Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Epic feels bij die muziek Vooral in dalaran. Doet me denken aan het wachten op lich king raids of gewoon tof doen met mijn Deathcharger van Baron Rivendare. Ik was een human warrior tank en een van de betere van mn serverBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Beter kappen jullie met die muziek. Die gevoelens zijn dusdanig episch dat ik straks weer lidmaatschap koop en ik afk nu al een beetje met rs.
Jammer dat spellen zoals WOW en eigenlijk teveel tijd kosten (lees 1-3u gamen per dag) om goed te onderhouden qua gear en stats."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostBeter kappen jullie met die muziek. Die gevoelens zijn dusdanig episch dat ik straks weer lidmaatschap koop en ik afk nu al een beetje met rs.
Jammer dat spellen zoals WOW en eigenlijk teveel tijd kosten (lees 1-3u gamen per dag) om goed te onderhouden qua gear en stats.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostLigt er aan. Als tank heb je zo een dungeon gevonden en kost het allemaal wat minder tijd. Dankzij die muziek wil ik ook weer spelen maar ik weet dat het spel nu niet meer zo is als een paar jaar geleden. Die tijd is helaas voorbij
En als shaman enkel chain heal xD"Straight outta gym"
Comment
-
Als PVP'er was dat wat minder, kosten toch wel wat tijd om wat gear te grinden. Af en toe een heroic dungeon erbij maar meer ook niet. PVP was meer mijn ding en een beetje buiten Orgrimmar tegen andere spelers duelen ^^."The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."
SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55
Comment
-
Originally posted by reydan19 View PostAls PVP'er was dat wat minder, kosten toch wel wat tijd om wat gear te grinden. Af en toe een heroic dungeon erbij maar meer ook niet. PVP was meer mijn ding en een beetje buiten Orgrimmar tegen andere spelers duelen ^^."Straight outta gym"
Comment
-
Kijk toch altijd met een schuin oog naar BlizzCon ook dit jaar weer. Misschien dat ze eindelijk wat laten zien van de nieuwe player models voor WoW.
Maar ik kijk het meest uit naar hun eigen Moba game, Heroes of the Storm. Speel LoL en DoTa 2 maar niks gaat boven Blizzard hun art, en vooral niet als ze een eigen Moba game hebben met alle Warcraft, Diablo en Starcraft heroes."The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."
SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55
Comment
-
De oude wow tijden zijn voorbij en die komen ook niet meer terug. Het eerste deel, BC en begin wotlk waren echt geweldig.Was toen best hardcore als ik die oude soundtracks dan ook weer hoor.....pfff good times!
The Barrens - Original Wow Music - YouTubeMind is everything.
Comment
-
Originally posted by resike View PostDe oude wow tijden zijn voorbij en die komen ook niet meer terug. Het eerste deel, BC en begin wotlk waren echt geweldig.Was toen best hardcore als ik die oude soundtracks dan ook weer hoor.....pfff good times!
The Barrens - Original Wow Music - YouTubeBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Speel het al heel lang niet meer maar wolk was super, de BC tijd was wel het beste vind ik.
Speelde wel teveel maar was niet sociaal vervreemd zoals velen. Deed wel de normale dingen school uitgaan en hangen. Goeie nacht rust leed er dan ook het meest aan.
Speel af en toe nog wat games op de ps3 en pc als de tijd het gunt. Maar er is geen game die ook maar iets bij wow in de buurt komt vind ik. Voor iemand die het nooit gespeeld heeft is het ook echt niet voor te stellen denk ik.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by resike View PostSpeel het al heel lang niet meer maar wolk was super, de BC tijd was wel het beste vind ik.
Speelde wel teveel maar was niet sociaal vervreemd zoals velen. Deed wel de normale dingen school uitgaan en hangen. Goeie nacht rust leed er dan ook het meest aan.
Speel af en toe nog wat games op de ps3 en pc als de tijd het gunt. Maar er is geen game die ook maar iets bij wow in de buurt komt vind ik. Voor iemand die het nooit gespeeld heeft is het ook echt niet voor te stellen denk ik.
Ik begon ook te spelen een x aantal maanden voordat WOTLK uitkwam.
Eerste character was een tauren druid, epische tijden waren dat.
Eerste character 80 was undead warlock
Alles ontdekken en vooral die ziek grote landschappen die zo bizar groot waren. Zeker vergeleken met andere games is/was de bewegingsvrijheid bij WOW ongekend.
Ik vind nog steeds dat geen enkel spel in de buurt komt van WOW.
Zeker toen ik overstapte van rs naar wow was het helemaal een gigantisch wtf, nu ben ik weer terug bij rs. Maar eigenlijk zijn beide spellen niet te vergelijken. Het zijn dan beide mmorpg's waar je voor betaald, maar daar is ook alles mee gezegd."Straight outta gym"
Comment
-
Hopelijk brengt elder scrolls daar verandering in
Ik ben het met jullie eens. WoW was gewoon epic. Toen ik op 6vwo zat had ik een raidguild met schoolgenoten. Hebben een keer bijna naxxramas undying gehaald (heel naxx clearen zonder dat iemand dood gaat). Bij de laatste boss op 10% kreeg er iemand een disconnect. Echt een partij lopen vloeken toen
Een van de mooiste momenten was toen ik voor de 2e keer stratholme ging doen om rep te farmen voor de argent dawn. Toen dropte ineens dat paard van Baron Rivendare waar mensen maanden lang voor zaten te farmen en ik kreeg hem zomaar ineens. Heb toen uren door dalaran en stormwind gerend met dat paard omdat ik zo blij wasBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-