Welke moto band?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke moto band?

Heb sedert een week of 6 een nieuwe bike gekocht, een triumph daytona 675.
    Nu is sedert vorige week men achterband rats versleten en ben ik aan het kijken welke band ik er zou opleggen.
    Nu zit er pirelli dragon supercorsa pro op, prachtige band, enorm veel grip, maar na 6 weken rats op.
    Nu vraag ik me af of er hier ook mannen zitten die al verscheidene banden hebben geprobeerd, want ik weet het niet meer, tot nu toe gaat men voorkeur naar pirelli diablo's.
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

slip je veel? Kan niet begrijpen dat je die band zo rap op krijgt (met normaal rij gedrag)? :s
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

neen, slip niet veel, maar heb op die zes weken toch al zo'n 3500 km erop zitten, en ik rij nogal sportief.

Comment

OMG 6 weken? Dat wordt een dure hobby! Banden horen echt wel langer mee te gaan 3.5k.
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Venum View Post
          OMG 6 weken? Dat wordt een dure hobby! Banden horen echt wel langer mee te gaan 3.5k.
          ja dacht dat ook, maar naar het schijnt zijn die supercorsa's pro zeer zacht, en beter geschikt voor op circuit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X