Bodybuilder 'te dik' voor Duitse politie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuilder 'te dik' voor Duitse politie

DÜSSELDORF - De bodybuilder Sebastian Weber (25) spant een rechtszaak aan tegen de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen omdat hij al twee keer is geweigerd voor de politieopleiding op basis van zijn bodymassindex (BMI).

Weber is 1,84 meter lang en weegt 97 kilo. Het maakt de politie niets uit dat dat door spiermassa komt en niet door vet.
    ''In een brief hebben zij mij zelfs aanbevolen om 13 kilo af te vallen. En dit terwijl de keuringsarts mij nog nooit heeft gezien!'', aldus de verontwaardigde Weber maandag in Bild, de grootste Duitse krant.

Voor Weber ligt een droom aan diggelen. ''Ik kan dit niet geloven. Ik wilde altijd naar de politie en heb er hard voor gewerkt.''

Blijft vreemd volk die duitsers!!!
    Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Gay..
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

dit was ook al 2-3 jaar terug in de krant vanuit duitsland.

Comment

Geen idee, lees het nu voor het eerst, blijft vaag.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

En dat terwijl ronnie coleman nog wel lekker bij de politie van de VS zit...

domme lui die Duitsers.
          Still shrinking.

Comment

ook meneer Cutler werkt gewoon bij de polizei :P

Comment

maar hoe doen ze dat dan want iedereen weet toch dat ze juicen, hoe kunnen ze dan bij politie werken?

Comment

voor 97kg bodyweight bij 1.84m hoef je echt niet te juicen hoor.

Comment

In Nederland was/is dit ook zo. Ik herriner me nog een oud BN lid die bij de politie ging en aardig wat gekuurd had en toen 15 kilo probeerde af te vallen in 2 maanden. Ik weet helaas niet meer wie het is en welk topic.

Comment

nee mijn vraag ging over hoe coleman en cuttler bij de politie kunnen zitten als ze overduidelijk juicen?

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                      nee mijn vraag ging over hoe coleman en cuttler bij de politie kunnen zitten als ze overduidelijk juicen?
                      Wss andere regels bij de amerikanen.. anders blijven er geen agenten over.

Comment

http://forum.bodynet.nl/nieuws/32529...e-politie.html
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

helft korpsen nederland snuiven ook. dan blijft er niks over. hij zal wel gay zijn en die willen ze NIET
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

vervolg erop blijft gaar

Originally posted by bruce View Post
                            helft korpsen nederland snuiven ook. dan blijft er niks over. hij zal wel gay zijn en die willen ze NIET
                            tja. het is ook erg vermoeiend om in je auto te zitten en mensne te laseren.

Comment

lol is wel weer. in het leger gebruiken ze ook van alles en nog wat. sterker nog ik heb van de week door de douane een lading voorbij zien komen voor een legerbasis. Paar pallets vol met animal t-shirts en supplemente. En een pallet die absoluut geen "supplementen" waren. Maar zolang de papieren in orde zijn en niemand die het aangeeft of iets over zegt komt het gewoon binnen :P

als we iedereen moeten ontslaan die iets gebruikt hebben we bijna geen werkende mensen meer hehe

vraag me eerder af wat ze zeggen tegen polizei die overgewicht hebben vanwege al die donuts. die mogen wel gewoon blijven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X