Stappen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar ik denk dat dat met alle discotheken is als je ergens echt elke week heengaat ben je na 3 maanden helemaal klaar met zo discotheek. Afwisseling blijft leuk maar de ilovetrance mag van mij part weer terugkomen dan ben ik zker van de partij en de high energy feestjes waren ook super maar zijn er jammer genoeg ook niet meer.
    Vind sowieso dat op trance hardtrance gebied niet echt veel keuzes zijn het is meer hardcore harstyle wat er in overmaat aangeboden wordn.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Purple @ Mrt. 10 2004,21:10)]I love Trance is er inderdaad jammer genoeg niet meer op vrijdag in de marcanti net zoals Club Fusion wat allebei echt super was...

Maar marcanti er komen nog steeds dezelfde mensen blijft wel leuk, alleen je moet er niet iedere week komen...
      dat waren nog eens tijden!

ilovetrance parties waren echt fantastisch en je zou echt wensen dat die tijden weer herleven,ik bewaar er zulke goede herinneringen aan,dat wil je niet weten(toen vond ik snoepen nog lekker,nu niet meer).

vorige week was er een kinkyparty op vrijdag en dat was ook uitverkocht en leek wel op vroegere tijden,hoorde ik van wat vrienden van me.

je ziet nu toch dat de mensen hun feestjes echt uit gaan zoeken op originaliteit aangezien er zoveel te doen is en het stappen steeds duurder wordt voor iedereen.

veel mensen van vroeger hebben nu kinderen en kunnen dus niet meer elke week weg en de nieuwe generatie stappers gebruiken zoveel drugs dat ze niet eens meer leuk kunnen praten met iedereen en dat was vroeger nu juist waar het om ging;nieuwe vrienden maken en leuke mensen ontmoeten!

jeetje,ik klink wel een beetje als een ouwe lul,hahaha.

greetz

Comment

Ik ben die vrijdag geweest. Was gezellig en mensen waren een beetje anders gekleed. Je kwam wel binne als je niet erotisch gekleed was, want ik was zeker de dgelijkste daar binnen. Maar veelal het publiek wat daar toch altijd al komt.

De gemiddelde leeftjd in de XL ligt wel dicht tegen de 30 aan denk ik.

Comment

wat die leeftijd betreft,dat vind ik wel ok.

ben zelf ook 30 en heb geen zin om tussen allemaal gasten van 18 jaar te staan want dan voel ik me zo oud!

dus jij was dat preutse meisje met die burka aan? LOL

als je maar plezier hebt,trouwens,bij hemkade(crazyland) hoef je het niet te proberen om niet sexy gekleed te komen want dan stuurt zo'n doorbitch je echt weg!

heb daar een hoop mensen weg gestuurd zien worden,ook mooie meiden die niet sexy genoeg gekleed waren.

greetz

Comment

Nou bij Crazyland kwam ik de laatste keer ook binnen met gewoon een zwarte broek en leuk truitje.

Ze hebben nooit echt moelijk gedaan over mijn kleding..
            Ik zelf ben niet echt het type om in hotpants of iets kinky te gaan lopen.

Comment

ik ga altijd naar postiljon in lommel (belgiê) vind het daar best wel goed maar soms valt het beestig tege.komt wellicht door de smaak van muziek.ben zelf dol op alles wat maar kei kei hard boenkt.kei harde techno bv.en de gabbertjes style.
              you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Ik ging "vroeger" ook alle grote feesten af alleen op het laatst was het dan elk weekend vrijdag & zaterdag feest. Niet slapen en niet eten doet het lichaam niet goed. Op zich geen tijd waar ik spijt van heb, maar doe nu wel wat rustiger aan. Ik irriteer me mateloos als ik nu de day after niet kan eten ofzo, dus daarom kies ik ook echt echt uit op welk feest ik nog ga knallen. Voor dit jaar sowieso:
                Mystery Land op nr 1
                Extrema Outdoor op nr 2
                Sensation Black op nr 3

Ik ben trouwens in 2002 naar Wasteland geweest met mijn vriendin. Een soort Crazyland, maar dan voor gevorderden. Misschien iets voor jou Arie?
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (JaapB @ Mrt. 15 2004,13:13)]Ik ging "vroeger" ook alle grote feesten af alleen op het laatst was het dan elk weekend vrijdag & zaterdag feest. Niet slapen en niet eten doet het lichaam niet goed. Op zich geen tijd waar ik spijt van heb, maar doe nu wel wat rustiger aan. Ik irriteer me mateloos als ik nu de day after niet kan eten ofzo, dus daarom kies ik ook echt echt uit op welk feest ik nog ga knallen. Voor dit jaar sowieso:
                  Mystery Land op nr 1
                  Extrema Outdoor op nr 2
                  Sensation Black op nr 3

Ik ben trouwens in 2002 naar Wasteland geweest met mijn vriendin. Een soort Crazyland, maar dan voor gevorderden. Misschien iets voor jou Arie?    
                  wasteland?

man,ik heb verhalen gehoord over wasteland dat wil je niet weten(nou ja,jij hebt het al gezien natuurlijk)!

daar schijnen wat ranzige vrouwen zijn die in kettingen gehangen worden en dan gefist en zwaar doorgenaaid worden door 5 kerels tegelijk!

nou..........das niet echt mijn smaak hoor,ik hou best van een beetje ranzigheid(ok,veel ranzigheid)maar dan wel in mn eigen slaapkamer.

crazyland heeft een darkroom en daar zie je ze ook wel wat pijp en befwerk verrichten maar daar kan je omheen lopen(dat deed ik dus ook ,niet dus)hehehe,moest wel effe zien wat er zoal gebeurd natuurlijk want ben wel een nieuwsgierig mannetje.

maar wasteland moet je er echt kinky bijlopen in lak of leer en dat zie ik mezelf echt NIET doen,en mn vriendin mag zich ook niet eens kleden op die manier van mij want dan blijft geen een gozer van haar af en dan ben ik alleen maar bezig iedereen van haar af te beuken(ben niet megajaloers hoor,maar ze moeten niet aan mn meisje zitten&#33

maar ben wel nieuwsgierig wat er allemaal gebeurt op zo'n feest want ik wil graag alles weten!

greetz

Comment

Ik ga niet zoveel meer weg maar zondag toch nog eens naar la rocca geweest in Lier nabij Antwerpen. Het was er beregoed.

Comment

Meestal los op feesies zoals Thunderdome, Masters (soms), The Nightmares, DECIBEL OUTDOOR, Dominater, en natuurlijk om niet te vergeten Nature-One in Germany.

grts

Comment

Gast dit topic is van maart 2004!! MONSTERBUMP!!
                        En stel jezelf eerst eens voor!

Open maar een nieuw topic als je jouw mening over het stappen wilt ventileren!!

grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X