Van der Sloot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

joran

Ik snap niet dat er zo'n discussie ontstaat over joran, laat interpol het maar oplossen kijken of ie daarbij ook zo grappig kan liegen, die zijn even wat anders dan de gewone blauwpetten...

de tijd zal het leren, als ik heel eerlijk ben heb ik het idee dat ie dat meisje niet gedood heeft want een mes trekken is niets voor joran en het zou erg dom zijn ( en dat weet ie zelf ook wel ) als ie in zo'n land iemand vermoord want daar gepakt worden is ff anders dan op aruba of nederland.....

Maar ja we weten het pas zeker als we het gezien hebben, misschien heeft ie wel zoveel gezopen met haar dat ze vervelend werd en hij door draaide, misschien heeft ie haar wel verteld hoe hij hollaway vermoord heeft en dacht toen shit...

Ik denk als je joran een paar goeie klappen geeft en hem ff in de martelkamer zet er weer een heel nieuw verhaal op de proppen komt...

Maar ja zolang ie vrij is kan ie nog steeds van de zon genieten in zijn wereldreis want hij springt in elk land op...

Comment

Maar ja zolang ie vrij is kan ie nog steeds van de zon genieten in zijn wereldreis want hij springt in elk land op...
      Toch denk ik dat je niet echt geniet als je weet dat interpol achter je aan zit.
      Dat zijn geen bonnetjes uitdelers.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
        Ik snap niet dat er zo'n discussie ontstaat over joran, laat interpol het maar oplossen kijken of ie daarbij ook zo grappig kan liegen, die zijn even wat anders dan de gewone blauwpetten...

de tijd zal het leren, als ik heel eerlijk ben heb ik het idee dat ie dat meisje niet gedood heeft want een mes trekken is niets voor joran en het zou erg dom zijn ( en dat weet ie zelf ook wel ) als ie in zo'n land iemand vermoord want daar gepakt worden is ff anders dan op aruba of nederland.....

Maar ja we weten het pas zeker als we het gezien hebben, misschien heeft ie wel zoveel gezopen met haar dat ze vervelend werd en hij door draaide, misschien heeft ie haar wel verteld hoe hij hollaway vermoord heeft en dacht toen shit...

Ik denk als je joran een paar goeie klappen geeft en hem ff in de martelkamer zet er weer een heel nieuw verhaal op de proppen komt...

Allemaal aannames, maar ik ben in ieder geval blij dat martelen niet toegestaan is als verhoor, er is vaak genoeg gebleken dat als je mensen martelt je ze alles kan laten zeggen. Je dramt gewoon net zolang door totdat je hoort wat je wilt en dan kun je de persoon in kwestie veroordelen.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
          Allemaal aannames, maar ik ben in ieder geval blij dat martelen niet toegestaan is als verhoor, er is vaak genoeg gebleken dat als je mensen martelt je ze alles kan laten zeggen. Je dramt gewoon net zolang door totdat je hoort wat je wilt en dan kun je de persoon in kwestie veroordelen.
          Idd, want dan vertel je gewoon wat ze willen horen zodat het martelen stopt.
          Zo is iedereen schuldig, als het maar hard genoeg is.

Comment

Alles heeft twee kanten

Hij geeft toe dat hij dat meisje in de zee heeft gedumpt, maar dat vertelde hij aan iemand waarbij hij wellicht stoer wilde doen. Dus ik vind niet dat ze hem daarom kunnen veroordelen. Ik vind wel dat ze het strafbaar moeten maken, als iemand constant zijn verhaal veranderd en dus duidelijk liegt.

Hij houd zich bezig met vrouwen handel en dat kan wellicht opgeblazen worden door de Vries, maar hij heeft zich er toch mee bezig gehouden. Anders had de Vries ook geen mooie plaatjes kunnen tonen.

Nu is hij weer in het nieuws... Ik hoop dat ze het bewijs kunnen vinden om hem pakken. Het zal nog erger zijn om daar te zitten dan in aruba of nederland.
            Just Hope You're Heaven Sent, And Hell Prove

Comment

joran

begrijp niet dat zo'n stumpert nog verdedigt word... stel dat jou kind of familielid het zou zijn die de volgende is? dat soort mensen of het nou joran of een ander is moeten gewoon even verdwijnen uit de maatschappij, wat brengen die mensen nou voor extra's ( televisie plezier ).

Hij schijt in zijn broek, snel contact met advocaat opgenomen en die kan niets doen in dat land want kent die rechten niet...

het is ook allemaal wel weer heeeeeeeeel toevallig, in zijn hotelkamer gevonden en op zijn naam geboekt, daarna zo snel mogelijk het land uit....

wat klopt er niet?

Comment

opsluiten deze jonge.
                is gewoon opzet en weer op 30mei.

klootzak is het !!!!!.

btw nathalie holloway was wel wat knapper !
                one goal: power and mass

Comment

als ze hem nou daar oppakken kost het ons tenminste niets =)

Comment

Je wens is vervuld hij is inmiddels opgepakt :P
                    Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X