Gezeik met de huisbaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als ik het niet vergeet ga ik het kijken.

Comment

• Mooi stukje. Welke van de twee was jij nou? Lame dat die gast niet in beeld is gekomen.

Comment

• Zaak opgelost ?
        Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
          Mooi stukje. Welke van de twee was jij nou? Lame dat die gast niet in beeld is gekomen.
          Hij zit in Thailand, gaat lastig worden niet?

Wat ben je er nu wijzer van geworden? Dat er woonruimte voor je word gezocht? Zal die huisbaas toch een dikke worst wezen.

Ik denk dat ik ook maar huisbaas gaat worden.....9m2 voor 350 eurrie dat is nog eens geld verdienen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Heb het ook ff snel gekeken, las dit topic vanmiddag toevallig, maar idd zaak opgelost? Jij krijgt toch nog een hoop geld van die gast, daarnaast zijn ze 'actief' opzoek?

Beetje raar lijkt me, nou iig hoop dat ze wel iets nieuws op korte termijn vinden!

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              Hij zit in Thailand, gaat lastig worden niet?
              Dat is ook, maar op deze manier lijkt het me niet echt eerlijk. Ik had gehoopt dat programma wat meer vruchten af zou werpen..

Comment

• "actief zoeken naar ander woonruimte"...jaja, dat ken ik, als hij dat al uberhaupt voor jullie doet zal het hoogst waarschijnlijk niet een heldere oplossing zijn, hij zal jullie erbij naaien door via via woonruite aan te bieden waar je niet vrolijk van gaat worden...als ik jou was Pascal, dan zou ik er niet mee akkoord gaan, waar hij ook mee aan komt zetten, het zal zoiezo lastig worden om nieuwe wonruimte te vinden, simpel om het feit dat het wereldje in de huisjesmelkers klein is en ze niet zitten te wachten op huurders die naar de huurcommissie stappen voor verlaging van huur, die figuren hebben ze niet graag.....lastig hoor, kan je niet je kamer terug eisen?
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                  Dat is ook, maar op deze manier lijkt het me niet echt eerlijk. Ik had gehoopt dat programma wat meer vruchten af zou werpen..

Ik ben het met je eens. Ik vond het maar een lauwe reportage.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• opeens zag ik die stempel met 'zaak opgelost'...dacht echt wtf is dit nu weer dan
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Ik denk dat ik ook maar huisbaas gaat worden.....9m2 voor 350 eurrie dat is nog eens geld verdienen.

kan je niet je kamer terug eisen?

Heb de uitzending gezien dit is een leuke zaak. Wat wordt de strategie van je adv. mstrfit?
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Heb 'm net ook gekeken, viel inderdaad beetje tegen.

Vond het ook zielig voor dat vrouwtje van 29.. Zag ze d'r eerst zo mooi uit en dankzij het ziekenhuis nu zo slecht.

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                          opeens zag ik die stempel met 'zaak opgelost'...dacht echt wtf is dit nu weer dan
                          Dat dachten ik en kevin en zijn gehele familie ook. Kevin werd zelfs gebeld door iemand die zei "zaak opgelost, dat wist ik helemaal niet"

De makelaar heeft al lang weer gezegd dat ze niks meer voor ons zal zoeken. Daarnaast zijn onze kamers al lang weer verhuurd.

Het was inderdaad een lauwe raportage, het stelde niks voor. Maar wat wil je, 10 minuten voor een verhaal dat gewoon 1 uur nodig zou moeten hebben, anders krijg je gewoon geen goed beeld.

De makelaar staat nu wel in de negativiteit, maar door de conclusie aan het einde komen ze er weer goed vanaf. Goed nieuws? waarom weet ik daar niks van?

Comment

• Voor de gene die het gemist hebben:

SBS 6 - Das je goed recht 2011 - S04 - Programma gemist

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                              Dat dachten ik en kevin en zijn gehele familie ook. Kevin werd zelfs gebeld door iemand die zei "zaak opgelost, dat wist ik helemaal niet"

De makelaar heeft al lang weer gezegd dat ze niks meer voor ons zal zoeken. Daarnaast zijn onze kamers al lang weer verhuurd.

Het was inderdaad een lauwe raportage, het stelde niks voor. Maar wat wil je, 10 minuten voor een verhaal dat gewoon 1 uur nodig zou moeten hebben, anders krijg je gewoon geen goed beeld.

De makelaar staat nu wel in de negativiteit, maar door de conclusie aan het einde komen ze er weer goed vanaf. Goed nieuws? waarom weet ik daar niks van?
                              Schakel een prodeo advocaat in en start een rechtzaak, eis daarin je kamer terug van de huisbaas of anders vervangende woonruimte via de makelaar die tevens mede schuldig is, eis ook algehele schadeloosstelling van alle gemaakte kosten en de nog gemaakte kosten in de toekomste gerelateerd aan deze zaak (verhuiskosten/vervoerskosten/stofferingskosten etc. etc.), eis ook wat smartegeld voor geleden emorionele schade en je bent er. Bewijslast is geen probleem, die heb je volop, daarentegen staat de makelaar en huisbaas met lege handen bij de rechter, iedere rechter zal jou eisenpakket toewijzen.

ik zeg......gewooon doen! en niet mekkeren. En anders wil ik wel tegen een vergoeding langs die makelaar voor je, Moet je opletten wat ik wel geregeld krijg ipv sbs6 ploegje en antiheld vd heuvel , ik heb zo'n hekel aan dit soort onrecht....
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

Comment

• Kan je me meer uitleggen over de opnamens? Hoe ging dat? Moest je dingen perse zeggen of dingen juist niet? Hoe ging de ontmoeting? Kben er nieuwsgieirg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X