GTA 4 moest je online toch ook 5 miljoen hebben toch ofzo ,
          Me playstation is allang de deur uit, maar heb het spel wel nog. Had toen de tijd online ook alles behaald ;p. Speelde wel 1000 keer zo'n potje waar ik met maten eerst allemaal swat ventjes moest neerschieten en vervolgens iemand uit een vliegtuig moest halen en vervolgens met een die heli moest vliegen naar een veldje. Toen de tijd bleef ik het maar leuk vinden om het te doen, maar ja eenmaal bezig zet je tijden neer die zo goed zijn dat ze in de records komen .

Het is leuk een ps3, maarja ik heb hem ingeruild voor een stel potten whey.
          Make it count!
          Always look on the bright side of life...

Comment

• Ik word gek van Starcraft II...ben niet goed genoeg in dat spel en dan is het gelijk al niet leuk.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by VanKuip View Post
              Met GTA 4 moest je online toch ook 5 miljoen hebben toch ofzo ,
              Me playstation is allang de deur uit, maar heb het spel wel nog. Had toen de tijd online ook alles behaald ;p. Speelde wel 1000 keer zo'n potje waar ik met maten eerst allemaal swat ventjes moest neerschieten en vervolgens iemand uit een vliegtuig moest halen en vervolgens met een die heli moest vliegen naar een veldje. Toen de tijd bleef ik het maar leuk vinden om het te doen, maar ja eenmaal bezig zet je tijden neer die zo goed zijn dat ze in de records komen .

Het is leuk een ps3, maarja ik heb hem ingeruild voor een stel potten whey.
              Haha ja precies, ben uiteindelijk bij 5.1+ miljoen geëindigd, omdat ik de AWP trophy nog moest (Auf Wiedersehen Petrovic!) waarbij je elke race-variant in Race en GTA Race moet winnen. Dat duurde een paar weekjes hehe :P NOOSE bedoel je met die SWAT ventjes, ja dat speelde ik pas op het laatst.Daarvoor heb ik met Bomb Da Base II en vooral Dealbreaker echt minstens de helft van al het geld opgehaald. Heb jij dan ook level 10 gehaald? en Platinum? Want de Wanted Trophy heb je na precies 1111x NOOSEn kennelijk al...
              Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                Ik word gek van Starcraft II...ben niet goed genoeg in dat spel en dan is het gelijk al niet leuk.
                SC2 is zoals snel schaken. Net zoals bij schaak zijn er maar een aantal al reeds bekende zetten die je gewoon herhaald en uitvoerd. Je moet alleen de juiste kiezen om te doen. Denk simpel. Begin game, midden game, end game. Begin met 2-3 varianten van elk te leren van 1 ras en herhaal het tot je het kunt dromen. Daarna kun je behoorlijk ver komen. Doe dit al sinds ik de eerste Dune en Command & Conquer games speelde en er is niks veranderd.

Comment

• Blablabla

Wilde nog wat neerzetten waarom ik zo slecht erin ben.

Maar ik ga het gewoon weer proberen
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• niemand speelt minecraft dus.

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                      Haha ja precies, ben uiteindelijk bij 5.1+ miljoen geëindigd, omdat ik de AWP trophy nog moest (Auf Wiedersehen Petrovic!) waarbij je elke race-variant in Race en GTA Race moet winnen. Dat duurde een paar weekjes hehe :P NOOSE bedoel je met die SWAT ventjes, ja dat speelde ik pas op het laatst.Daarvoor heb ik met Bomb Da Base II en vooral Dealbreaker echt minstens de helft van al het geld opgehaald. Heb jij dan ook level 10 gehaald? en Platinum? Want de Wanted Trophy heb je na precies 1111x NOOSEn kennelijk al...
                      Ja ik had de platinum nog voor de updates , als ik nou 'zou' inloggen staan er ook trophys die ik nog niet behaald hebt. Ja dat varen duurde het langst, want er zat af en toe een fakker bij die ons screwde.

Hah ja NOOSE hebben we heel vaak gespeeld, maar soms dachten gasten dat ze konden vliegen maar dan crashde we met landen. Was vaste piloot gelukkig nadat ze het doorhadden. Maarja heel veel potjes hebben we ook lopen kloten.

Als je platinum heb ben je gewoon echt een 'Boss', dan mag het spel past in de kast staan.
                      Make it count!
                      Always look on the bright side of life...

Comment

• Originally posted by VanKuip View Post
                        Ja ik had de platinum nog voor de updates , als ik nou 'zou' inloggen staan er ook trophys die ik nog niet behaald hebt. Ja dat varen duurde het langst, want er zat af en toe een fakker bij die ons screwde.

Hah ja NOOSE hebben we heel vaak gespeeld, maar soms dachten gasten dat ze konden vliegen maar dan crashde we met landen. Was vaste piloot gelukkig nadat ze het doorhadden. Maarja heel veel potjes hebben we ook lopen kloten.

Als je platinum heb ben je gewoon echt een 'Boss', dan mag het spel past in de kast staan.
                        Haha thanks man! Ik heb hem sindsdien ook niet meer gespeeld haha, ga misschien wel ooit nog zo'n multiplayer event mee doen. For old time's sake klinkt verder erg herkenbaar, die verhalen over trolls die petrovic opblazen en zo. Ik kan niet wachten tot GTA 5 uitkomt!
                        Laissez Faire

Comment

• Weet iemand een leuke game (strategy/actie/arcade) dat over griekenland gaat en hun goden?
                          Zoals bijv. Spartacus/god of war...etccc....

Speel dit moment niks meer, heb 't de laatste tijd druk druk druk, ja laatst nog even black totdat ik bij een level vast liep en heb ik PS toch even verrot gescholden...
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Age of empires Mythology?

Comment

• Lijkt mij inderdaad ook de aangewezen keus.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                                Weet iemand een leuke game (strategy/actie/arcade) dat over griekenland gaat en hun goden?
                                Zoals bijv. Spartacus/god of war...etccc....

Speel dit moment niks meer, heb 't de laatste tijd druk druk druk, ja laatst nog even black totdat ik bij een level vast liep en heb ik PS toch even verrot gescholden...
                                Assassins creed revelations gaat wel over grieken. in de tijd van de byzantiéners. maar niet echt over goden. wel een leuk spannend game.
                                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X