zou een goede aanschaffing zijn ik vond 2 en brotherhood beter dan 1.
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Vind ze allebei waardeloos. Ben daarnaast wel blij dat er een nieuwe Thief is aangekondigd. Benieuwd wat dat gaat brengen.
Welke games voor 2011 ik naar uit kijk op de PC/Xbox360:
Deus Ex: Human Revolution (RPG)
Dragon Age 2 (RPG - must have)
Shogun 2: Total War (RTS must-have)
The Witcher 2 (RPG)
Elder Scrolls 5: Skyrim (RPG - must have)
Battle vs Chess (schaken)
Bracken Tor: The Time of Tooth And Claw (adventure)
Fable 3
Hunted: The Demon's Forge (RPG
The First Templar (RPG)
Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution (RTS)
Mass Effect 3 (RPG/FPS must have)
Alice: Madness Returns (Action Adventure-ish)
Thief 4
Dungeon Siege 3
The Dark Eye: Demonicon (old school party based RPG net zoals Drakensang en van dezelfde makers)
Men of War - Vietnam (RTS)
Torchlight 2 (Hack 'n Slash RPG)
Diablo 3 (Hack 'n Slash RPG must have)
Metal Gear Solid: Rising
Castlevania: Lords of Shadow (RPG)
Kingdoms of Amalur: Reckoning (RPG)
Lijstje dit jaar is langer dan vorig jaar. Maar vermoed dat zoals elk jaar er maar een 3-4tal games echt waard zijn en de rest wil suck hard. De ontwikkeling is de laatste jaren immers het verhogen van kwantiteit en verlagen van kwaliteit in de games industrie.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Post@falstyr, bevalt F1 2010 nog steeds, of is het zo'n game die je na 2 weken al weer zat bent
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostSpeel een race in de weekenden. Heb er de tijd voor nodig omdat ik het op 100% tijd rij. Dus anderhalf uur in het echt en ik race ook anderhalf uur. Een cariere spelen duurt dan heeeeel lang.
K houd zoiezo van race games, heb veel oldschool need for speeds, heb racing sim's, Arcade is soms leuk, een sim ook.
als je de moeilijkheidsgraad zo aanpast dat eigenlijk alles op jezelf aankomt (tracktion controle, braking assist, stability control)
is het dan meer een sim of nogsteeds arcade?
Comment
-
Er bestaan nauwelijks echte Sim racers tenzij je naar een GTR serie kijkt. F1, Forza, Gran Turismo is iets minder arcade dan de "echte" arcade racers zoals blur, burn-out, need for speed etc. De laatste formule 1 sim was van Molyneux met Grand Prix 4
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEr bestaan nauwelijks echte Sim racers tenzij je naar een GTR serie kijkt. F1, Forza, Gran Turismo is iets minder arcade dan de "echte" arcade racers zoals blur, burn-out, need for speed etc. De laatste formule 1 sim was van Molyneux met Grand Prix 4
Wel zonde dat games als forza en gt niet op de pc komen.
Ik vind dat pc toch wel een platform is waar elke race game op uit moet komen.
Comment
-
Ben in de retro stemming.
Diablo2
Gothic 1-2-3
e.d.
Maar wat een gekut om dat onder Windows 7 fatsoenlijk aan de praat te krijgen :S
Moet dan een gold versie van de game hebben en niet degene die ik heb. dus alles opnieuw downloaden maar. Gelukkig duurt het maar 28mins voor 2,5gb.
Comment
-
YouTube - Kanaal van FuturemarkTV
Holy crap... Dat kunnen de consoles dus echt niet. Wel jammer dat de PC games terug gehouden worden door de beperkte mogelijkheden van consoles. Anders zouden we op PC"'s nu haast levensechte graphics hebben.
En ik moet een nieuwe videokaart fixen die directx11 compatibel is :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk heb een hekel aan de GTA serie. Vind er sinds deel 1 al niks aan.
Red Dead Redemption niet gespeeld, maar ga het halen zodra het in de budget bak ligt. Ben wel benieuwd er naar.
why ask me?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...20 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment