Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag dropte Cataclysm in de bus.

Helemaal niet meer slapen snachts.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• YouTube - World At War - Be A Nazi Zombie

echt komisch om een van de zombies te zijn

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
        Vandaag dropte Cataclysm in de bus.

Helemaal niet meer slapen snachts.
        Haha, speel je Horde of Alliance. Ik heb niet echt haast, ik krijg mijne morgen middag, maar ik ga dan toch eerst trainen ..

@FM kan je dan tegen spelers vechten die zombies killen? :O
        Last edited by Iron Mind; 08-12-2010, 20:06.
        "Straight outta gym"

Comment

• Horde.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
            Haha, speel je Horde of Alliance. Ik heb niet echt haast, ik krijg mijne morgen middag, maar ik ga dan toch eerst trainen ..

@FM kan je dan tegen spelers vechten die zombies killen? :O
            heb die game gedownload k kan niet online of co op doen helaas.
            tis gwn leuk om wat rond te rotzooien in da spel.
            cheaten is geweldig.

Comment

• YouTube - Nacht Der Untoten - Glitch

leuke glitch is dit
              kan ze killen zonder dat ze dat bij mij kunnen :P

Comment

• Cataclysm is trouwens echt awesomesauce.
                The Sky Ain't The Limit

Comment

Cataclysm is trouwens echt awesomesauce.
                  heb hem vanmiddag geïnstaleerd en heb Worgen al beetje bekeken en een goblin Death Knight aagemaakt op me realm . Verder nog niets bekeken
                  "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    heb hem vanmiddag geïnstaleerd en heb Worgen al beetje bekeken en een goblin Death Knight aagemaakt op me realm . Verder nog niets bekeken
                    Ik ben met mijn 80 aan het questen in Hyjal. Echt fucking vette quests en hele mooie omgeving en lore. Alleen dat al is al geweldig. Heb nog geeneens instances gedaan of een andere zone bekeken haha. Ik zie de bui al weer hangen. Mega verslaafd dalijk weer.
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

Ik ben met mijn 80 aan het questen in Hyjal. Echt fucking vette quests en hele mooie omgeving en lore. Alleen dat al is al geweldig. Heb nog geeneens instances gedaan of een andere zone bekeken haha. Ik zie de bui al weer hangen. Mega verslaafd dalijk weer.
                      hehe ken het kheb eerst onderwater gedeelte gedaan.

was toen 82 half en toen begon het weekend :P denk dat ik woensdag wel weer ff tijd heb om te spelen @ bronzebeard =)
                      Last edited by Beachboy; 13-12-2010, 19:22.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post

was toen 82 half en toen begon het weekend :P denk dat ik woensdag wel weer ff tijd heb om te spelen @ bronzebeard =)
                        Ik ben nu ook bijna klaar met Vashj'ir. Echt prachtig gemaakt. Ik ben nu 83. Ga dadelijk naar de Maelstrom.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

• YouTube - Quantum of Solace - Online Gameplay

moest deze opnieuw maken met andere muziek omdat hij geblocked was in das Germanische Reich.
                          is dus wat kwaliteit verloren gegaan helaas,..

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post

Waar is het onderwater gedeelte? Ik heb zo weinig tijd om te gamen, dat ik nog niet eens uit Orgrimmar ben geweest met mijn Shaman om Azeroth te bezichtigen of iets dergelijks

Originally posted by Kevster View Post
                            Ik ben nu ook bijna klaar met Vashj'ir. Echt prachtig gemaakt. Ik ben nu 83. Ga dadelijk naar de Maelstrom.
                            Ik heb al wel met mijn broer meegekeken bij zijn paladin en het ziet er allemaal echt mooi uit. Ik vind dat soort omgevingen altijd meesterlijk en de verhaallijnen vind ik ook wel lachen.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Vashj'ir is de onderwaterwereld. Op het grote board in orgrimmar krijg je er een quest voor. Als je de quest hebt dan kan je met de boot mee die vertrekt vanuit buiten Orgrimmar waar vroeger de zeppelin was.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X