Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Met me eigen Ultimate Team met matige spelers gewoon 2 ploegen met max sterren verslagen. Hoe? Perfect verdedigen. Rustig er uit combineren. En die paar kansen die je krijgt met geluk afmaken.

Comment

• Sinds gisteren ben ik Admin op deze server: Chuck Norris Training Camp SILENT DEATH Texas 1000TKY NOOB - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3

Lekker mensen met te hoge ping kicken

Comment

• Ik ben discussies aan het voeren over game design. In specifiek het crafting systeem wat tegenwoordig achteraf toegevoegd wordt omdat het moet. Erg ongeinspireerde systemen die meestal niks toevoegen. Ik ben van mening dat dit deel van gamedesign geheel op de schop moet en als volwaardig onderdeel in een game gezien moet worden.

Comment

• Heb een xbox360 en playstation 1,2 gehad.
          zijn hier nog mensen die COD mw3 of fear op de pc spelen?

Comment

• Weer begonnen met Starcraft II, blijft gaaf.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Van schoonmoeder een headset gekregen voor de xbox, nu kan ik amerikaanse soldaten na doen tijdens het battlefield 3 spelen

I NEED SOME GODDAMN FIRE ON THAT RIDGE! FIRETEAM ALPHA, I NEED AMMO ASAP!!!!! LIGHT EM UP!!!!
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• zorg dan wel dat je een beetje fatsoenlijke stem heb en niet zo'n puberaal piepstemmetje dan neemt niemand je meer serieus als je commando's schreeuwt

Comment

• I'm gonna ket the rain of pain on!

Medic!!!!!!!!!!!!!

Gimme some goddamn rounds!

There's a grenade for you fuckers

watch out! Grenade!!!!!!!!!!!

I'm dropping the c4, this shit is gonna blow up!

Supressing fire!!!!!!!!!

Bail the fuck out!!!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    zorg dan wel dat je een beetje fatsoenlijke stem heb en niet zo'n puberaal piepstemmetje dan neemt niemand je meer serieus als je commando's schreeuwt
                    +1 irritante 12 jarige piepstemmetjes altijd op de consoles.

Comment

• ik speel gelukkig nooit met headset tenzij het is met mensen die ik ken. in counterstrike zeggen we geen hele zinnen. Links clear, right clear, 3 man ahead. set us up da bomb, erik maak je snipernest, mark ga via de flank, vincent snij ze neer. dat soort dingen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        ik speel gelukkig nooit met headset tenzij het is met mensen die ik ken. in counterstrike zeggen we geen hele zinnen. Links clear, right clear, 3 man ahead. set us up da bomb, erik maak je snipernest, mark ga via de flank, vincent snij ze neer. dat soort dingen.
                        Gaat 't ook vaak te snel voor om hele zinnen te zeggen.

Comment

• Ik speel ook alleen maar met een headset samen met vrienden, eigen teamspeak channel. Maar soms start je wel eens voor het eerst een spel op en dan hoor je al die stemmen. Dus de volgende stap is om daarna iedereen op mute te zetten.

Comment

• Ik zeg meestal via headset:

Lol umad?
                            learn 2 qs/play
                            Phaggot

Diepgaande gesprekken op call of duty dus
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• I'm bored. Moet de eindbaas van Kotor1 verslaan, maar geen zin in :P

lol
                              volgens Steam heb ik in 2 weken tijd 42 uur gegamed. Dat is dus exclusief Fifa.
                              gemiddeld 21+ uur in de week gamen. niet verkeerd.
                              Last edited by Falstyr; 25-12-2012, 21:02.

Comment

• @ fit4free
                                Ben weer aan het FEARen ja. Dik spel.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X