ik moet heel eerlijk zeggen de bodybuilders van nu zoals coleman vind het alemaal te over dreefen dan heb ik liever arnold dat is ook wel groot en masief alemaal maar die coleman nee zo een figuur zou ik tog niet willen hebben ik heb die dvd pumping iron en geef mij maar liever die bodybuilders dan van 30jaar geleden want nu is het echt te over dreefen of zijn er nog andere met een mening over de bodybuilders van nu
Bodybuilders van nu
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (xricox @ Mrt. 18 2004,02:33)]
-
jay cutler en gunter chlierkamp zijn mijn grote favoriete.
ronny vind ik gewoon een lelijke vent ma da is persoonlijke mening.als je nu kijkt shauwn ray en flex wheeler die hebben een uitstekende fieziek.zijn veel knapper gebouwd.you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!
Comment
-
Vind hem zien trainen wel te gek maar zijn bouw is inderdaad te. Vind zelf arnold de mooitste bouw aller tijden en de bb van nu vind ik ook nog steeds mooi alleen ze moeten niet nog veel groter gaan worden als dat nog mogelijk is daneat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Arnold ziet er natuurlijk erg goed uit, vroeger dan. Maar zijn benen vind ik niet mooi, die zijn niet massief genoeg vergeleken met zijn bovenlijf.
De bb van nu vind ik er wel bruut uit zien! Maar sommige zijn erg lelijk, Markus ruhl vind ik niet mooi, dat is te hoekig/blokkig. Ook Greg kovacs en Graig titus vind ik er niet mooi uit zien.
Zelf vind ik amateur bb er ook goed uit zien. Het gaat mij niet puur om de massa maar ook om de verhoudingen.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Ben ook persoonlijk van mening dat sommige bb'ers van deze tijd er TE uitzien (je zou bijna denken dat ze pilletjes nemen voor zo groot te worden ) op ergogenics staat een intersant artikel shawn ray is clean zegt hij , flex wheeler, shawn ray, nassar , gray titus moeten voor de rechter komen ze denken dat ze as nemen, hoe komen ze daar nu bij
grtzstil growing
Comment
-
mijn favoriet flex wheeler tot 1998 ongeveer daarna was hij nog wel perfect maat te groot in mijn ogen"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
Het is net als bij andere sporten , grenzen verleggen.
Lopers , zwemmers , wielrenners enz... verleggen ook hun grenzen , en ja ook met as en andere...
Bij bodybuilders is dat fysiek het meest zichbaar , daarom staan we om de zoveel jaar in de kijker wanneer er weer eens een beest van +140 kg verschijnt met de onwaarschijnlijkste fysiek , dan begint iedereen weer van : " wat heeft die allemaal gepakt".
Men mag nog zoveel as en andere nemen , als de aanleg er al niet is van in het begin vergeet het dan maar om wereldniveau te halen.
Over de bodybuilders van nu ... ik vind persoonlijk Gunther Schlierkamp de coolste van het moment kwa uitstraling(zit een beetje Schwarzenegger in maar zwaarder).
En Ronnie Coleman voor zijn brute fysiek en kracht.
Wel maf hoe Coleman eruit ziet maar toch is het net of hij heeft dat stuk bodybuilder die maar zelden voorkomt , daarom is hij ook al 6x Mr.Olympia , vorig jaar onverdiend maar 2003 zeker goed gewonnen , ik vond dat zijn buik niet meer vooruit stak.
Comment
-
Alle respect voor BB-ers zoals Schwarzenegger maar zeg eerlijk, zijn benen stelden weinig voor. Qua bovenlichaam zou hij ook nu nog behoorlijk meekomen maar benen zeker niet.
Vind mannen als Ruhl en Cutler wel bruut..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment