Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kvond het maar een slecht jaar eerlijk gezegd. Ik ben wel blij dat Nintendo eindelijk met een iets krachtigere platform komt. Maar zoals 'Falstyr' melde is het maar tijdelijk. De nieuwe PS en Xbox (die trouwens in ontwikkeling zijn) worden weer krachtiger dan de Wii U waarschijnlijk. Ook tof dat Nintendo overstapt naar meer hardcore games, althans hun 3de partijen, maar ik vrees dat ze daar wat laat mee afkomen. Hun nieuwe doelpubliek is al lang overgestapt en ik zie ze niet spontaan terug komen. Hun troef is dan ook duidelijk de nieuwe controller, waar ze dan ook alle aandacht aan schonken. De commentaar die de CEO van Sony gaf na de melding van Nintendo luidde: 'Slim gezien, dat gaan we integreren met onze nieuwe PSP'. Dus voila, Sony heeft al het zelfde klaar staan voor de volgende generatie.

De games sloegen tegen, ze kregen gewoon allemaal een hoger cijfer achter hun naam. Buiten Nintendo, die zetten er '3DS' achter. Wat ze met Need for Speed van plan zijn? Geen idee, maar het slaat nergens op. Voor de rest zei Sony: blabla 3D blabla en Microsoft zei: blabla Kinect blabla.
    Chaos. Panic. Disorder. My work here is done

Comment

• PSVita doet icm PS3 in principe hetzelfde als de WII U controller. Je kan op de PSVita handheld games spelen, maar als je thuis bent kun je het gewoon overzetten op je grotere tv. Zo innovatief is Nintendo dus niet bepaald.

Comment

• Je zet je save game over, bij de Wii U is het een grote geheel. Je kan de schermen combineren of apart bespelen. Ok, het is een logische volgende stap, maar zoals gewoonlijk is Nintendo weer diegene die de stap maakt. Zij komen meestal met van die logische dingen af als eerste. D-pad bijvoorbeeld. Logische stap, Nintendo was eerst. Nu doen ze het allemaal.

Nu ook is Sony van plan de PSVita te laten functioneren als controller. Eens dat gebeurd is zijn ze weer een stap verder dan Nintendo. Je kan de PSVita dan gebruiken als controller, maar ook mee naar buiten nemen of spelen zonder de PS op te starten. Bij de Wii U heb je dat niet, de afstand is beperkt.

Comment

• YouTube - ‪Elder Scrolls V: Skyrim - E3 2011: Gameplay Walkthrough HD‬‏

Skyrim... de wereld en gameplay zien er goed uit. Maar de hamvraag is en blijft hoe het qua inhoud zit. Kreeg alleen te horen dat de drie gildes terug komen. Maar als dat alles is :S ik mis de vele sektes, cults en andere groeperingen en inhoud die Morrowind te bood.

Amalur valt vies tegen na het zien van hun gameplay video. Moet nog heel wat aan gebeuren.

Comment

• Ik vond het er best goed uitzien. Jammer genoeg ken ik niet veel van de reeks.
            Hier heb je een interview met de game director. Er worden ook vragen in gesteld door fans enzo. Ik weet niet of het voor jou interessant is?

The Elder Scrolls V: Skyrim E3 2011 Stage Demo (Xbox 360) - GameSpot Video

Daarnaast heb ik er on stage ook een interview van gezien, maar dat vind ik niet meteen terug. Ik herinner me alleen nog dat hij zei: 'We got over 300 hours of gameplay. A lot more to be honest, but at some point we just stopt counting'.

Comment

• 10de tot 12de runescape, 12de tot 16de Call of Duty & Battlefield.
              En dan eindelijk gestopt, nadat ik doorhad hoeveel tijd ik heb verspilt door stomme spelletjes te spelen

Comment

• Spelletje hoort erbij. Ik doe zelf altijd Cod-black ops op de Xbox.. en speel al jaren een online rpg; ROSE online. Als je effe geen zin heb in wat anders, waarom dan niet even een spelletje?

Comment

• Skyrim en niks anders. Dit wordt zonder twijfel de beste game ooit in het hele geschiedenis van de gamewereld! Naar mijn mening dan..

Ik hoop nu alleen nog op een Fable die net zo goed wordt als het eerste deel.

Ik heb call of duty black ops.. verslavend spel maar toch enorm kut. Geen idee hoe ik die tussenscheiding moet maken om het precies uit te leggen. Of wacht .. we worden gewoon gebrainwashed door activision. Geen shooters voor mij meer.

Gamen op de pc blijft overigens de bom.. maar ben uiteindelijk toch overgestapt op de xbox 360. Heb er al drie verkocht en sinds kort heb ik mijn vierde in huis.
                  Laatste centen uitgegeven aan xbox en black ops/gears of war 2. Ben een beetje erg blut.

De enige game die er voorlopig nog bij gaat komen voordat skyrim uitkomt is assassin's creed: brotherhood

Shooters ben ik schijtziek geworden.
                  The Witcher 2 komt absoluut nog een keertje zodra ik weer geld heb voor een nieuwe game pc.
                  Last edited by Nex-; 22-06-2011, 01:46.

Comment

• Ik ben sinds deze week terug herbegonnen met Guild Wars.
                    Dit met als doel om wat stuff te behalen voor Guild Wars 2 die er (hopelijk snel) aan zit te komen.

Nog mensen die Guild Wars spelen/gespeeld hebben?
                    Persoonlijke records:

100m: 11.00 - 200m: 22.14 - Power Clean: 107,5kg

Comment

• Topic maar weer eens oner het stof vandaan gehaald

Skyrim - Flying - YouTube
                      Last edited by Fitness-maniak; 09-12-2011, 15:12.

Comment

• He's back
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                          He's back
                          I am

Comment

• nog andere minecraft en skyrim verslaafden hier?

Comment

• Skyrim: The Riverwood Trader is extremely rich - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X