Gamma-hydroxybutyraat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet bang om iets met je eigen GH-aanmaak te doen ofzo?
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Venum View Post
      Lees op je gemakje eens hoe het gemaakt wordt en je hebt spontaan geen trek meer in die aangelengde gootsteen-ontstopper...
      blabla, zo'n lul verhaal kan je voor zoveel ophangen.

Om van GBL GHB te maken heb je NaOH nodig en laat dat nou net in gootsteenontstopper zitten. Echter dat spul is maar 99% puur en je hebt echt 99,99% nodig. Die andere 1% bestaat namelijk uit zware metalen en andere rotzooi.

GHB werd vroeger oa gebruikt als verdovingsmiddel bij zwangere vrouwen (als onderdeel van een cocktail) omdat het zo goed als onschadelijk is.

Maar 3,5 ml, dat is meer dan een half buisje. Zou voor mij al voldoende zijn om na 5 uur rechtop in mijn bed te zitten

Comment

@ osterich nog niet zodoende in verdiept.

@ ijzer, kan maar zo heb gewoon zuiger die ik tot de 3 trek.
        is ook meer om in slaap te komen als ik eenmaal slaap slaap ik wel door =) kan na uur of 3-5 wel wakker worden dan f fpissen drinken en verder slapen.

Comment

@ Venum
          Nee, dan alcohol. Of XTC. Of amfetamine. Of wat dan ook. Dat iets op natuurlijke wijze wordt gemaakt, maakt het niet beter.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            @ Venum
            Nee, dan alcohol. Of XTC. Of amfetamine. Of wat dan ook. Dat iets op natuurlijke wijze wordt gemaakt, maakt het niet beter.
            Nope, dat zeg ik ook niet.
            Maar gootsteen ontstopper vind ik wel hectisch, jij niet?
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

In amfetamine zit meer bende dan in GHB. XTC zelfde verhaal. Sowieso, bijna alle drugs komen van badkuipoperaties als je toch inzit over de rotzooi.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

In amfetamine zit meer bende dan in GHB. XTC zelfde verhaal. Sowieso, bijna alle drugs komen van badkuipoperaties als je toch inzit over de rotzooi.

Is dat niet hetzelfde als met het produceren van A.S. Zie topic van oh met een vervuilde vial. Is toch ook in niet 100% steriele ruimte's geproduceerd.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

posseltje, als je dit voor het slapen pakt kan je dan gewoon meteen slapen? word je niet dol ofzo eerst?

als je het lang hebt staan doet dat trouwens iets met de kwaliteid?

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Is dat niet hetzelfde als met het produceren van A.S. Zie topic van oh met een vervuilde vial. Is toch ook in niet 100% steriele ruimte's geproduceerd.
                    Ik zeg ook niet dat drugs wel volledig steriel zijn, ik zeg alleen dat Venum overdrijft met zijn reactie.

sigpic

Comment

Ik zeg ook niet dat drugs wel volledig steriel zijn, ik zeg alleen dat Venum overdrijft met zijn reactie.
                      Je begrijp me verkeerd....was meer een bevestiging.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ah oké. Mwah, denk dat a.a.s. labs (in ieder geval de injects) in steriele omgeving maken dan het gemiddelde drugslab. Oraal ingenomen zaken gaan doorgaans toch kapot in het maagzuur, onreinheden ook. Als je zaken injecteert echter, komt zoiets wat eerder boven (abces), gaat je merknaam kapot, en dan verlies je pas echt geld. Sowieso: druglabs hebben geen namen, dus geen baat bij een reputatie. Dealers wel, maar geloof maar dat die niet allemaal even kieskeurig zullen zijn.

sigpic

Comment

Originally posted by midas1 View Post
                          posseltje, als je dit voor het slapen pakt kan je dan gewoon meteen slapen? word je niet dol ofzo eerst?

als je het lang hebt staan doet dat trouwens iets met de kwaliteid?
                          nah na pakweg ene half uur doe ik me tv uit ga liggen en ben zo vertrokken. waar ik anders nog een uur lig te woelen

Comment

Originally posted by Venum View Post
                            Nope, dat zeg ik ook niet.
                            Maar gootsteen ontstopper vind ik wel hectisch, jij niet?
                            die "obscure" gootsteenonstopper is maar simpele natriumhydroxide. De enige reden waarom het als gootsteenonstopper wordt gebruikt is omdat het sterk base is, en niet giftig of millieuonvriendelijk.

Natriumhydroxide wordt in meerdere voedingsverwerkingsprocessen ook gewoon gebruikt.

Je zou schrikken wat je allemaal kan "maken" van de zaken die je dagelijks binnenkrijgt.
                            the one and only tabata overlord

Comment

klinkt als leuke vakantie experimentjes gen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                klinkt als leuke vakantie experimentjes gen
                                Als ik er iets nuttigs mee zou kunnen maken, direct. Maar ik zie het nut van bv een gifgas niet direct in...

En als hetgene dat ik gemaakt heb in de praktijk kun je zo in de handel kopen, met uitzondering van de topictitel natuurlijk
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X