Voor de rokers onder ons.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Eagle66 View Post
    dit is in mindere mate waar, je longen reinigen inderdaad zichzelf maar het hangt er ook vanaf hoeveel en hoevaak je rookt.

ik ben er vrijwel zeker van dat mijn longen (zeer) schoon zijn, ik rook miss een keer in de 2 maanden een jointje, maar al zou je een pakje per 3 dagen er doorheen jassen dan komen je longen niet toe aan herstellen
    Veel water + xtra hoge dois vitamine C helpt ook mee met de reiniging evenals sport etc.

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Sinds ik rook maak ik de gains van me leven.
      Wat rook je dan? Marlboximethylone?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hoe moeilijk is het nou om van die troep af te blijven zeg... Ik begrijp die mensen niet... Altijd maar weer van die belachelijke kutsmoesjes bedenken om toch te moeten roken (jaa ik ben gestopt, maar nu is het carnaval.. en bij bier hoort een peuk!). En dan lopen te zeiken wanneer je een paar jaar later krijgt te horen dat je longkanker hebt.. GOH, hoe zou dat nou komen?

Ik begrijp niet wat deze mensen bezielt..
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by STED View Post
          je moet toch ergens aan dood gaan
          Ga dan ook aan de heroine coke en al die andere troep.
          Je meot toch ergens aan dood gaan.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
            Hoe moeilijk is het nou om van die troep af te blijven zeg... Ik begrijp die mensen niet... Altijd maar weer van die belachelijke kutsmoesjes bedenken om toch te moeten roken (jaa ik ben gestopt, maar nu is het carnaval.. en bij bier hoort een peuk!). En dan lopen te zeiken wanneer je een paar jaar later krijgt te horen dat je longkanker hebt.. GOH, hoe zou dat nou komen?

Heeft niks met smoesjes te maken. De enige die je voor gek houd met die smoesjes ben jezelf dus als iemand daar smoesjes voor gaat verzinnen om zich te verantwoorden tegenover anderen is diegene gewoon een mongool.

Ik rook niet. Soms als ik op stap ben heb ik wel eens zin in een sigret (ik ga overigens zelden op stap) en dan steek ik me ook eentje op. Gewoon omdat ik het chill vind. Achterlijk Kutsmoesje? Wat jij wil. Ik hoef me niet te verantwoorden tegenover anderen. Want het intresseerd me echt geen moer wat jij, de buurvrouw of sinterklaas ervan vindt.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Roy P View Post

hoezo kutsmoes? de meesten die ik ken zeggen gewoon dat ze roken omdat ze het lekker vinden, net zoals ik. Heeft niks te maken met er niet van af kunnen blijven, tis een keuze wat je maakt. Net als dat je de keuze maakt wel of niet te snoepen, drinken, junken whatever. Iedereen kan beginnen met roken en iedereen kan stoppen. Al dat gemekker erom heen is gewoon onzin. Alles is een keuze

@ gameface

als ik 1 ding gebruik hoeft dat niet meteen te zeggen dat ik alles gebruik wat ik tegenkom. ik hoef niet dood aan meerdere dingen, 1 is wel genoeg maargoed sarcasme heerst.

Comment

Er is geen goede reden te verzinnen om te beginnen met roken.
                Maarre Kev, ik rook test base als de crackjoint van Luppie
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Er is geen goede reden te verzinnen om te beginnen met roken.
                  Maarre Kev, ik rook test base als de crackjoint van Luppie

Comment

Originally posted by SuPraDynN View Post
                    Het kan aan mij liggen maar ik zie niets.
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

Heb al een pakje op vandaag.. koetzooi

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                        Het kan aan mij liggen maar ik zie niets.

ik ook niet ...

Nu wel:

???

Comment

4.5 jaar gerookt (3.5 jaar pakje p.d., 1e jaar beetje aankloten omdat ik toen nog maar weinig geld had) en 4 jaar geblowt (3 jaar veel), nu een jaar en 13 dagen met beide gestopt. Het zit gewoon tussen je oren dat je dat perse nodig hebt, als je de discipline op kunt brengen voor bodybuilding (voeding/training/kennisopbouwen etc) dan is stoppen met die kut sigaretten piece of cake... Als je niet kunt stoppen is het een zwakheid in jezelf, no offence. Of je moet natuurlijk niet willen stoppen omdat je het echt te lekker vind en de risico's voor lief neemt natuurlijk

Comment

15 jaar gerookt. 1.5 pakje per dag door de weeks en in het weekend meer dan 2 pakjes per dag. 9 jaar geleden coldturkey gestopt. Soms als iemand een sigaret opsteekt ruikt het best lekker, maar niet zo lekker dat ik er trek in krijg.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              15 jaar gerookt. 1.5 pakje per dag door de weeks en in het weekend meer dan 2 pakjes per dag. 9 jaar geleden coldturkey gestopt. Soms als iemand een sigaret opsteekt ruikt het best lekker, maar niet zo lekker dat ik er trek in krijg.
                              Op het gebied van drugs en al die mik mak heb je veel meegemaakt.

Nu sex nog
                              Geintje man

Comment

@Roy P, domme reactie, roken is een verslaving, door de nicotine.
                                daarom is het moeilijk.......................................... .....................

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X