Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dan; moet ik toch nog even zeuren FM, acer is troep... gewoon lekker voor samsung oid gaan.

Comment

• @FM
      Vandaag zie ik toevallig dat Ibood een goed full HD scherm aanbied voor een prikkie!
      Link
      Die aanbiedingen gelden altijd maar één dag, dus als je hem wilt, zou je hem vandaag moeten bestellen!
      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

• Originally posted by BdeB View Post
        @FM
        Vandaag zie ik toevallig dat Ibood een goed full HD scherm aanbied voor een prikkie!
        Link
        Die aanbiedingen gelden altijd maar één dag, dus als je hem wilt, zou je hem vandaag moeten bestellen!
        thnx, zal ff kijken

Comment

• YouTube - B.A.S.E - Proximity Jump

er zijn veel betere games dan deze, maar toch vind ik het sjun

Comment

• YouTube - B.A.S.E - Trollveggen basejump

Comment

• YouTube - Angry Birds - Gameplay PC
              gehehe

Comment

• Beste call of duty vid die ik heb gezien:

YouTube - CoD4 Fragmovie Platin - Bond007m

Comment

• nog een mooi pctje gezien

Specs:
                  AMD Phenom II X6 T1036 2.6GHz (six core ownd)
                  Ati AMD Radeon HD5570 1GB DDR3
                  6GB DDR3 RAM
                  Blue Ray

750,-

Comment

• Dungeons
                    Een game a la de oude Dungeon Keepers. Jij bent de evil underlord die de helden in zijn dungeon lokt. Hij bouwt de dungeon met allerlei typische decoraties, monsters en loot. Als de helden dan bevredigd zijn in hun persoonlijke trekjes (zelfs masochisten die graag geslagen willen worden door je monsters) dood/vang je de helden. Je pakt hun goud en soul energy voor je eigen doelen. Verhaal is simpel. Je succubus vriendin heeft je van de onderwereld troon gestoten en nu moet je via kleine dungeons je weg weer omhoog banen om je troon terug te krijgen. Erg vermakelijk met humor.

Ceiron Wars
                    Een online open Beta strategy game. Kan er nog weinig over zeggen, maar op moment voelt het aan als een standaard browser game waarbij je een eigen stad opbouwt en handel drijft. Daarnaast wat quests turned based gevechten met je leger. Is een tussendoortje.

Volgende week donderdag komt Dragon Age 2 uit eens kijken hoe dat zal zijn.

Comment

• Originally posted by janjaap2 View Post
                      2d is voor noobs, 120hz beeldschermpje en optisch 3d met een leipe setup
                      Er is een heel klein 3d pc scherm aanbod. Als je 3D op je PC wilt, moet je een GPU kopen die dat ook ondersteunt. Succes daarmee.

Comment

• YouTube - Cabela's Outdoor Adventures 2010 - Whitetail Deer Kill

Comment

• Vraagje over me huidige scherm.
                          Dingen die op het beeld zwart moeten zijn zijn nu een beetje donkergroen?!! scherm dood aan het gaan?

Maar als k de opties van het scherm zelf open, is het zwarte menu gwn echt diep zwart,...
                          ligt dit aan windows of is me scherm zo goed als dood aan het gaan?

Comment

• Originally posted by NoGettinOver View Post
                            Er is een heel klein 3d pc scherm aanbod. Als je 3D op je PC wilt, moet je een GPU kopen die dat ook ondersteunt. Succes daarmee.
                            gtx 460 sli in bezit. Ha daar lukt het goed mee moet ik zeggen.

Comment

• Originally posted by je moeder View Post
                              Specs:
                              AMD Phenom II X6 T1036 2.6GHz (six core ownd)
                              Ati AMD Radeon HD5570 1GB DDR3
                              6GB DDR3 RAM
                              Blue Ray ROM
                              750,-
                              hier kan k wel een tijdje mee vooruit toch?

Comment

• Ben ik de enige PS3 gamer hier xD?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X