Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Gus View Post
    Hopelijk brengt elder scrolls daar verandering in

Ik ben het met jullie eens. WoW was gewoon epic. Toen ik op 6vwo zat had ik een raidguild met schoolgenoten. Hebben een keer bijna naxxramas undying gehaald (heel naxx clearen zonder dat iemand dood gaat). Bij de laatste boss op 10% kreeg er iemand een disconnect. Echt een partij lopen vloeken toen

Een van de mooiste momenten was toen ik voor de 2e keer stratholme ging doen om rep te farmen voor de argent dawn. Toen dropte ineens dat paard van Baron Rivendare waar mensen maanden lang voor zaten te farmen en ik kreeg hem zomaar ineens. Heb toen uren door dalaran en stormwind gerend met dat paard omdat ik zo blij was
    Ja, inderdaad. Ik als nub mee met fakking goede guilds voor naxx. Beetje vriendjes politiek, omdat ik dik undergeared was.

En altijd het hele huis bij elkaar vloeken als jij net dat item niet kreeg dat je moest hebben.

Ik weet nog wel toen ik die headless horse man mount kreeg op me undead lock, was ook fokking blij toen.

Ik kap maar met reageren, want ik lijk net zo'n game nerd nu
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
      Ik kap maar met reageren, want ik lijk net zo'n game nerd nu
      Haha scheit! ik ben ook niet je typische game nerd. Als je ook zegt, ik was wow verslaafd staan ze ook raar te kijken.
      Last edited by resike; 28-10-2013, 16:59.
      Mind is everything.

Comment

• Heb er ook geen spijt van, was super voor zolang het duurde.
        Mind is everything.

Comment

• Haha boeie als mensen je als een nerd zien, ik heb er idd ook echt geen spijt van en ben ook genoeg uit geweest of met vrienden ergens hangen.

Ik game nog steeds genoeg als ik tijd heb, maar tijd voor een MMO heb ik echt niet meer.
          "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

• Originally posted by resike View Post
            Heb er ook geen spijt van, was super voor zolang het duurde.
            Originally posted by reydan19 View Post
            Haha boeie als mensen je als een nerd zien, ik heb er idd ook echt geen spijt van en ben ook genoeg uit geweest of met vrienden ergens hangen.

Ik game nog steeds genoeg als ik tijd heb, maar tijd voor een MMO heb ik echt niet meer.
            Ik heb er ook geen spijt van, want ik vond het relaxt. Ik zou het zo weer doen, maar er zitten maar 24u in een dag. En zeker tijdens vakanties waar ik genoeg tijd heb game ik zeker ook wel.

Nu gebruik ik het vooral als motivatie, want wie wil nou niet die dikke armen zoals een orc male?

"Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
              Ik heb er ook geen spijt van, want ik vond het relaxt. Ik zou het zo weer doen, maar er zitten maar 24u in een dag. En zeker tijdens vakanties waar ik genoeg tijd heb game ik zeker ook wel.

Nu gebruik ik het vooral als motivatie, want wie wil nou niet die dikke armen zoals een orc male?

Orcs lijken echt op Kai Greene

Waren jullie allemaal horde? Ik was alliance
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Kai green lijkt er wel op idd. Ik speelde horde.
                Mind is everything.

Comment

• Kostte ne bijna me huwlijk.
                  Was als eerste of 1 vd op de server..had een warlock en speelde 12 uur per dag zowat had echt alles als eerste ook dat paard met vlammen etc.
                  Toen na paar maanden was het wow eruit of q eruit..wow aan me neefje gegeven en mis het nog maar idd tijd tijd tijd

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    Kostte ne bijna me huwlijk.
                    Was als eerste of 1 vd op de server..had een warlock en speelde 12 uur per dag zowat had echt alles als eerste ook dat paard met vlammen etc.
                    Toen na paar maanden was het wow eruit of q eruit..wow aan me neefje gegeven en mis het nog maar idd tijd tijd tijd
                    Hahaha prachtig om te lezen
                    Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                      Waren jullie allemaal horde? Ik was alliance
                      Haha Orcs lijken idd op Kai Greene.

Ik ben begonnen als Alliance in Vanilla en uiteindelijk in TBC was ik overgestapt naar Horde.
                      "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

Comment

• Ahhh mensen vanilla was het sickste. De eerste BWL raids, de openinggrind van AQ20/40 wauw dat waren nog eens tijden... Heb zowel op PvP en PvE vlak op hoog niveau gespeeld en misschien een beetje te veel.. Maargoed het sociale leven bleef daarnaast bestaan, geen idee hoe me dat gelukt is.

Die muziek brengt wel echt nostalgische tijden terug..

Spelen er nog mensen fifa 14 op ps3 hier?
                        Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Bricks View Post
                          Ahhh mensen vanilla was het sickste. De eerste BWL raids, de openinggrind van AQ20/40 wauw dat waren nog eens tijden... Heb zowel op PvP en PvE vlak op hoog niveau gespeeld en misschien een beetje te veel.. Maargoed het sociale leven bleef daarnaast bestaan, geen idee hoe me dat gelukt is.

Die muziek brengt wel echt nostalgische tijden terug..

Spelen er nog mensen fifa 14 op ps3 hier?
                          Yup ik speel Fifa 14 op de PS3 . Kan er nog steeds niet aan wennen online echt teveel ups en downs..terwijl ik bij de vorige fifa's al vaak stabieler speelde met de aantal wedstrijden die ik al gespeeld heb.

Speel je zelf ook vaak online?

Comment

• Originally posted by reydan19 View Post
                            Yup ik speel Fifa 14 op de PS3 . Kan er nog steeds niet aan wennen online echt teveel ups en downs..terwijl ik bij de vorige fifa's al vaak stabieler speelde met de aantal wedstrijden die ik al gespeeld heb.

Speel je zelf ook vaak online?
                            Ja ik speel online, eergister eindelijk gekocht. GTA online is toch niet geworden wat ik er van had verwacht. Moet zeggen dat ik met Fifa14 ook nog niet stabiel kan spelen , het is weer TOTAAL anders dan 13. Je kan een goede wedstrijd spelen en dan 3 hoge steekpassen verder en je staat ineens 3-0 achter.

Kunnen PSN ff in PM gooien en een keer wat potjes gaan spelen online..!
                            Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Bricks View Post
                              Ja ik speel online, eergister eindelijk gekocht. GTA online is toch niet geworden wat ik er van had verwacht. Moet zeggen dat ik met Fifa14 ook nog niet stabiel kan spelen , het is weer TOTAAL anders dan 13. Je kan een goede wedstrijd spelen en dan 3 hoge steekpassen verder en je staat ineens 3-0 achter.

Kunnen PSN ff in PM gooien en een keer wat potjes gaan spelen online..!
                              Ja idd herkenbaar, fifa blijft mijn meest frustrerende game. Maar toch moet ik hem elk jaar weer halen . Welke divisie ben je nu?

Comment

• Ik ben 3x gepromoveerd geloof ik, niet de tijd gehad om veel te spelen omdat ik hem dus eergister pas heb gekocht.
                                Superbia in Proelio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X