het grote verrassing van de dag topic!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by roelinho View Post
    chuck norris

Chuck liddle

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Chuck liddle

Chuckie

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Chuckie

En nog 1x chuckie

Comment

Originally posted by roelinho View Post
          aborteren die hap
          Doe maar wel ja, anders krijg je misschien ook kleine "hamstertjes"
          Geniet, en drink met maten!

Comment

vanmorge om vijf uur voor ik ging werken stond er een broodje kipfilet klaar

was zeer verrast

Comment

vandaag in de gym was er een mager manneke, ik schat 60kg, hij pakt daar even 2 halters van 30kg en benched deze 3 x 10, daar stond ik dus van te kijken!
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Verrast dat vandaag zo'n tiefus dag was, had er helemaal zin in gisteren. Hopelijk word het beter zodra ik over een uurtje de gym instap.

Comment

verrast vandaag, un leuk meisje wilde mee naar de gym toestraks, is dus niet veel van me training gekome
                  wel gwn benen getraint, maar niet zo hardcore

Comment

Ik was aan het dumbell presse.. ik sta op had ik een zweet afdruk van me billen op het bankje zitten.. en door het squatte is de afdruk groter geworden dan eerst..

Comment

Gisteren was ik verrast dat de B-film die ik op SBS6 zat te kijken nog niet eens zo slecht was. Heb toch aardig kunnen lachen. Wat een verrassing...
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Dat de kapster gisteren iets te veel haar wegknipte, heb nu bijna geen haar meer

Comment

Dat ik vandaag met een bedrijfskunde toets maar 3 vragen kreeg
                          Indexeringskosten
                          Faalkosten
                          Zzp'er

En eentje heb ik fout, achja 6 moet er toch wel in zitten.

Comment

ik was naar tv aan het kijken tot ik plots sirenes hoorde in mijn straat, dus ik naar buiten gesloefd en zie ik plots dat de schuur van 2 huizen verder in lichter laaien stond, ja toen helpen dingen uit de brand redden zoals gasflessen om te lassen, biggen, koeien, stieren, moto's .... ja ja het was me het avondje wel!
                            En ik woon in een dorp, ik heb nog nooit zoveel mensen gezien en zo snel!
                            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Het krantenartikel:
                              Hevige boerderijbrand in Alken - Hbvl.be

youtube ramptoerist die het filmde:
                              YouTube - Brandweer Hasselt opgeroepen voor boerderijbrand in Alken.

Comment

Ach, gebeurt daar ook nog eens wat .
                                Dumbells build a bigger chest
                                Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X