Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschrikkelijk dat je release 3 dagen niet werkt. Ik weet nog met expantions van andere games.. duurde het anderhalf uur en kon je prima spelen. Dit is echt dra-ma-tisch.
    Superbia in Proelio

Comment

• BF4 beta valt een beetje tegen, het is BF3 in een nieuw jasje...

Comment

• Ondertussen is mijn char ook verwijderd op GTA V Online.. Iemand anders hier ook last van?
        Superbia in Proelio

Comment

• mijn zwager speelt vanaf dag 1 al online, heb hem al dagen niet gezioen haha, maar gister sprak ik hem effe en hij was helemaal hooked aan het online spelen, alleen zei hij je moet non stop spelen anders pakken hogere levels je constant aan aan het einde van missies, ben je net klaar schiten ze je kapot

Comment

• Nee heb wel dat ie vastloopt bij die tuturial.online bij het racen dan zoekt ie naar spelers maar soms wel jalf uur gewacht maar zonder resultaat...

Comment

• Originally posted by quibus View Post
              alleen zei hij je moet non stop spelen anders pakken hogere levels je constant aan aan het einde van missies, ben je net klaar schieten ze je kapot
              Dat klinkt ook niet goed .. Maarja, dat soort dingen worden door de tijd heen vast gefixed... Nu eerst maar hopen dat ik en de andere duizenden spelers hun char terug krijgen..
              Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                BF4 beta valt een beetje tegen, het is BF3 in een nieuw jasje...
                de beta is zeer beperkt, dus dat oordeel laat ik nog even achterwegen.
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Iemand die een leuk online game kent wat gratis te downloaden is voor de pc? verveling heerst en het is bijna vakantie dus moet toch wat te doen hebben na het trainen
                  4 x 90 bench
                  1 x 100 sqaut

Comment

• Originally posted by Massoud96 View Post
                    Iemand die een leuk online game kent wat gratis te downloaden is voor de pc? verveling heerst en het is bijna vakantie dus moet toch wat te doen hebben na het trainen
                    League of Legends
                    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                      League of Legends
                      Ja vind dat spel niet zo, heb weer old school gedaan, en Warrock gedowndload
                      4 x 90 bench
                      1 x 100 sqaut

Comment

• Originally posted by Massoud96 View Post
                        Ja vind dat spel niet zo, heb weer old school gedaan, en Warrock gedowndload
                        tja dat is toch dat spel met al die cheaters??
                        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Weet iemand nog een gaaf spel voor op de PS3, het liefst al een beetje verouderd zodat hij niet te prijzig is.
                          You don't quit when you're tired.
                          You quit when you're done.

Comment

• Je zal hem al hebben maar fallout koop je voor 5eu

Comment

• Jup,,, bijna alleen maar hackers, tenminste in de tijd wanneer ik het speelde wel .

Comment

• nee, fallout heb ik nog niet, heeft iemand van jullie het wel?
                                You don't quit when you're tired.
                                You quit when you're done.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X