kant en klare voedingsschemas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja ik zou het ook niet doen.
    Maar (voedings)schema's maken is ingewikkeld vooral voor de nieuwere mensen.
    Ik denk toch wel dat hier een kleine markt voor is.
    Vooral op de fitness markt in mindere mate op de BB markt.
    Ik zou ook gewoon op de sportschool beginnen met informatie verspreiden op welke wijze dan ook.

Wat wel een groot probleem is dan (denk ik). is dat mensen die niet 100% gemotiveerd zijn.
    De helft van de dagen hun voedingsschema laten voor wat het is.
    Dus geen progressie maken en jou daar de schuld van geven.
    Dat is waar ik een beetje voor vrees.

Maar verder een leuk idee.

Succes Dyno!
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Mij zou zoiets niet interesseren, maar in de juiste sportschool zou hier denk ik wel veel vraag naar zijn.

edit: ik denk zelfs dat je meer dan 10-20 euro kan vragen... hoeveel betalen mensen wel niet aan een dietist?
      @ ketIF

Comment

je moet niet vergeten dat een dietist een diploma heeft daarvoor. Niet iedereen zou, met al het respect, iemand die alles van internet haalt direct geloven. Ik weet niet of je iets in die richting studeert? in dat geval word het anders.

Ik denk dat je het beste qua promotie gewoon rustig aan kan beginnen. Flyers kan op zich wel en misschien een poster op het prikbord met je telefoon nummer en website. Vaak als je layout er al een beetje goed uit ziet happen de mensen wel. Dus geen a4tje in word getypt want dat leest niemand.

Comment

vrij goed idee, doen ze bij me gym ook.. en het werkt wel.. mensen kopen het.

ik zou het er wel voor over hebben, maar ik kan het ook zelf doen.
          voor mensen die geen kennis hebben over bulken cutten etc, is dit een oplossing

Comment

Hmm.. ik zou het zelf niet willen, ik kan het zelf wel..

Je doelgroep(de ontwetende) zal eerder naar sonja bakker gaan dan naar jouw. Puur omdat sonja bakker vertrouwlijker over komt.

Door dit enzo:
            Sos Sonja /2 - S.O.S. Sonja - RTL.NL

Comment

hoe ze dat vertellen ook, Sonja, 'DE' voedingsdeskundige van Nederland.

mafekezen

Comment

ik haat sonja bakker.
                ze mag een nekschot hebben

Comment

ik zou wel zorgen dat je erkende diploma's mbt voeding in je bezit hebt als je openlijk mensen wilt gaan helpen.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    ik haat sonja bakker.
                    ze mag een nekschot hebben
                    Zeker sinds ik weet dat ze haar papieren via de NTI gehaald heeft, onze "deskundige", bah. Death 2 Sonja.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Denk dat er wel markt voor is.
                      Maar inderdaad ff cursus volgen van NTI ofzo en je hebt diploma voedingsdeskundige end an word je al sneller serieus genomen.
                      Ik zou in ieder geval wat geld voor over hebben voor een bulk- ud2 schema's.
                      Succes ermee

Comment

bumpertjeee

Inderdaad DEATH 2 SONJA BAKKER!!

Op gelijke haat hoogte staat bij mij herbalife
                        En die verkopertjes geloven hun eigen zwets ook nog... dat is nog waar ik het minste tegen kan

Comment

@dyno

Het lijkt mij wel interessant.. hoeveel geld voor een ud 2.0 bulkschema ?

Comment

Ligt ten eerste erg aan de persoon die het aanbied. Ik zou het eerder van een groot persoon met 20 jaar ervaring aannemen dan iemand die net 3 jaar komt kijken. Ten tweede denk ik niet dat ik het zou doen omdat er genoeg toereikende informatie is om het zelf te proberen, daar leer je ook nog van. Ten derde, als ik er daadwerkelijk niets vanaf zou weten zou je met 10-20 euro echt niets op mij verdienen, gezien de vragen die in het begin allemaal had en nog steeds. Of wilde je hier ook geld voor rekenen?
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik zou er op zich wel oor naar hebben, wetende dat jij er absoluut verstand van hebt.
                              I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                @dyno

Het lijkt mij wel interessant.. hoeveel geld voor een ud 2.0 bulkschema ?
                                Ik bedoel dan wel zo een schema waar ik dus lichtje vet verlies en de massa er redelijk opkomt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X