wazig maat (gescout voor model midden in de nacht)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wazig maat (gescout voor model midden in de nacht)

Okee, ik heb vannacht iets heel raars meegemaakt. Ik was op stap, lekker op cola light en genoot lekker van de gezelligheid. Toen kwam er opeens een man naar me toe, chinese roots, engels, en vroeg of ik modellenwerk wilde doen. Ik d8t wtf. Maar hij praatte verder. Hij vroeg hoe lang ik was bla bla bla, en of ik geinteresseerd was in een fotoshoot. Hij mailt mij nu en belt mij dit weekend, maar moet ik dit nu geloven?? Of is het gewoon onzin.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Hij wil je naakt zien xD...

Nee weetk niet normaal pakken ze daar meisjes voor kweet het niet joh.
    Weet je hoe hij heet?
    Google hem ff vaak komen er dan wel verhalen omhoog als het een vieze pervert is.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

let op wat je ouders vast en zeker eens gezegt hebben.

niet met vreemden mensen praten

Comment

het is goed zolang ze niet beginnen te vragen naar geld om je te promoten etc, een echt agency investeerd in jou en niet jij in de agency.
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

en niet uit de kleren voor een chinese/engelse wasige gast

Comment

Ik zeg doen en dik geld verdienen
            Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

klinkt als een pervers mannetje! niet intrappen!!!

Comment

Eens met iron.

Als hij je belt/ mailt, vraag naar het bureau waar hij voor werkt, google dat bureau. Beetje bureau heeft gewoon een fatsoenlijke website, kun je het genoemde bureau niet vinden zou ik het niet vertrouwen.

Kun je het wel vinden, kun je dat bureau bellen om te verifiëren dat hij voor dat bureau werkt. En je kan voor de zekerheid altijd nog iemand meenemen naar de fotoshoot, zodat je in ieder geval niet alleen bent.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Never trust the Chinese .

Maar even serieus, lijkt erop dat het weer zo'n pervers mannetje is..
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Als je nou nog een keer zoierts meemaakt geef dan niet je gegevens af! Vraag naar zijn gegevens, kaartje, telefoonnummer, bureaunaam enz. KIjk dan eens hoe hij reageert.

Is natuurlijk achteraf maar neem het mee voor een eventuele volgende keer. Pas goed opjezelf!

Comment

Zou het niet vertrouwen, als ik model wil worden ga ik zelf wel een bureau zoeken.

Hoef ik niemand zon amateur op straat die je gegeven gaat vragen, gaat diegene helemaal niks aan.
                      En als je toch interesse hebt, vraag je de site van zijn bureau zodat je er even op kan kijken of het wat lijkt.
                      Maar nooit jou gegevens doorgeven.

Comment

ik zou er niet op in gaan, er lopen te veel gekken rond op deze wereld. Als je het wel gaat doen, zoek dan verschrikkelijk goed uit, wie hij is, wat hij doet, waar hij van is. En als je ergens heen gaat, neem dan iemand mee en zeg tegen iemand anders waar je heen gaat en wat je gaat doen!!!!!

Voor je het weet heb je een levenslange reis gemaakt naar china of wat voor land dan ook.
                        Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Gewoon vooraf laten betalen en jij hebt geen risico meer.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Gewoon vooraf laten betalen en jij hebt geen risico meer.
                            Vooraf laten betalen en niet op komen dagen...snel verdiend
                            Strax sta je model op de menu kaart op nr 26: Witte Lijst met kloe-poek
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                              Vooraf laten betalen en niet op komen dagen...snel verdiend
                              Strax sta je model op de menu kaart op nr 26: Witte Lijst met kloe-poek
                              hahahah

OT: ben het eens met linda , laat hem zijn bedrijfs naam zeggen en dan even research doen.
                              Hoeft niet kan maar kan natuurlijk wel een oplichter zijn.
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X