WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Wat is voetbal?
      niet vloeken he ahaha

Comment

• Nederland - Duitsland komt dichterbij
        Dumbells build a bigger chest

Comment

• Knap staaltje voetbal van de pruisen.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
            Klopt, 3 Oranje spelers 2 meter van de goal vandaan, tegen 1 Braziliäan.. En nòg verprutst Van Persie het.

Je bedoelt het moment dat één van de Oranje-spelers de bal in bezit had vlakbij het doel van Julio César en er eeuwen over deed om die bal af te geven aan een medespeler? Bij mijn weten was Van Persie toen al lang en breed gewisseld en stond Huntelaar daar de luiwammes uit te hangen.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
              Je bedoelt het moment dat één van de Oranje-spelers de bal in bezit had vlakbij het doel van Julio César en er eeuwen over deed om die bal af te geven aan een medespeler? Bij mijn weten was Van Persie toen al lang en breed gewisseld en stond Huntelaar daar de luiwammes uit te hangen.
              Klopt helemaal, eerste keer dat ik door een vrouw wordt verbeterd op voetbalgebied..

Comment

• Özil = Baas Onur
                Groeten

Comment

• Hij lijkt er inderdaad best op.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post

Ik heb gisteren wel de laatste 15 minuten gezien van Nederland-Brazilie. Ik vroeg me af waarom het geen 4-1 was voor Nederland.....Ze stonden te klooien.
                    had net zo goed 4-0 voor de rust voor brazilie kunnen zijn. het is dat de bal van sneijder er per ongeluk in ging. daarna raakte de brazilianen gefrustreerd en begonnen te kloten. toen rode kaart als gevolg en dan gewoon rustig uitgespeeld zoals je hoort te doen in zo'n situatie.

Duitsland van vandaag was weer het oude duitse voetbal. snelle treffer met wat geluk. En dan gewoon op de verdediging leunen met af en toe een uitbraak. Dan moest Argentinie tegen de klok gaan knokken en meer risico nemen. dat gaf duitsland meer ruimte zodat ze in het laatste kwartier er nog eens 3 in konden leggen. De 4-0 uitslag geeft een totaal fout beeld van de wedstrijd weer. Het was Argentinie die de hele tijd rond het 16 van duitsland zat te klungelen. Maar Duitsland combineert langer en schakelt snel om. Combineer dat met hun precisie voor het doel en dan gaan die paar kansen er gewoon in en winnen ze.

En ik blijf er bij wat ik aan begin van het toernooi zei. Messi is net zoals Seedorf. Geweldig bij zijn club en speelt niks klaar voor het land. Ook in de kwalificatie reeks kreeg Messi geen fuck voor elkaar. Zwaar overrated speler. Laat hem maar lekker thuis bij Barcelona en niet meer selecteren voor het nationale team.

Spanje loopt ook te klungelen als wat op moment. Had al lang klaar moeten zijn.

Comment

• messi is te goed voor ze medespelers
                      Groeten

Comment

• PÄRAGUAY moet winnen! Als je ziet hoe zij spelen tegenover spanje! 2-0 3-0 paraguay!!!
                        Kut spanjaarden met hun dikke kop!

Comment

• Strafschop!

Comment

• Gestopt.

Comment

• Penalty Spanje nu! Wat een wedstrijd

Comment

• Penalty afgekeurd, daarna gemist. Wat een fucking wedstrijd!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X