Kvond het maar een slecht jaar eerlijk gezegd. Ik ben wel blij dat Nintendo eindelijk met een iets krachtigere platform komt. Maar zoals 'Falstyr' melde is het maar tijdelijk. De nieuwe PS en Xbox (die trouwens in ontwikkeling zijn) worden weer krachtiger dan de Wii U waarschijnlijk. Ook tof dat Nintendo overstapt naar meer hardcore games, althans hun 3de partijen, maar ik vrees dat ze daar wat laat mee afkomen. Hun nieuwe doelpubliek is al lang overgestapt en ik zie ze niet spontaan terug komen. Hun troef is dan ook duidelijk de nieuwe controller, waar ze dan ook alle aandacht aan schonken. De commentaar die de CEO van Sony gaf na de melding van Nintendo luidde: 'Slim gezien, dat gaan we integreren met onze nieuwe PSP'. Dus voila, Sony heeft al het zelfde klaar staan voor de volgende generatie.
De games sloegen tegen, ze kregen gewoon allemaal een hoger cijfer achter hun naam. Buiten Nintendo, die zetten er '3DS' achter. Wat ze met Need for Speed van plan zijn? Geen idee, maar het slaat nergens op. Voor de rest zei Sony: blabla 3D blabla en Microsoft zei: blabla Kinect blabla.
De games sloegen tegen, ze kregen gewoon allemaal een hoger cijfer achter hun naam. Buiten Nintendo, die zetten er '3DS' achter. Wat ze met Need for Speed van plan zijn? Geen idee, maar het slaat nergens op. Voor de rest zei Sony: blabla 3D blabla en Microsoft zei: blabla Kinect blabla.
Comment