Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kevster View Post
    Castlevania Lords of Shadow aan het downloaden. Ben benieuwd.
    Wat een kutspel. Lijkt wel zo'n arcadegame wat je op een automaat speelt. Double Dragon anyone?

Back to WoW dan maar.

Oh en uit ergernis en rebelsheid, wachtende voor de pc versie van GTA5, GTA4 maar weer geinstalleerd om toch een beetje te kunnen meegenieten.

Niko Bellic koning der eindbazen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Gus View Post
      WoW heb ik een tijdje gespeeld maar slaat nu nergens meer op. Vechtende panda's.... komop.
      Ik wacht tot Elder Scrolls Online uit komt in q1 van 2014. Ziet er , kort door de bocht ,uit als skyrim maar dan als mmo
      Helemaal mee eens, die panda's gaan nergens over. Daarnaast is het al jaren niet wat het was geweest.. Gelukkig is die verslaving een paar jaar geleden over gegaan.

Ben ook benieuwd naar elder scrolls online.. al zal je daar ook wel hardcore moeten spelen om een beetje normaal mee te doen.
      Superbia in Proelio

Comment

• Muwa vechtende panda's is ook niet mijn ding, maar als je kijkt qua kwaliteit wat ze erin gepompt hebben de animaties en dergelijke is het wel echt een stap vooruit. Ook heb ik ergens gelezen dat ze dit gaan toepassen op de oude models. Hierin ben ik wel erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

Verder ben ik weer helemaal into Diablo 3 jammer dat de expansion zover weg is.
        "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

• Originally posted by Bricks View Post
          22 november komt de PC versie van GTA V btw Gus..
          Bullshit, Rockstar games heeft niks bevestigd en het gerucht komt van een gare internetwebshop die graag nu al pre-orders willen.

Comment

• @kevster, nico was wel een baas, maar vond het vaak rete irritant dat die zo 'lief' was, en dat je altijd tegen dat kapsel en ze dikke pens aan moest kijken (: XD

Comment

• Die stem van Nico was geweldig. En little Jacob niet te vergeten! Maar GTA5 is gewoon fantastisch!
              Hard work Pays off!

Comment

• Die heists voorbereiden en die trevor, ge-wel-dig
                "Weet je wat pas een mindfuck is? Als ik me pik in je oog door je oor naar buiten douw" lmao

inb4 mega addict, pas 8 uur gespeeld ofzo
                Last edited by Dexie; 24-09-2013, 18:01.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                  Wat een kutspel. Lijkt wel zo'n arcadegame wat je op een automaat speelt. Double Dragon anyone?

Back to WoW dan maar.

Oh en uit ergernis en rebelsheid, wachtende voor de pc versie van GTA5, GTA4 maar weer geinstalleerd om toch een beetje te kunnen meegenieten.

Niko Bellic koning der eindbazen.
                  Ik wacht ook op de pc versie. Er zijn geruchten dat deze 22 november uit komt. Deze zijn bevestigd noch ontkend.

Ga jij elder scrolls online spelen als dat uit komt? Zelfde makers als oblivion en skyrim. Is ook een mmo net als wow. Heb vandaag toevallig lins naar gelekte screenshots uit de beta gevonden. De wereld is echt fucking groot, gebied dat je op de screenshots zien is de PvP area (cyrodiil) en dat alleen al duurt geloof ik 1.5u om van de ene naar de andere kant te lopen

Eso Cyrodill - Imgur
                  eso - Imgur
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    Bullshit, Rockstar games heeft niks bevestigd en het gerucht komt van een gare internetwebshop die graag nu al pre-orders willen.
                    Chill your bean..............

November/December komt hij uit.

@Gus Sicke screenshots, die van cyrodill werkt hier alleen niet. Graphics doen me wel erg aan WoW denken vind je niet? Ziet er gruwelijk uit hoor, wordt een hele dikke.. Welke server speelde je eig in WoW?
                    Last edited by Bricks; 24-09-2013, 20:03.
                    Superbia in Proelio

Comment

• Ik hoop dat het wel 3rd person word want ik vond het altijd zo jammer dat elder scrolls altijd 1st person was.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@Gus Sicke screenshots, die van cyrodill werkt hier alleen niet. Graphics doen me wel erg aan WoW denken vind je niet? Ziet er gruwelijk uit hoor, wordt een hele dikke.. Welke server speelde je eig in WoW?
                        Lijkt op WoW? Totaal niet, lijkt gewoon op een elder scrolls game. Als je een gameplay vid ziet dan zie je dat de kinderachtige graphics van wow hier niks bij zijn. Ik zat op Blade's Edge totdat Cataclysm uit kwam, toen kapte ik er mee.

Die link is helaas verwijderd waardoor je de pics niet meer kan zien. Is allemaal gelekte beta content en niemand mag het eigenlijk zien

Originally posted by Kevster View Post
                        Ik hoop dat het wel 3rd person word want ik vond het altijd zo jammer dat elder scrolls altijd 1st person was.
                        Nub, je kon elder scrolls ook gewoon in 3rd person spelen als je je scroll wieltje gebruikte Het is bevestigd dat eso 1st en 3rd person view heeft dus je kan kiezen
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Omdat jij dat zegt? je lult maar wat, je kunt niet eens een fatsoenlijke bron tonen.

Comment

• Er staat op internet wel een bron van rockstargames.com dat ze bevestigen dat de pc versie van gta V over 320 dagen uitkomt. Pak hem beet augustus 2014

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              Omdat jij dat zegt? je lult maar wat, je kunt niet eens een fatsoenlijke bron tonen.
                              Ik lul helemaal niet maar wat. Ik las het toevallig op een website (Ontschoten) dat hij op 22 november uitkomt en ik dacht ik breng gus even op de hoogte. Zelf helemaal geen intresse in een PC versie dus ik dacht ik probeer hem uit aardigheid te informeren. Maar jij hebt blijkbaar zo een kut leven dat je er over moet flippen. Triest mannetje chill te fk out.
                              Last edited by Bricks; 26-09-2013, 14:55.
                              Superbia in Proelio

Comment

• Lol dat duurt nog wel even.

Ik ben weer begonnen met rs spelen voor de lol, beetje afken tijdens het leren + items merchanten.

Afgelopen paar weken al meer als 130m verdiend. Zoveel heb ik in mijn hele rs carriere (lees jaren gamen) nog niet eens verdiend en dat terwijl ik amper hoef te klikken..
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X