Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• staat toch in me lijstje? betekend niet dat ik hem meteen ga installeren. heb nog zoveel games te volbrengen :P

Na Last Remnant ga ik Ctulhu eens beginnen. Schijnt een cult titel te zijn, maar ben er nooit aan toe gekomen. Afterfall Insanity zag er ook interessant uit. Dus Hitman staat niet echt hoog op me lijstje.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      staat toch in me lijstje? betekend niet dat ik hem meteen ga installeren. heb nog zoveel games te volbrengen :P

Na Last Remnant ga ik Ctulhu eens beginnen. Schijnt een cult titel te zijn, maar ben er nooit aan toe gekomen. Afterfall Insanity zag er ook interessant uit. Dus Hitman staat niet echt hoog op me lijstje.
      Als je m maar een keer speelt, of het nou volgende week is of over een jaar.
      Het is 't waard.

Comment

• 39 games???hoe lang doe je daar in godsnaam mee, ik heb in heel me leven nog geen 39 games gespeeld haha

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          39 games???hoe lang doe je daar in godsnaam mee, ik heb in heel me leven nog geen 39 games gespeeld haha
          Noob!
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

39 games???hoe lang doe je daar in godsnaam mee, ik heb in heel me leven nog geen 39 games gespeeld haha
            Ik doe meestal 1 game per week. Tenzij ik vakantie heb dan kunnen het er 3 in een week zijn. En dan zijn er nog een hoop games die leuk lijken, maar na een paar uurtjes er achter kom dat het niks is. Tja dan ben je snel klaar. Er zitten ook aardig wat indie-games in dat lijstje. Dus dat zijn games die je in 5-8 uur doorloopt en niet al te moeilijk zijn, maar wel enorm fun. Die games speel je in 2 avondjes uit of een zaterdag middag. Sommige games blijven in me lijstje staan en blijven staan als backlog. Heb nog zoveel die ik nog niet gespeeld heb, maar ooit komt het wel.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
              Noob!
              Ja, heb 1 jaar van me leven verkloot met WOW, dat was meer dan genoeg

Comment

Ja, heb 1 jaar van me leven verkloot met WOW, dat was meer dan genoeg
                dan moet je ook geen MMORPG gaan spelen. Had je van te voren al kunnen zeggen dat die shit verslavend is. Speel dan gewoon een singleplayer game die je tussendoor doet wanneer je even tijd en zin hebt. Fifa bijvoorbeeld speel je ook niet elke dag. Maar een avondje 1 of 2 wedstrijdjes doen is lekkere ontspanning op zijn tijd. Of een shooter of iets. Als het maar geen ARPG is, want daar moet je allerlei combo's van aanvallen uit je kop leren. Dat vergeet je weer als je te lang niet speelt. Voor de rest is alles goed te doen.

Comment

• Heb sinds ik 2 kids heb me ps3 verkocht, heb met me zoontje afgesproken dat we een ps4 kopen zodra deze uitkomt.
                  En tja tijd kom ik altijd tekort, dus al heb ik een uurtje over alleen dan ga ik liever pokeren.
                  Wat betreft WOW dat was idd enorm verslavend, ik was bij de eerste mensen die gingen spelen en heb dus vanaf dag 1 bij de hoogste meegsespeeld, dan is de drang om daar te blijven nog groter, totdat me vrouw zei WOW eruit of ik eruit

Comment

• Daarom speel ik beperkt online. Fifa, Dota2 en Counter Strike: Gold op moment. Ben te competitief ingesteld met games. Zeker omdat ik met command and Conquer and quake bij de top 25 van de wereld hoorde. Nu probeer ik het leuk te houden voor mezelf anders ga ik te veel op die ene game focussen. Wil nu meer "all-round" zijn. Alle games spelen en gewoon fun hebben ipv blindstaren op 1 ding.

Comment

• Ben jij al paps quibus? Dacht dat je veel jonger was (:

Comment

• Ik dacht eerst ook dat jij 17-18 was maar toen las ik een tijdje geleden dat je kinderen hebt
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik ben 31 heb een zoon van 4 en een dochter van 2.

Comment

• Zoon bencht al minstens 60kg neem ik aan?
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                              Zoon bencht al minstens 60kg neem ik aan?
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Maar even Football Manager spelen...
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X